You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Сорока білобока на лавці сиділа ..." розповідь для The Diary Game

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

Sort:  
 3 months ago (edited)

Це сіра ворона.

IMG_1812.jpeg

Ворони дуже розумні птахи. Бачив як вони давлять горіхи ? Кладуть їх на дорогу коли машини зупиняються на світлофорі, потім 🚘🚖 починають рух, роздавлюють горіхи, проїхавшись по них, птахи чекають поки вімкнеться «зелене світло» забирають ядро і смакують ✨

 3 months ago 

оце облом. Мої знання зоології мене підвели, я думав сорока 🤣

Стосовно мудрості абсолютно згодний, вони виглядали значно розумнішими за голубів. Все тепер я повноціний некро... вже й воронидо мене ципляються 🤣🤣🤣

 3 months ago 

Це не біля твого будинку знято ?) 😂

IMG_1867.jpeg

 3 months ago 

Смішно 🤣🤣🤣
Ні, в мене зараз біля дом майже по коліна води, як і в більшості місць нашого міста.

Не дуже приємна картинка

 3 months ago 

Для таких випадків має бути ковчег. Такий щоб міг подорожувати як земними так і космічними водами.
Але є нюанс. Ворони це добре, але треба ще десь дістати голубів, і генетичний матеріал інших тварин.

 3 months ago 

та да, можливо і так.

Цікаво вже продаються готові набори генетичного матеріалу для зберігання в ковчегах на випадок всесвітнього потопу?

 3 months ago 

Світ готується по повній 😂😂😅😅

IMG_2046.jpeg

 3 months ago 

Ухти, а що за фільм. Дуже цікава картинка

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56647.53
ETH 2372.20
USDT 1.00
SBD 2.26