"Сорока білобока на лавці сиділа ..." розповідь для The Diary Game

in Ukraine on Steemlast month

Привіт друзі.

Вже кінець п'ятниці. У більшості адекватних людей робочий тиждень уже позаду, та я з розряду тих людей, про яких говорять: «робота дураків любить». А підтвердження цих слів - завтра в мене на 8 годин ранку мій шостий робочий день на тижні.

Розслаблятись немає часу, не дивлячись на те що сьогодні починається Чемпіонат Європи 2024 року. До того ж, якраз в самий непідходящий час Google Pay дав збій і, як мінімум 6 годин, я не зможу привести ніяких транзакцій.

Взагалі, в мене сьогодні якийсь день дивних транзакцій… Користуючись послугами давно перевіреної фірми, яка допомагає виводити напряму кошти з криптовалюти в Fiat, я сьогодні добряче рознервувався. Переказавши свої активи о 10:00 ранку, до майже 13:00 я не отримував ніякого зворотного зв'язку від оператора.

За ці три години я з величезними зусиллями відривався від каналу телеграма на роботу, перебуваючи в постійному очікуванні отримання зворотнього зв'язку.

Сума виводу була не досить маленька, як мінімум майже в кілька разів більше ніж моя місячна заробітна плата, тому було чому похвилюватись 🤬🤬😤

Отримавши зворотній зв'язок я з величезним полегшенням видихнув, ще раз переконавшись в надійності цієї контори.

До речі, якщо комусь потрібно допомогти з виводом невеликих сум на карту прямим платежем, можете звертатись в коментарях або в Telegram каналі - @crnium3 я готовий допомогти…

На роботі був інтенсивний робочий день із складним випадком, який потребував прийняття складного рішення, що також досить сильно виснажило мене в емоційному плані.

Після такого закінчення дня,, отримавши свої виплати, закривши певні питання, на які я їх і виводив, я забрав дружину з роботи. Вирішили трохи відсвяткувати закінчення її робочого тижня прогулянкою в парку

Останній час це стало нашою досить приємною традицією купувати дві булочки, літру молока і проводити міні вечерю на природі 😍🥰

20240614_183610.jpg

На нашу вечерю злетілися два зовсім неочікувані гості.

20240614_183602.jpg

Якщо мої Пізнання в зоології мене не підводять, це були дві Сороки.

20240614_183633.jpg

І, судячи з того як одна сорок хапала маленькі шматочки булочки і несла її іншій сороці, майже запихаючи їж їй у клюв, можу зробити припущення що в цих милих і досить гарних створінь, які не боялись підходити на відстань менше 2 м до людей, дуже приємний, романтично-шлюбний період.

20240614_183855.jpg

Користуючись таким позуванням цих дивовижних птахів, я зробив серію досить цікавих, на мою думку, фото.

20240614_183744.jpg

Ці фото ви якраз зараз бачите.

20240614_183708.jpg

Я вперше бачив таку поведінку цих птахів.

20240614_183656.jpg

Нікого не думав, що Сороки можуть бути настільки милими, я б навіть сказав – няшними, коли підходять один до одного і починають кормити майже із дзьобика.

20240614_183647.jpg

На жаль, в ці особливо няшні моменти я ще їв булку, і не додумався до того щоб взяти телефон і почати фотографувати…

20240614_183639.jpg

Коли вже фотографував, такої милашної сцени вже не відбувалось

Після такої відновної вечері зараз закінчую писати цей пост і збираюся хоч трохи підтягнути процес відповідей на коментарі😅

Перепрошую за те, що так довго не відповідав на ваші коментарі я виправлюсь принаймні буду дуже сильно намагатись...

Sort:  
 last month 

Який прекрасний допис, знаю, що сороки та ворони башкові птахи і дуже кмітливі! Фото чудові! Дякую, Олексію! 🙋🌅

 last month 

Так, дуже гарні і на вигляд ще й дуже розумні

STEEM DREAM TEAM

Your post has been successfully curated by our team via @𝐢𝐫𝐚𝐰𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝𝐲 at 30%.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high-quality content for a chance to earn valuable upvotes from our team of curators and why not be selected for an additional upvote later this week in our top selection.



 last month 

@𝐢𝐫𝐚𝐰𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝𝐲, @steemcurator03, thank you so much for attention and support

 last month 

гарненькі гості, тільки дуже нахабні))

 last month 

Я нахабності не відчув. Вони гарно відчували межу і коли мені поченало неподобатись їхня компанія вони відходили на більшу дистанцію.

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 last month (edited)

Це сіра ворона.

IMG_1812.jpeg

Ворони дуже розумні птахи. Бачив як вони давлять горіхи ? Кладуть їх на дорогу коли машини зупиняються на світлофорі, потім 🚘🚖 починають рух, роздавлюють горіхи, проїхавшись по них, птахи чекають поки вімкнеться «зелене світло» забирають ядро і смакують ✨

 last month 

оце облом. Мої знання зоології мене підвели, я думав сорока 🤣

Стосовно мудрості абсолютно згодний, вони виглядали значно розумнішими за голубів. Все тепер я повноціний некро... вже й воронидо мене ципляються 🤣🤣🤣

 last month 

Це не біля твого будинку знято ?) 😂

IMG_1867.jpeg

 last month 

Смішно 🤣🤣🤣
Ні, в мене зараз біля дом майже по коліна води, як і в більшості місць нашого міста.

Не дуже приємна картинка

 last month 

Для таких випадків має бути ковчег. Такий щоб міг подорожувати як земними так і космічними водами.
Але є нюанс. Ворони це добре, але треба ще десь дістати голубів, і генетичний матеріал інших тварин.

 last month 

та да, можливо і так.

Цікаво вже продаються готові набори генетичного матеріалу для зберігання в ковчегах на випадок всесвітнього потопу?

 last month 

Світ готується по повній 😂😂😅😅

IMG_2046.jpeg

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69662.55
ETH 3388.96
USDT 1.00
SBD 2.77