You are viewing a single comment's thread from:

RE: Василь Симоненко :)

in Ukraine on Steem2 months ago

Василь Симоненко... якось у календарі я побачив його вірш "Я і в думці тебе обійняти не смію..." вивчив його напам'ять, згодом з бібліотечної книги почав читати і вчити інші(напам'ять) інші бо абсолютно все запало в дужу, здавалося своїм, ніби пережити мною, можливо половину книги вивчив, чи третину... бо всі ті почуття так підходили до моїх студентських "переживань"
Компаньйонка, Тиша і грім, Х+У...

Sort:  
 2 months ago (edited)

Це дуже круто для памʼяті і дуже романтично..

Симоненко крутий 😎

Я і в думці обняти тебе не посмію,
А не те, щоб рукою торкнутися смів.
Я люблю тебе просто — отак, без надії,
Без тужливих зітхань і без клятвенних слів.

Навіть в снах я боюсь доторкнутись до тебе,
Захмеліть, одуріти від твого тепла.
Я кохаю тебе. Мені більше не треба,
Адже й так ти мені стільки щастя дала.

Дякую, такий вірш ….💕
Не бачила його. Він неймовірний.
Дуже резонує з моїм уявленням про справжнє кохання …

Після Х + Y мабуть були вірші :)

😉

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 68703.91
ETH 2503.79
USDT 1.00
SBD 2.54