Василь Симоненко :)

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт.
Сьогодні мені хочеться поділитися деякими світлинами, які були зроблені на цьому тижні…

Така ідея виникла після того як проходячи повз місцеву бібліотеку, я побачила у її вікнах слова з одного вірша, який я дуже люблю. Цей вірш написав Василь Симонеко, він жив і працював в моєму місті, тому зустріти їх було не дивно, але приємно.

IMG_5395.jpeg

Я просто обожнюю цей вірш і особливо останні чотири рядка…

Ми — це народу одвічне лоно,
Ми — океанна вселюдська сім'я.
І тільки тих поважають мільйони,
Хто поважає мільйони "я".

osvita.ua

Вони прекрасні…

І так чудово було побачити саме частину цих слів.
Ну як після цього не поділитися ними у блозі ?

А ще це привід поділитися таким прекрасним віршем )))

Він дивився на мене тупо
Очицями, повними блекоти:
— Дарма ти себе уявляєш пупом,
На світі безліч таких, як ти.

Він гримів одержимо і люто,
І кривилося гнівом лице рябе,
Він ладен був мене розіпнути
За те, що я поважаю себе.

Не стала навколішки гордість моя.
Ліниво тяглася отара хвилин...
На світі безліч таких, як я,
Та я, їй-Богу, один.

У кожного "Я" є своє ім'я,
На всіх не нагримаєш грізно,
Ми — не безліч стандартних "я",
А безліч всесвітів різних.

Ми — це народу одвічне лоно,
Ми — океанна вселюдська сім'я.
І тільки тих поважають мільйони,
Хто поважає мільйони "я".

Василь Симоненко.

osvita.ua

Компанію їм склали строки з вже іншого вірша Василя Симоненка….
Які мені памʼятаються ще з шкільної лави.

IMG_5396.jpeg

Пройшло стільки років, але його слова ще й досі в памʼяті…
І їх можна подумки відтворити…
Можливо десь наплутати, та вони всерівно є в памʼяті …
І це дивує….

А які українські вірші та поети подобаються Вам ?
Під кінець допису хочеться також поділитися світлинами з веселкою.

IMG_5407.jpeg

В якійсь мірі можна сказати, що вона штучна, але всерівно красива ….

IMG_5397.jpeg

Всім гарних на веселих вихідних.

Sort:  
 last month 

Thanks you :) 🧡

 last month 

Гарні вірші і пост гарний, веселка то взагалі вогонь!!!
Стосовно віршів - хотів неписати. що мені нііхто не подобається, що більше подобається проза та згадав Омара Хаяма...

 last month 

Дякую Олексію)))
Я чомусь думала, що в тебе гарне відношення до віршованих рядків…
Як можна не любити нашого земляка Василя Симоненка?
Такий красень!
Єх… Олексію…
Отримаєш 🤣😂😅

 last month 

Не можна любити те чого ще не пізнав.
В мене руки так і не дійшли до поезії.
Чомусь, вона мене а я її вперто обходить стороною.

Переставайте звертатись як

Єх… Олексію…

В мене автоматично сквдвард прокидаєтья після такого звернення 😅
Мені його потім кожен раз укладати спати після таких звернень

 last month 

Добре босс ( бачила тебе так називають) !
;)

 last month 

Хто 😱🙄?

 last month 

Завжди в конкурсі хтось пише дякую босс, англійською.
Не памʼятаю хто. Не роби вигляд що не помічав :D

 last month 

Ааа, ти за конкурс... Тоді все ок... А то я вже рямо таки почав хвилюватись... А то так, дрібничка...

Не роби вигляд що не помічав :D

Я рідко щось провтикую, та те що відбувається кілька разів майже ніколи... Правда, не завжди хочу помічати

 last month 

Дуже гарні вірші, Наташ!) Все-таки правильно складати слова це велике мистецтво...

А які українські вірші та поети подобаються Вам ?

Мені Тарас Шевченко нрав, пам'ятаю ще зі школи)

Фотки супер!) Додають літнього настрою в цей прохолодний перед осіннійранок 😁

 last month 

Тарас Шевченко - теж наш земляк 🤭💪

 last month (edited)

Є така фраза: "у кожного своя веселка". Бо людина в метрі від вас побачить ту саму веселку в інших відтінках, а хто стоїть ще в метрі далі, скаже, що веселки там взагалі немає, і тобі приверзлося (це реальна фізика, і при цьому ще й чудова метафора).

А от фонтан і площа здалися мені дуже знайомими...Чи все, що побудоване при СРСР, будувалося по єдиному шаблону, і тому схоже як дві краплі води?
В якому місті зроблені ці фото, якщо не секрет?

 last month (edited)

Райдужний міст до Бога - це і є веселка 🌈
Але в Ірландській міфології на іншому кінці тебе чекатиме Леприкон з горщечком золота :)
😂😅
Ось також різні погляди.
Фонтан не так давно побудований, я зняла лише райдугу тому видно лише частину цього комплексу.
Черкаси.

Дякую за поетично-веселковий пост! Аж настрій розфарбувався😀

 last month 

Це так приємно 🫀🫀🫀
Дуже дякую за такий теплий коментарій, від якого так мило всередині 🫀🫀🫀🫀

 last month 

Василь Симоненко... якось у календарі я побачив його вірш "Я і в думці тебе обійняти не смію..." вивчив його напам'ять, згодом з бібліотечної книги почав читати і вчити інші(напам'ять) інші бо абсолютно все запало в дужу, здавалося своїм, ніби пережити мною, можливо половину книги вивчив, чи третину... бо всі ті почуття так підходили до моїх студентських "переживань"
Компаньйонка, Тиша і грім, Х+У...

 last month (edited)

Це дуже круто для памʼяті і дуже романтично..

Симоненко крутий 😎

Я і в думці обняти тебе не посмію,
А не те, щоб рукою торкнутися смів.
Я люблю тебе просто — отак, без надії,
Без тужливих зітхань і без клятвенних слів.

Навіть в снах я боюсь доторкнутись до тебе,
Захмеліть, одуріти від твого тепла.
Я кохаю тебе. Мені більше не треба,
Адже й так ти мені стільки щастя дала.

Дякую, такий вірш ….💕
Не бачила його. Він неймовірний.
Дуже резонує з моїм уявленням про справжнє кохання …

Після Х + Y мабуть були вірші :)

😉

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65754.91
ETH 2670.18
USDT 1.00
SBD 2.88