🌤️ Мої місця життєвої енергії сьогодні ⛅

in Ukraine on Steem4 days ago

Вітаю друзі 🤗

Що таке місце сили?
Місця сили – це місцина з сильною енергетикою, що впливає на людину і її внутрішній світ. Але що таке місце сили для кожного з нас?

Для когось це дім, свій чи може батьківський. Де ми жили та де нас приймають з любов'ю такими якими ми є.
Для когось це може бути улюблене місце у ресторані. Де можна усамітнитися і випити чашечку улюбленої кави за улюбленим столиком.
Для когось це парк, че інше місце на свіжому повітрі де ти можеш зробити глибокий вдих і видих на повні груди. Насичуючи легкі киснем, відчуваючи приплив енергії. У нас наприклад є такий заповідник Хортиця. Там дуже багата історія та навіть старинні статуї від яких аж пре енергетикою. Якісь святі місця теж багаті енергетикою з якої можна підзаряжатись як від акумулятора 😁 Така собі природна електростанція😂

Може у вас є якісь доповнення...яке у тебе місце сили?

У мене це природа у будь якому її прояву. Раніше коли не було дітей, я могла прокинутися о 7ій і навіть о 6ій та 5ій ранку взяти собаку і піти з нею гуляти. Ми гуляли у балках, заповіднику, де ми тільки не були. І в спеку та мороз. Мене нічого не зупиняло, бо мені це надавало якусь енергію з якою я літала на крилах як пташка. Тоді ще мій друг, він же зараз мій чоловік, не міг зрозуміти як я все встигала і була повна енергії і гарного настрою 😊 Тому що я насолоджувалася природою.

Я вітала раннє сонечко, я раділа від краси морозних днів, я кайфувала від осінніх проміняв сонця на жовто-червоне листя🍂

Ось сьогодні в мене вийшов такий день. Діти хворіють, ночі ще більш безсонні, життєва енергія -0😕 І ось я почала зриватися. Ну всі ми розуміємо що ми ж не сталеві. Ми просто люди. І мій чоловік зробив щось нове... Він сказав поїхати до магазину взяти м'яса до вечері, а собі каву і піти прогулятись, САМІЙ 😳

Це було не звично але я побігла до машини як молода лань 🙂 Паршива кава у селі мене не цікавила то я взяла з собою чай. Доречі в останній час мені подобається чорний чай з молоком 😁 Я її і випила на ходу в машині. Бо звичка з дітьми робити все швидко і на ходу вже вросла в мені 😬

І тут я думаю...ну м'ясо я візьму коли буду їхати до дому. Бо воно зіпсується доки я прогуляюсь. А де прогулятися. Куди у селі податися🤔

Я взяла сумочку і просто пішла...
Я побачила напис зі стрілкою на вулицю набережну. Набережна у селі🙂😂 Посміялася я і пішла подивитися 😋 Йшла я по вулиці з домами біля яких цвіли гарні квіти. 5 жовтня а усюди все цвіте, буде гарно. І ось я спустилася нижче будинків де немає вулиці, але є шикарні краєвиди.

1000300571.jpg

1000300573.jpg

1000300568.jpg

Сьогодні це буде моїм місцем сили, подумала я і йшла туди, куди мене вела стежка.
Як у казці, мов викладена з крихт😂

1000300702.jpg

1000300696.jpg

1000300638.jpg

1000300557.jpg
Життя стало настільки непередбаченим, що і місця сили не можуть бути в одному місці. Тому я з радістю насолодилася тим, що знайшла зовсім випадково.

Але я вірю ще в одне... Випадковості не випадкові.

Дякую усім що розділили такі гарні види зі мною у цьому дописі 😁

Сподіваюсь ця позитивна енергетика дійшла до кожного через цей допис😉

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 4 days ago 

Але що таке місце сили для кожного з нас?

Кухня! 💪😆😆
Насправді теж обожнюю природу! Фотки супер! 😍

 4 days ago (edited)

Я раніше теж душу відводила у готуванні 😁 Але зараз з малими на кухні не те що душу не відведеш а ще й місця немає 😂
А ще полюбляла після тяжкого дня увімкнути підсвітку у витяжці. Вона там якраз ледве світить, дуже приємно теплий колір. І дуже гарно з таким освітленням виглядає бокал вина 😂

 4 days ago 

Чудові краєвиди, Настьонка! Я б теж з великим садоволенням погуляла б тут, чи в іншому місці, але сил немає довго ходити!)))

 4 days ago 

Знаю бабуль (
Тому рада передати цю красу на фотографіях 🤗😘

 4 days ago (edited)

Thank you for your support, @max-pro 😁 I hope you will also have more time to visit your places of strength that add energy and inspiration 🤗

 4 days ago 

Гарний допис і світлини теж прекрасні.
Молодець Настя.

 4 days ago 

Дякую 😊 може чоловік почне давати частіше такі вигули. Разум мій почав би освіжатись, і натхнення частіше приходило б у гості😂

 4 days ago 

Мені також подобаеться біля річки відпочівати. Набиратися сил та думки свої перебирати біля водойму сидячи

 3 days ago 

Колись раніше коли голова була забита різними думками. Я приїжджала до хортиці, спускалась до води. Тоді курила) і там біля води, біля Дніпра, я обдумавши вирішувала усі проблеми. Так що біля води самий клас посидіти і подумати 😁

 3 days ago 

І це круто виходить заспокоюватися та обдумувати

Файна природа

 3 days ago 

Дякую 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60808.14
ETH 2392.92
USDT 1.00
SBD 2.63