Конкурс "Вид з мого вікна". Моє вікно у Європу, або Віталька то найцікавіший сусід у вікні 🕷️

in Ukraine on Steem11 hours ago

Доброго дня 😁

@strecoza Зробила цікавий конкурс у якому я хочу взяти участь.
Посилання на цей конкурс https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/konkurs-vid-z-mogo-vikna-40-contest-view-from-my-window-40

Дуже цікавий конкурс але нажаль вікна у мене зовсім не цікаві 🫤

Найцікавіше вікно у нас на кухні. Щоб сфотографувати це вікно мені довелося відійти до дверного отвору😏 Отака маленька кухонька. Але як кажуть... У тісноті, та не в образі😜
1000299610.jpg

Хммм...що цікаве у тому вікні?🤔 Вікна виходять на під'їзд. Біля під'їзду є лавка де сидять то сусіди то бабульки. І ми з чоловіком як оті дід та бабка іноді сидимо і дивимося...коли хто виходить,з ким, у яку машину сідають😂
1000299613.jpg
Ну якось зручно вийшло. Стільниця на підвіконні яка служить столом і гарна і дуже практична. А ось що ми снідаємо чи вечеряємо і спостерігаєм що там відбувається, то звісно не спеціально вийшло, але кумедно😂 Зате ми з дівчатами часто бачимо, як наш тато під'їжджає до будинку. Так що зненацька нас не візьмеш 😂
А ще, коли я кудись швидесенько виходжу з дому залишивши дітей вдома з татом(нажаль це дуже рідко😏) то Танюша виглядає мене у вікно, стоячи на стільці. Так смішно спостерігати за її радістю, коли вона когось бачить. Чи то тато, чи то собачка, що проходить, або кішечка. А радості вагон 😂

А ще у нас на вікні живе сусід. Звати його Віталька 🙂

1000299493.jpg

І щось цей Віталька почав жити у вікні влітку і вже добре прижився. Він росте буквально у нас на очах 😳 А ми з чоловіком боїмось таких красенів, тому думаю від цього сусіда нас буде розділять сітка на вікні доки він буде з нами🙂
Безперечно Віталька то пам'ятка у вікні😬

Навіть дідусь спробував сфотографувати нашого Вітальку для постів бабусі. Пробач бабусь, але Віталій мій хлопець 🤣

Доречі Вікіпедія каже що цей Віталька -
Павук-хрестовик або хрестовик звичайний (Araneus diadematus) — поширений вид павуків, що зустрічається в Європі та деяких ділянках Північної Америки (від Нової Англії до прилеглих частин Канади).
Ну нічого собі у мене ВІКНО У ЄВРОПУ🤣

А справа у кутку на фотографії вище,

Отой стілець (на фотографії вище)у правому кутку де сидять Даринка, то стілець дочки наших кумів, потім Танюші а тепер на ньому сидить Даринка 😁 Нам з друзями дуже пощастило.

Майже в усіх дівчатка, і нам багато залишилось і речей і біле ліжко у кімнаті де спить Танюша. А ще дитячий візок теж від кумів. І на ньому теж після них вже і Танюша і Даринка їздили. Дай Бог усім їм здоров'я. Ми досить непогано зекономили на усьому цьому. І коли Даринка з'явилася у неї вже усе було. Бо зараз з ціми цінами мені здається що якщо б ми купили новий дитячий візок, то вона б у ньому і днем і вночі спала, замість ліжка 😬

Але це лише мить. Бо насправді Даринка і сидить то дуже рідке явище😂 Бо її ніякі паски безпеки не утримають на місці🤪
1000299615.jpg

1000299578.jpg

На цьому усе 😁 Дякую за такий цікавий конкурс @strecoza 👍
Гарного дня❤️
І чудових вихідних 🤗

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 8 hours ago 

Thank you too 😊🤗

 10 hours ago 

Та не збираюсь я твого Вітальку показувати в дописі!))) Тут я тобі не конкурент!))) А вид з вікна можна і на дачі сфотографувати...))) До речі, я фотографувала його, коли там була!)))

 10 hours ago (edited)

Ахахах😄 як виграєш конкурс дописав про наше вікно на дачі. Пригостиш нас вашими фірмовими котлетками😁

 10 hours ago 

Сумніваюсь, щодо виграшу в конкурсі!))) Я ще й допис не писала!))) Дідусь поїхав у гараж ремонтувати машину, я одна вдома, тож котлетки будуть не скоро!)))

 10 hours ago 

Ну то давай швидше пиши 😆

 7 hours ago 

З вікна бачу тільки листя)).

Даринка смішна, майбутня директорка))

 6 hours ago 

Ага, там десь за листям є автівки😂 з інших вікон ще більше листя. Ця сторона дуже темна. Тому коли ми робили ремонт ми робили усе у світлих кольорах. Бо якщо фарбували стіни темні кольори мабуть жили б як у підвалі😂

Мабуть і директоркою 😁 Бо дуже любе досягати того, чого вона хоче 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65546.28
ETH 2666.01
USDT 1.00
SBD 2.90