You are viewing a single comment's thread from:

RE: Василь Симоненко :)

in Ukraine on Steem2 months ago

Гарні вірші і пост гарний, веселка то взагалі вогонь!!!
Стосовно віршів - хотів неписати. що мені нііхто не подобається, що більше подобається проза та згадав Омара Хаяма...

Sort:  
 2 months ago 

Дякую Олексію)))
Я чомусь думала, що в тебе гарне відношення до віршованих рядків…
Як можна не любити нашого земляка Василя Симоненка?
Такий красень!
Єх… Олексію…
Отримаєш 🤣😂😅

 2 months ago 

Не можна любити те чого ще не пізнав.
В мене руки так і не дійшли до поезії.
Чомусь, вона мене а я її вперто обходить стороною.

Переставайте звертатись як

Єх… Олексію…

В мене автоматично сквдвард прокидаєтья після такого звернення 😅
Мені його потім кожен раз укладати спати після таких звернень

 2 months ago 

Добре босс ( бачила тебе так називають) !
;)

 2 months ago 

Хто 😱🙄?

 2 months ago 

Завжди в конкурсі хтось пише дякую босс, англійською.
Не памʼятаю хто. Не роби вигляд що не помічав :D

 2 months ago 

Ааа, ти за конкурс... Тоді все ок... А то я вже рямо таки почав хвилюватись... А то так, дрібничка...

Не роби вигляд що не помічав :D

Я рідко щось провтикую, та те що відбувається кілька разів майже ніколи... Правда, не завжди хочу помічати

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 68703.91
ETH 2503.79
USDT 1.00
SBD 2.54