Світове дерево - Іґґдрасілль ⛱️

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

Всім привіт.
🙋‍♀️
Вже другий день підряд кіт будить мене о четвертій , а не о третій годині ночі… і після того як він отримує свою порцію їжі і води, я не можу заснути.

Тож що робити о пʼятій годині ранку ?
Звісно писати допис 😅
Сьогодні в програмі світове дерево - Іґґдрасілль.

image.jpeg

wikipedia

Світове дерево це - вісь світу.
Таке дерево є в скандинавській міфології, словʼянській, світі йоруба.
В Грецьких міфах цей символ виражається як Гора Олімп.

Все обертається навколо цієї осі.
На картинці доданій вище також помітно змія, що кусає свій хвіст.

У нашої планети також є вісь, навколо котрої крутиться Земля.

Зможете ще познаходити світи, що мають вісь навколо котрої все обертається ?

А знаєте що?
Можна навіть не світи …
Мені от веретено пригадується. Навколо нього обертаються нитки, давайте в коментарях залишимо багато прикладів подібних речей ?
Тоді я розповім чому я сьогодні написала саме про світове дерево :)

Sort:  
 3 days ago 

Thanks you 😍

 3 days ago 

Тож що робити о пʼятій годині ранку ?

От я собі також часто так кажу (в думках). Коли ще не світало, і поговорити немає з ким, прекрасна альтернатива – записати свої думки.

З Іггдрасілем я добре ознайомлений по скандинавській міфології. Там це не те щоб вісь, це загальна схема усієї світобудови, всіх 9 світів, з нашим світом (Мідгардом) у самому центрі.

На макрорівні планети обертаються довкола Сонця, наша Сонячна система обертається довкола центру Галактики, на мікрорівні електрони обертаються довкола ядер. Можна написати цілий пост із прикладами, бо у Всесвіті принцип обертання прослідковується усюди.

 3 days ago (edited)

З Іггдрасілем я добре ознайомлений по скандинавській міфології. Там це не те щоб вісь, це загальна схема усієї світобудови, всіх 9 світів, з нашим світом (Мідгардом) у самому центрі.

Приємно бачити що в українській спільності є люди яким справді цікаві міфи…

Так загальна схема а світобудови, але все ж з тим що не вісь, я не можу погодитися 😅
На макрорівні планети обертаються довкола Сонця, наша Сонячна система обертається довкола центру Галактики, на мікрорівні електрони обертаються довкола ядер. Можна написати цілий пост із прикладами, бо у Всесвіті принцип обертання прослідковується усюди.

Дякую круто )))
Саме те, що я очікувала побачити в коментарях 👍🏻
Ви мабуть 12 числа народились ?

 3 days ago 

Ні, я народився 26-го.
(тільки при зведенні всієї дати народження не 8-ка, а 9-ка виходить).

 3 days ago 

Дякую що відповіли на таке особисте питання ;)

 3 days ago 

Зможете ще познаходити світи, що мають вісь навколо котрої все обертається?

А я оберу таким світом людину 😏 і чим сильнішу силу тяжіння вона має, тим більше подій та людей навколо неї обертається )

П.С.
Я зламав рота об назву твого поста 😄

 3 days ago 

Оригінально)))
Дякую)))

Я зламав рота об назву твого поста 😄

Сама копіювала назву з Вікіпедії ;)

 3 days ago 

Сама копіювала назву з Вікіпедії ;)

Отож, ту Гідрасіль людині вимовити не під силу! 😀

 3 days ago 

Іґґ - каже конячка, це треба в неї брати уроки по вимові, а далі вже легше Дра і Сіль.
Думаю якщо тренуватися по півгодини в день, через два роки, вийде вимовити це слово 🙂‍↔️

 3 days ago 

Асоціативна пам'ять це гарна ідея, як я забув про неї)..

 3 days ago 

Асоціації це моя любов )))
Набагато полегшує запамʼятовування.
А ще в творчості допомагає ))
Не треба забувати про них))
✨💫⭐️🌟

 3 days ago 

Ну тепер точно не забуду)

 3 days ago 

Цікаво, ну тільки заради того щоб ти продовжила цей пост я напишу свої приклади:

Зможете ще познаходити світи, що мають вісь навколо котрої все обертається ?

  • тінь навколо предмета
  • увага закоханого, навколо об'єкта кохання
  • сперматозоїди на шляху до своєї цілі
  • проблеми, навколо негативістично налаштованої особистості

і на завершення, якщо вірити вченим, молекула ДНК навколо з'єднання нуклеотидів в процесі мітозу...

Якщо цікаві ці матюки можна глянути цікаве, наглядне відео

 3 days ago 

Я щось зависла ось тут 👇
IMG_4848.jpeg

Тупо буде, якщо я напишу що мені снилася така 8-ка вчора …. Тільки без AGTC
Я трошки охреніла. Це ж треба було так попасти.
Думаю це важливе відео 😳

Ми в магазині зустріли пиво, яке пили на морі в Одесі, називається чайка, не могли собі відмовити і не податися в ностальгію за цими часами, купивши це пиво. Тому, думаю треба уважно подивитися. Та не сьогодні. Дякую.

 3 days ago 

Я трошки охреніла. Це ж треба було так попасти.

Не одна ж ти "снайпер", влучати в ціль. Мене також рано з рахунків списувати🤣🤣🤣
Я й без пива дуже щасивий. Динамо порвало Партизан 6-2 (сербів, що їздили в рашку обіймтися і з хніми футбольорами, там ще та резонансна подія була)

 2 days ago 

Рада за тебе і за Динамо. )))
І за твої снайперські навики 😄

 2 days ago 

Лякую. Вся футбольна Україна вчора раділа такому прекрасному камбеку від киян. Вчора це було значно більше ніж гра і те, що кияни забили так багато м'ячів ще сильніше тішить душу ...

 2 days ago 

Так тим партизанам, що з рашистами обіймалися і треба 😂😂😂

Ох Олексій. Ти ще той кадр )))

 2 days ago 

А при чому тут кадр?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67333.38
ETH 3247.21
USDT 1.00
SBD 2.65