You are viewing a single comment's thread from:

RE: Світове дерево - Іґґдрасілль ⛱️

in Ukraine on Steemlast month

Тож що робити о пʼятій годині ранку ?

От я собі також часто так кажу (в думках). Коли ще не світало, і поговорити немає з ким, прекрасна альтернатива – записати свої думки.

З Іггдрасілем я добре ознайомлений по скандинавській міфології. Там це не те щоб вісь, це загальна схема усієї світобудови, всіх 9 світів, з нашим світом (Мідгардом) у самому центрі.

На макрорівні планети обертаються довкола Сонця, наша Сонячна система обертається довкола центру Галактики, на мікрорівні електрони обертаються довкола ядер. Можна написати цілий пост із прикладами, бо у Всесвіті принцип обертання прослідковується усюди.

Sort:  
 last month (edited)

З Іггдрасілем я добре ознайомлений по скандинавській міфології. Там це не те щоб вісь, це загальна схема усієї світобудови, всіх 9 світів, з нашим світом (Мідгардом) у самому центрі.

Приємно бачити що в українській спільності є люди яким справді цікаві міфи…

Так загальна схема а світобудови, але все ж з тим що не вісь, я не можу погодитися 😅
На макрорівні планети обертаються довкола Сонця, наша Сонячна система обертається довкола центру Галактики, на мікрорівні електрони обертаються довкола ядер. Можна написати цілий пост із прикладами, бо у Всесвіті принцип обертання прослідковується усюди.

Дякую круто )))
Саме те, що я очікувала побачити в коментарях 👍🏻
Ви мабуть 12 числа народились ?

 last month 

Ні, я народився 26-го.
(тільки при зведенні всієї дати народження не 8-ка, а 9-ка виходить).

 last month 

Дякую що відповіли на таке особисте питання ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59232.58
ETH 2523.47
USDT 1.00
SBD 2.47