Спроба закінчити…

in Ukraine on Steem29 days ago

Всім привіт.
🙋‍♀️

Мабуть пора закінчувати і з Оріоном також.
Тому зараз намагатимуся пригадати все, що я не додала в попередніх дописах.
П. Глоба вказує що Оріон це Світязь на роздоріжжі.

youtu.be

Що не може зробити правильний вибір.
А точніше взагалі не може його зробити.
Мені не подобається концепція цього автора, якщо опиратися на неї вцілому.

Але того, що він каже, ті самі речі, які я чула про Оріон, але іншими символами і розкриває його містерію на крихітку більше, я не можу ігнорувати.

Автор пише що Оріон повʼязаний з Місяцем…та чашою Хаоми…
( Я так розумію це той самий Святий Грааль про який ми знаємо з Біблії, але перевіряти не стану ;) )

І з тим, що люди котрі повʼязані з цим сузірʼям очищають колективне несвідоме.

Ну звісно очищаючи себе.

Якщо комусь стане цікаво. В моєму гороскопі Оріону не має.

Все описувати як описав автор, я не стану, мене зацікавив лише той Світязь, що стоїть на роздоріжжі.
І в принципі я про нього написала.

Навіть не знаю, що ще додати ..
можна нашрябати , що я знайшла ось таку карту в Таро дикого лісу, там в описі написано, що вона повʼязана з Оріоном.

IMG_2497.jpeg

Та не хочеться про це писати, тому мабуть скажу, що три зірки Оріону якось повʼязані з часом.
Не дарма в минулому дописі я додавала картинку з годинником ;)

Мабуть це все, що я зараз можу з себе вичавити, неймовірна спека, взагалі нічого не хочеться робити.
Хоча я пишу вже коли за вікном темно.
В день взагалі було пекельне пекло.

Думаю закінчити з Оріоном. Вже набридло сидіти на одній і тій самій темі.

Але я й з Локі думала закінчувати. Та знайшла однойменний серіал, з тим же актором.

До речі Локі в ньому працюватиме на хранителів часу…
Так, що не виключено, що я про нього напишу, звісно якщо додивлюся.

IMG_4076.jpeg

Wikipedia

Ну якщо я вже почала ділитись не новими новинками, які я помітила і котрими зацікавилася… Додам , ще кліп нового , для мене, виконавця.
З піснями котрого я зараз ознайомлююсь.

youtu.be

В цьому кліпі показало цікаву гру тіней та світла.

🧊
П. Глоба — Верхній знак зодіаку.

Sort:  
 28 days ago 

Ех, я розумію, що спека і тд. Та не звично від тебе чути ось таке:

Мабуть це все, що я зараз можу з себе вичавити, неймовірна спека, взагалі нічого не хочеться робити.
Хоча я пишу вже коли за вікном темно.
В день взагалі було пекельне пекло.

Ану вимикай хникалку. Як ти мені писала, людям не цікаво читати про проблеми.

Ось такий от ранковий душ критики, сподіваюсь він буде прохолодним 😅

Якщо серйозно (попередня критика майже жарт) - тримай рівень - https://steemit.com/hive-145157/@diodao/triksteri-v-tvorchosti

https://steemit.com/hive-145157/@diodao/loki-3-chastina

Ці попередні в рази кращі... Напевно треба зупинятись, поки мене в порошок не стерли.

І так, я б серіал глянув (почиав про нього).

Стосоно розоріжжя. Дійшов до висновку, що опинившись перед вибором - найбільш правильний вивбір буде той, що максимально швидко буде обраним. Чим бльше вагань, ти складніший і більш неправильний вибір. Не може бути не правильного вибору. будь-який вибір "правильний", особливо якщо прийняий швидко і людина не провалилась в полон невизначенності.

Стосовно кліпу - ВОГОНЬ!!! Не втримався і написав комент під кліп:

Дивовижна пісня! Кліп просто вогонь!!! Мати таку людину в своєму оточені - справжне щастя!

 28 days ago 

Ех, я розумію, що спека і тд. Та не звично від тебе чути ось таке:
Мабуть це все, що я зараз можу з себе вичавити…
В день взагалі було пекельне пекло….

Чому це мені не можна нити?😅
Це один з моїх найресуршніших станів 😂
Я взагалі королева Драми, знаєш які вірші можна написати коли в ньому знаходишся…
Слова просто ллються як води водоспаду.
😂
Але зараз таке відчуття що це робиться з тілом.
Навіть раби в Єгипті в такий час не працювали. 😅

Стосовно роздоріжжя, в різних тестах я помітила що вірніше довіряти інтуїції. А от в магазині краще подумати ніж потім вийти з нього з купою хламу 😅😂😂😂

 27 days ago 

Чому це мені не можна нити?😅
Це один з моїх найресуршніших станів 😂
Я взагалі королева Драми, знаєш які вірші можна написати коли в ньому знаходишся…

думаю ти сама відповіла, чому краще "ненити а творити". Ти глянь яка рима вийшла!!!

 27 days ago 

Не нити а творити.
Треба запамʼятати 😅😅😅

 28 days ago 

А за рахунок кліпу, співак білорус -
Я в шоці, я спочатку думала українець. Потім натрапила на цю пісню.

Доречі , я здивована наскільки в них зрозуміла для нас мова.

 27 days ago 

Дуже схожа. Я свого часу з кількома активно взаємодіяв на стіміті. Не буду укати для підтвердження пости цих авторів на білоруській мові та її можна було легко зрозуміти майже без перекладу.

 27 days ago 

Відчуття таке приємне розуміти мову яку чуєш вперше.
В тебе було відчуття що ти поліглот ?).
А то в мене є )))

 27 days ago 

Після білоруської ні. В мене з мовами туго... Хоч зараз трохи ясніше.

Мені простіше з мімікою і матиматикою.

 27 days ago 

міміка універсальна мова))) А математика, важлива, лише коли тікаєш від колишніх, щоб знати наскільки градусів розвертатися, щоб не повернутися в ту саму точку.
( то я так жартую, вона потрібна, я це усвідомлюю)

 26 days ago 

приклад для потрібності математики цікавий. Тікати від колишніх... Ніколи не тікав, сиджу і думаю, чого б це ти такі от приклади наводила, невже є певний досвід в цій справі?

 26 days ago 

Ні, немає.
Просто ця тема популярна серед жінок.
Коли тікають від колишніх , а потім повертаються 😂
Я тебе тільки згадувала.
Знайшла ось таку річку (чі що воно таке), випадково, згадала тебе й твого друга.
IMG_4210.webp

 28 days ago 

Чудовий кліп та пісня!)

Мабуть це все, що я зараз можу з себе вичавити, неймовірна спека, взагалі нічого не хочеться робити.

Пора діставати той самий Святий Грааль з полиці на кухні і відсьорбнути холодного животворящого нектару (водички або компоту 😀)

 28 days ago (edited)

Ахахах))
Андрію, неймовірні аналогії та метафори - холодного животворящого нектару :)
просто вау ))))🤩

Піду також наллю в свою чашу води цілющого Граалю)

 27 days ago 

😄😄
Люблю приправляти сприйняття такими речами))

 27 days ago 

А я обожнюю такі приправи 🧂 просто дуже ))
Невимовно прекрасно виходить. Користуйся частіше своєю прекрасною здатністю :) ;)

 26 days ago (edited)

Хаха ну добре 😀 Дякую ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56208.10
ETH 2476.58
USDT 1.00
SBD 2.26