Локі ( 3 частина)

in Ukraine on Steem18 days ago (edited)

Всім привіт 🙋‍♀️.
Сьогодні я надіюсь закінчити серію дописів про скандинавського Бога хитрощів та брехні.

Мабуть з цього треба було починати, але щось пішло не так… Краще пізно ніж ніколи, тому я виправляюсь і зараз же починаю розповідати про етимологію імені Локі.

Етимологія імені Локі.

Іноді ім'я Локі пов'язували із давньоскандинавським словом logi (“полум'я”). Хоча Локі, як і вогонь, є руйнівною і непередбачуваною, схожість між цими двома словами, ймовірно, була випадковою.

dryade.guru

IMG_7780.png

Тут хочу додати, що інколи Локі називають скандинавським Прометеєм, і схожість у цих культурних героїв є.
Якщо згадати, що Прометея було покарано за принесення людям Вогню і прикуто до Гори, де з нього знущався орел, викльовуючи йому печінку, яка щоночі виростала, а на наступний день знову прилітав орел та співвіднести це покарання з покаранням Локі, то щось між ними та перегукується.
А якщо ми глянемо нижче то побачимо що : ⬇️

Також на співвідношення Локі з вогнем натякає руна Кеназ (Смолоскип) з якою його повʼязують.

IMG_3875.jpeg

nordictimes.com

Наскільки я памʼятаю Прометей теж ніс вогонь людям у руці. Це б я теж записала в плюси до того, що все ж імʼя Локі може виражати полумʼя.

А ще Мауі, він же також приніс людям вогонь і вогонь пізняння на скільки я памʼятаю…?
( поправте якщо я наплутала)
Мауі і Локі один і той самий архетип, обидва Боги трікстери.
Обидва усиновлені Богами. Їхня різниця в тому, що вони народні герої різних куточків світу.

Мені хочеться розглянути цю руну, разом з вами, поближче, тому зараз я допишу про етимологію імені Локі й візьмусь за неї 😊

Пізніші скандинавські варіанти імені (такі як фарерський Lokki, датський Lokkemand, норвезькі Loke та Lokke, шведські Luki та Luku) вказують на походження від німецького кореня *luk-, який позначав речі, пов'язані з петлями (наприклад, вузли, гачки, закриті приміщення) та замки). Це відповідає таким поняттям, як шведське lockanät та фарерське lokkanet (“павутина”, буквально “павутина Локка”). Віртуозні схеми Локі були схожі на павутиння, яке заманювало в пастку необережних. Павуків час від часу називали Локі, оскільки їхня павутина так само ловила жертв, які нічого не підозрювали.

dryade.guru

Як же я швидко закінчила 🪄😇

Перехожу до розповіді про руну )))

Руна Кеназ

IMG_3908.webp

esotera.space

Кеназ, Кен - визнання, розуміння, смолоскип, який проливає світло на колись приховану річ.

Це коли ми впізнаємо себе і усвідомлюємо своє розуміння. Це момент, коли Психея впізнає Купідона.

«The Runes: A Human Journey»
by Kari C. Tauring

Психея це душа людини.
Я писала за неї ось тут - https://steemit.com/hive-145157/@diodao/psikheya

В книзі цитату з якої я залишила, також пишуть , що вона дає вогонь просвітлення 💡і інтуїтивне розуміння істин. А ще ось таке.

Ми не повинні стояти в просвіті знання і нічого не робити з цим знанням. Я часто називаю руну Кена інструментом майстрів, ремісників, поетів і людей, які діляться своїм натхненням з іншими

«The Runes: A Human Journey»
by Kari C. Tauring

Що виходить?
Що правда ці трикстери приносять світло ?
І вони якісь Люцифери - світлоносці ?

Ох ці трикстери ….

IMG_3889.jpeg

svalko.org

Якщо ця руна вас зацікавила, можете погуглити та прочитати більше. Я ж на цьому зупинюся, щоб не робити багато цитувань.

Далі пропоную згадати
Історію Одіна та Локі, вона дуже нагадує міф, про зодіакальних близнюків, двох братів один з яких світлий і асоціюється з душею, а інший темний і асоціюється з тілом.
Прототипами цього міфу є біблійний Каїн і Авель, Осіріс та Сет, брати Ромул і Рем….

Всі ці історії ілюструють два аспекти одного цілого.
Чорний - типу земний, що асоціюється з тілом і світлий - небесний.

Історія завжди повторюється, поведінка Богів, поведінка людей … ніби копіюється…

Боги архетипи людей, а люди носії архетипів…

Інколи здається , що ця штука працює на всіх рівнях …
І можливо моя права половина тіла і ліва теж вплутані в ці ігри богів ? 😅

IMG_3907.jpeg

HOMODEUS - Ювал Ной Харарі

Вчора я знайшла ось таку картинку. ⬇️

Що думаєте про неї. ?
От той глядач з 3 очима нагадує мені Одіна та Локі.

IMG_3890.jpeg

📷 Левін Д. Герцог Рішельє сузір'я Оріон.

Помʼятаєте я писала за Одіна, що він двоєдиний?

Цікава картинка, не могла не поділитися )

Локі має інстинкти тваринного світу, він такий же пофігіст як і більшість тварин, шамани давнини, завжди мали тотемних тварин, та при своїх обрядах вдягали на себе різну тваринну атрибутику, таким чином вважаючи, що вони наділяються особливостями цих тварин. В приклад наведу американський корінний народ, шамани котрих часто використовували пірʼя орла, щоб отримати його гострий зір та здатність літати.

Я не знаю, чі справді шамани могли входити в якісь астральні світи …

Але, припустимо, що гіпотетично, вони могли виходити в якесь психічне середовище і отримували від того користь…

І в любому випадку робили це через своє тіло.

Як думаєте яка природа у людського тіла ?
Божественна чі тваринна ?

Всім дякую за увагу. Мені дуже приємно, що ви виділили час, та прочитали цей допис. 🙏

Хай вам завжди посміхається вдача ☘️
:)

Sort:  
 17 days ago 

А ще Мауі, він же також приніс людям вогонь і вогонь пізняння на скільки я памʼятаю…?
( поправте якщо я наплутала)

не пам'ятаю точно та ніби він приніс якусь спіраль чи руну. В буквальному сенсі вогню там ніби не було

Як думаєте яка природа у людського тіла ?
Божественна чі тваринна ?

Я так часто жартую, що ти ще за жарт сприймеш. Давай спробуєм налаштуватись на максимальну серйозність...

відповідь 50/50. Додам, в кожному з нас с вій Одін та Локі, до поки не приходить в гості Хелла 😅 (там 1 чи 2 літери л, не пам'ятаю)

Респект, дуже гарний допис. Я сьогодні також з сюрпризом 😊 (ще одна спроба проламати спротив)

 17 days ago 

Додам, в кожному з нас с вій Одін та Локі.

Круто. Цей текст який я писала, мав в своєму початковому складі цю фразу. Але потім редактор її заблокував. 😹
Тому круто що ти все ж дав їй життя ))) дякую.

 17 days ago 

Ти там редактору наведи різкість, такі фрази мають бути озвучені, тим більше якщо були написані.

Тобі треба гальма (ручнік) на авто зламати (на моїх знову тросік злетів), а то твої тебе сильно гальмують 🤣🤣🤣

До речі, я вже почав дивитись Тора. Тож скоро маю додивитись.

 17 days ago 

Ахахах))
Це може бути небезпечно.
Не працюючі гальма можуть віднести мене в невидані світи ))) Але сумніваюсь що там є інтернет.

Перша мені не дуже.
Але всерівно цікава твоя думка.
Наступні дві частини сподобались.
В 4 частині немає Локі. А Тор, мене не заводить ))))
Тому я кинула перегляд.

 16 days ago 

В 4 частині немає Локі. А Тор, мене не заводить ))))
Тому я кинула перегляд.

Цікавий вибір😅

Я думав жінкам в рази частіше зайде образ Тора ніж Лакі.

 16 days ago 

Тут акторська гра , мабуть, вплинула на вибір. Не знаю. Знаю точно, всі глядачі були у захваті від Локі, так пишуть на вікі. І саме тому було вирішено зняти про нього серіал.

 16 days ago 

З того уривку що я встиг переглянути дуже сильно сподобалась сцена де Одін розповідає Локі хто він такий. І саме цікаве те, що Лакі не чує прямої відповіді - "Ти мій син" і

 16 days ago 

От в такі моменти хочеться пожаліти Бога обману )))
Дивись далі. Локі справді дуже цікавий персонаж.

 17 days ago 

Чат сказав вогонь.

IMG_4061.jpeg

 17 days ago 

Кожен з нас трохи Локі) У всіх є темна і світла частини, різниця тільки у їх співвідношенні та відтінках)

 17 days ago 

Ти абсолютно правий))
Я рада, що є люди які визнають, що вони не солодка вата, а теж з перчинкою від Локі. Дякую.

 16 days ago 

Я рада, що є люди які визнають, що вони не солодка вата

Якщо хтось тобі таке каже - він брехло! 😀 На цій планеті не існує на 100% світлих людей)

 16 days ago 

В кожній людині живе темний вовчик. Наша природа така, це вірно. Але не кожен це визнає. Є люди які вважають себе променями світла. Тому завжди приємно зустрічати людей, що знають свою істинну природу 👍🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64