You are viewing a single comment's thread from:

RE: Спроба закінчити…

in Ukraine on Steem2 months ago

Ех, я розумію, що спека і тд. Та не звично від тебе чути ось таке:

Мабуть це все, що я зараз можу з себе вичавити, неймовірна спека, взагалі нічого не хочеться робити.
Хоча я пишу вже коли за вікном темно.
В день взагалі було пекельне пекло.

Ану вимикай хникалку. Як ти мені писала, людям не цікаво читати про проблеми.

Ось такий от ранковий душ критики, сподіваюсь він буде прохолодним 😅

Якщо серйозно (попередня критика майже жарт) - тримай рівень - https://steemit.com/hive-145157/@diodao/triksteri-v-tvorchosti

https://steemit.com/hive-145157/@diodao/loki-3-chastina

Ці попередні в рази кращі... Напевно треба зупинятись, поки мене в порошок не стерли.

І так, я б серіал глянув (почиав про нього).

Стосоно розоріжжя. Дійшов до висновку, що опинившись перед вибором - найбільш правильний вивбір буде той, що максимально швидко буде обраним. Чим бльше вагань, ти складніший і більш неправильний вибір. Не може бути не правильного вибору. будь-який вибір "правильний", особливо якщо прийняий швидко і людина не провалилась в полон невизначенності.

Стосовно кліпу - ВОГОНЬ!!! Не втримався і написав комент під кліп:

Дивовижна пісня! Кліп просто вогонь!!! Мати таку людину в своєму оточені - справжне щастя!

Sort:  
 2 months ago 

Ех, я розумію, що спека і тд. Та не звично від тебе чути ось таке:
Мабуть це все, що я зараз можу з себе вичавити…
В день взагалі було пекельне пекло….

Чому це мені не можна нити?😅
Це один з моїх найресуршніших станів 😂
Я взагалі королева Драми, знаєш які вірші можна написати коли в ньому знаходишся…
Слова просто ллються як води водоспаду.
😂
Але зараз таке відчуття що це робиться з тілом.
Навіть раби в Єгипті в такий час не працювали. 😅

Стосовно роздоріжжя, в різних тестах я помітила що вірніше довіряти інтуїції. А от в магазині краще подумати ніж потім вийти з нього з купою хламу 😅😂😂😂

 2 months ago 

Чому це мені не можна нити?😅
Це один з моїх найресуршніших станів 😂
Я взагалі королева Драми, знаєш які вірші можна написати коли в ньому знаходишся…

думаю ти сама відповіла, чому краще "ненити а творити". Ти глянь яка рима вийшла!!!

 2 months ago 

Не нити а творити.
Треба запамʼятати 😅😅😅

 2 months ago 

А за рахунок кліпу, співак білорус -
Я в шоці, я спочатку думала українець. Потім натрапила на цю пісню.

Доречі , я здивована наскільки в них зрозуміла для нас мова.

 2 months ago 

Дуже схожа. Я свого часу з кількома активно взаємодіяв на стіміті. Не буду укати для підтвердження пости цих авторів на білоруській мові та її можна було легко зрозуміти майже без перекладу.

 2 months ago 

Відчуття таке приємне розуміти мову яку чуєш вперше.
В тебе було відчуття що ти поліглот ?).
А то в мене є )))

 2 months ago 

Після білоруської ні. В мене з мовами туго... Хоч зараз трохи ясніше.

Мені простіше з мімікою і матиматикою.

 2 months ago 

міміка універсальна мова))) А математика, важлива, лише коли тікаєш від колишніх, щоб знати наскільки градусів розвертатися, щоб не повернутися в ту саму точку.
( то я так жартую, вона потрібна, я це усвідомлюю)

 2 months ago 

приклад для потрібності математики цікавий. Тікати від колишніх... Ніколи не тікав, сиджу і думаю, чого б це ти такі от приклади наводила, невже є певний досвід в цій справі?

 2 months ago 

Ні, немає.
Просто ця тема популярна серед жінок.
Коли тікають від колишніх , а потім повертаються 😂
Я тебе тільки згадувала.
Знайшла ось таку річку (чі що воно таке), випадково, згадала тебе й твого друга.
IMG_4210.webp

 2 months ago 

Цікаво. Особливо те чого ти карту африки так детально досліджуєш... 😅😅😅

А стосовно тем жінок - "тікають від колишніх , а потім повертаються" ось тут не зрозуміло. Чому вертаються, невже страх бути самотньою настільки великий?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58119.05
ETH 2357.18
USDT 1.00
SBD 2.36