You are viewing a single comment's thread from:

RE: Я закохалася )))

in Ukraine on Steemlast month

Дякую )))
Виправила, написала назву.
Спочатку був постер, але коли я опублікувала допис, то мені не сподобалось, що два написані підряд дописи мають однакові головні зображення, і я видалила його. Тому вийшло так я😆
Справді дуже дякую, що вказав на це. 👍🏻

Фільм є в TS форматі.
Я любитель цієї історії, а ще я люблю Францію, тому втриматися і не переглянути фільм в огидній якості, я не могла.
І подивилася його ДВІЧІ )))

Sort:  
 last month 

Будь-ласка!!!
Я поки весьв марвеловській сюжетні лінії і так дуже багато часу виділив на те, щоб не затягувати перегляд на дуже довгий час...

Графа Монте-Крісто я бду слухати

 last month (edited)

Тут ти взагалі вражаєш, тим як наполегливо ти взявся за них.
«Вічні» чи як там їх, скоро за планом ?
(Найцікавіше читати про фільми які вже бачив.)

Графа Монте-Крісто я бду слухати

Ну в любому випадку це та класикам з якою рекомендують бути знайомим.

 last month 

За планом, опис "ОСОБЛИВОЇ" (не сильно палівно видлив?) короткометражки від марвела, талі вже дивитись месники. За "вічних "треба глянути. Блін піду гляну...

Глянув.... Роки через 2-3 по моїм підрахункам, ось що ще треба глянути перед ними

image.png

image.png

image.png

 last month 

нічого собі список.
Величезний.
охреніти.
Вічні в самому кінці ))))
Не забудь подивитися титри )

 last month 

О так, в Марвела там взагалі окремий "унікальний підхід до титрів і до початку серій, того що йде ще до початку. Хз як назвати прям заставки...

Спробую все ж таки пришвидшитись в перегляді так яяк ну дуже цікава сюжетна лінія...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61829.34
ETH 2395.18
USDT 1.00
SBD 2.63