You are viewing a single comment's thread from:

RE: Я закохалася )))

in Ukraine on Steem21 hours ago

Це вже ідгук про фільм "Монте Крісто", який ще не стартував?

Якось жодної назви по ходу фільма, про фільм в який закохалась... Це взагалі якийсь нонсенсь 🤨...

Sort:  
 21 hours ago 

Дякую )))
Виправила, написала назву.
Спочатку був постер, але коли я опублікувала допис, то мені не сподобалось, що два написані підряд дописи мають однакові головні зображення, і я видалила його. Тому вийшло так я😆
Справді дуже дякую, що вказав на це. 👍🏻

Фільм є в TS форматі.
Я любитель цієї історії, а ще я люблю Францію, тому втриматися і не переглянути фільм в огидній якості, я не могла.
І подивилася його ДВІЧІ )))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59185.02
ETH 2522.04
USDT 1.00
SBD 2.47