Я закохалася )))

in Ukraine on Steem22 hours ago (edited)

Всім привіт.
Я як справжній блогер-маніпулятор, написала провокативну назву, щоб звернути увагу на свою роботу...
Та розповісти про фільм в котрий я закохалася... це - «Граф Монте-Крісто».

Якщо хтось думав, що я зупинюсь після першого допису про нього, то ні...

Про ті речі, що мене захоплюють, я можу говорити довго.
Я буду старатися, не робити спойлерів, і описати все без них...
Але це буде важко...
Цей фільм я дивилася в жахливій якості і вже двічі.
Що робити, коли не маєш такої витримки як у Монте-Крісто?

Щоб ви робили аби мали стільки багатства як граф?

Знімок екрана 2024-08-29 о 01.12.59.png

От такий розмір його статків...

А ось, що йому вдалося пережити...
Це зображення між іншим ілюструє його шлях на волю...

Знімок екрана 2024-08-29 о 01.04.32.png

І це гарна картинка))

Після котрої він виплив з моря на берег, та отримав свободу.

Знімок екрана 2024-08-29 о 01.05.10.png

В такій якості погано видно татування, та здається це ластівки?
Пам‘ятаєте її символіку?
Як же це відігралось у фільмі...
Дантеса викинули в мішку і лише тоді - ластівка злитіла.

Знімок екрана 2024-08-29 о 01.06.46.png

Доречі, ось тут були заховані скарби крестоносців. Гарне місце, гарний острів.

Знімок екрана 2024-08-29 о 01.11.17.png

Ще одне татуювання...
Але зовсім не зрозуміло яке(((

Знімок екрана 2024-08-29 о 01.06.18.png

Ця рука буде карати, за те, що сталося ...

Знімок екрана 2024-08-30 о 06.11.01.png

Красиво каратиме, дуже...
Красиво та мудро.
Фільм знято достойно, П‘єр Ніне класно перевтілився...

Мені дуже сподобалось...
Ну ви зрозуміли)))

Sort:  
 19 hours ago 

Це вже ідгук про фільм "Монте Крісто", який ще не стартував?

Якось жодної назви по ходу фільма, про фільм в який закохалась... Це взагалі якийсь нонсенсь 🤨...

 19 hours ago 

Дякую )))
Виправила, написала назву.
Спочатку був постер, але коли я опублікувала допис, то мені не сподобалось, що два написані підряд дописи мають однакові головні зображення, і я видалила його. Тому вийшло так я😆
Справді дуже дякую, що вказав на це. 👍🏻

Фільм є в TS форматі.
Я любитель цієї історії, а ще я люблю Францію, тому втриматися і не переглянути фільм в огидній якості, я не могла.
І подивилася його ДВІЧІ )))

 18 hours ago 

аж я прибігла🤣

мабуть треба знайти і подивитися))

 17 hours ago 

☺️
Він поки що в поганому форматі, піратська зйомка з кінотеатру, я просто не змогла втриматися - давно чекаю цей фільм.
Та й люблю коли переклад покладено так, що чути оригінальну французьку мову, я від неї кайфую.
Але все ж куди приємніше дивитися гарну картинку. Тому раджу почекати в гарній якості.

Дякую за коментар 💞

 16 hours ago 

Щоб ви робили аби мали стільки багатства як граф?

На його місці я б підкупив дельфінів, аби плести до берега з комфортом 😆

Привіт, Наташ ;)

 12 hours ago (edited)

Привіт Андрюх.
😂😂😂
Оригінально.
Дильфіни зараз дивляться на тебе своїми великими смарагдовими очима.
І сміються на своїй дельфійській мові 😚

Треба якось знайти час переглянути 😁

 11 hours ago 

Не пошкодуєте, якщо переглянете :)
Дякую за коментар :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59241.40
ETH 2525.12
USDT 1.00
SBD 2.47