Ще одна собача історія.

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

Всім привіт. Сьогодні поділюся, ще однією своєю вигаданою історією...

Я працюю на північному полюсі, на одній із планет, що кружляють навколо Полярної зірки...

Я поштар.
Моя щоденна робота, вставати в ранці, і відправляти пошту.

Коробки які треба відгрузити до поштових терміналів дуже легкі, тому я працюю один.

На полярному полюсі ми живемо вдвох, лише я та мій найкращий друг - пес.


piznayko

Тож кожен ранок ми встаємо, робимо легку зарядку, вдягаємо теплі пуховики, у пса це - хутряний жилет і йдемо на роботу, до 4 терміналів.
На рампі службового приміщення, завжди стоять коробки, я ніколи не бачив хто їх привозить, але кожен ранок, вони просто є, і мені треба доставити їх до місця, через яке вони надійдуть своїм поштовим адресатам.

На кожній коробці вказана стихія...

Їх всього чотири - вогонь, вода, повітря та земля...

Плутати між собою різні стихії не можна, коли ми доберемося до терміналів відправки Ви зрозумієте чому....

Тож коробки вже складені на снігохід, я заводжу свою «тачку», і ми з псом веземо посилки до терміналів відправлення.

Пес сидить на передньому сидінні, він завжди їздить зі мною, він полюбляє наші ранкові виїзди.

Після того як ми зробимо свою роботу, я кидаю псу його велику кістку…
Так ми граємося десь з пів години, а коли починаємо замерзати, повертаємося додому.

Наш дім - моє робоче місце, тут ми живемо, проводимо свій вільний час, та сюди привозять коробки котрі ми щодня відправляємо.

Часу у нас багато, ми працюємо лише вранці, далі ми вільні, і можемо займатися чим завгодно.

Ми вже приїхали, пес бігає навколо мене…

Сьогодні на диво сонячна і прекрасна погода…

Перед нами 4 термінали.

Перший стихії вогонь. Коли я кладу на круглу поверхню, коробки з відміткою «ВОГОНЬ», піднімається червоне полумʼя і вони зникають.

Далі по курсу термінал стихії вода, коли на круглу поверхню, вигружені всі коробки з поміткою «ВОДА» їх починає поглинати водна стихія, у термінала повітря - піднімається повітряний вихор, в якому і зникає мій вантаж, на круглій поверхні, терміналу земля, вантаж падає ніби в прірву.

Ну ось, ми справилися.
Термінал попрацює ще хвилин з 10, я його вимкну і ми вільні.
— Пограємо в кістку ?

Пес радо біжить до мене, я кидаю йому його улюблену іграшку…

Він ловить її на льоту, радіє і пробігає навколо кола з стихією землі, завзято махаючи своїм хвостом…

— Мій улюбленець!

Його лапа випадково підвертається і він провалюється у прірву, але встигає зачепитися іншою лапою за поверхню…

Я біжу за псом…по моєму чолу спускається краплинка поту…час ніби розтягується…
Я встигаю вхопити лапу друга, що вже відпустила поверхню за яку трималася…

Пес тягнеться другою лапою до мене, чіпляється кігтями за мою куртку, і тягне мене в безодню…

Ми падаємо вниз, тільки тепер я розумію, що ми відправляли душі до місць їхнього призначення…

Пес зробив це навмисно ….

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 3 days ago 

Thanks you ))<333

 3 days ago 

Ну нарешті.... Скільки мжна змушувати чекати відданих читачів 🤬😡😊

Все висказався... Пішов читати, а то це так перше, що хотів написати коли побачив куди можу це зробити

 3 days ago 

Лінюся Льош)))
Не хочеться нічого робити)

 3 days ago 

Відпочивай! Ти маєш на це повне право... Не так багато часу на відпочинок є у людини, тому насолоджуйся...

 3 days ago 

Звучить як сарказм.

 3 days ago 

Тюююю, звучить від чистого серця - Відпочивай, набирайся сил!!! Хз що буде завтра...

 3 days ago 

Лінь це не лише про відсутність сил, на мою думку. Що за присмак фаталізму? Що буде завтра, те що й сьогодні, зазвичай дні як від копірку …

 3 days ago 

Що за присмак фаталізму? Що буде завтра, те що й сьогодні, зазвичай дні як від копірку …

Запам'ятай і напишеш мені це саме завтра під вечір. Мені ж здається що буде "весело"...

 3 days ago 

А що буде завтра ?

 3 days ago 

Перечитавши.. прям Дежавю... Єдине що хочеться запитати: "Ти норм?" Бо щось є думка, що ця історія виникла не просто із-за того що не було що написати...

 3 days ago 

Це стара історія)))
Може тому і де жа вю))))
Дякую Льош за коментарі, вони допомагають не закидувати блог і писати далі =)

 3 days ago 

Дякую Льош за коментарі, вони допомагають не закидувати блог і писати далі =)

Я тебе закину 🤬🤬🤬
Отакої...
Все проходить і це пройде. З кожним роком ці дати буде проживати все простіше й простіше... 🤗🤝

 3 days ago 

Все проходить і це пройде. З кожним роком ці дати буде проживати все простіше й простіше... 🤗🤝

От Соломон))

 3 days ago 

От Соломон))

Ось тут можна детальніше? Потіш мою нарцистичну натуру чаму саме от таке неймовірне порівняння (я не сильний в знаннях релігійної історії, тому уяви не маю чому саме Соломон)?

 3 days ago 

На зовнішній стороні кільця Соломона було написано «Все проходить», а на внутрішній «Це теж пройде».

Соломон вважався наймудрішою людиною.
😉

 3 days ago 

Так а посилки куди шлете і кому, якщо окрім пса нікого немає?)))


На полярному полюсі ми живемо вдвох, лише я та мій найкращий друг - пес.

 3 days ago (edited)

По задумці, вони знаходяться на планеті що кружиться у Полярної зірки, а розсилають посилки 📦 міжгалактичні 😆

 3 days ago 

Цікаві фантазії). Так може можна і книжки писати, фентезі там, і таке інше

 3 days ago 

Надіюсь і надалі будуть приходити якісь ідеї…
Я була б не проти 😅

 3 days ago 

Ну така цікава фантазія, я б такого точно не вигадала). Це ж яке у тебе уявлення, що все до деталей так описуєш.

 3 days ago 

Дякую. Це сюжет мого сну. Тому я просто описала все, що по суті бачила. І те, як зрозуміла 😆
Мабуть в такому не признаються, але я поки що так не вмію 😆

 3 days ago 

Неординарні сни).

 3 days ago 

Так. Часто такі. Дякую 🤩🌷

 2 days ago 

Вау... яка розповідь! 😍 Читається так легко і водночас дуже захоплює! Розв'язка вразила!

Молодець, Наташ!) Дуже творчий пост! Якщо ніхто мене не випередить, я подам його на топ 5

 2 days ago (edited)

Дякую Андрюшечка))))
Ти дуже-дуже милий)))
Мені дуже приємно, твої коментарі прямо мотивують писати щось своє) Дякую, ще раз...

Якщо ніхто мене не випередить, я подам його на топ 5

Забрав у мене @ cranium тепер відпрацьовуй своїми голосами))) А то мені здається він проголосує за твоє ангельське серце))) Сиджу з ноуту, а тут не має смайлів(((Без них зовсім інше ємоційне забарвлення((
Тому уявимо, що тут стоїть 10 таких колобків)))

image.png

 yesterday 

Привіт, Наташ ;)

Мені дуже приємно, твої коментарі прямо мотивують писати щось своє) Дякую, ще раз...

Це вже от другий такий допис (після вовків) який затягнув мене. Ти наче описуєш цікаву короткометражку з глибокими сенсом. Це наче казка... Мені твої історії дуже подобаються. Є в них шось унікальне... Я б ще такого почитав) Д того ж дуже талановито подаєш ці історії 😏

Забрав у мене @ cranium тепер відпрацьовуй своїми голосами))) А то мені здається він проголосує за твоє ангельське серце)))

Він на минулому тижні вже головував за мене)) Я зараз піду топ 5 публікувати і одразу ж відам голос за твою прекрасну історію, Наташ!)

Дякую Андрюшечка))))
Ти дуже-дуже милий)))

Ой, та прям 😅 Дякую (!)

 23 hours ago (edited)

Та після таких слів, не можливо взагалі зібратися, щоб відповісти. Дуже приємно…я таю..

Є в них шось унікальне...

дуже приємно)))
Я взаагалі-то скромна людина, але я погоджусь з цим)))

Дякую :)

 18 hours ago 

Я радий, Наташ ;)
Прекрасний допис! Пиши таке частіше (!) 😏

 18 hours ago 

Андрюш, це сон)))
Я лише описала , що бачила.

 17 hours ago 

Андрюш, це сон)))
Я лише описала , що бачила.

І що, це ж твій сон, твоя історія. Ще й яка!) Я таких снів не бачу.. в основному дічь одна)

 17 hours ago 

Я знаю, що бачу круті сни і визнаю це)))
Деякі прямо відразу лягають в цікаві історії, інші в основному короткі, але їх можна поєднувати в серії складуючи як пазл, але я над цим не думала...
Можливо варто, щось вигадувати, не знаю....

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65847.68
ETH 2679.11
USDT 1.00
SBD 3.08