You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ще одна собача історія.

in Ukraine on Steem3 days ago

Так а посилки куди шлете і кому, якщо окрім пса нікого немає?)))


На полярному полюсі ми живемо вдвох, лише я та мій найкращий друг - пес.

Sort:  
 3 days ago (edited)

По задумці, вони знаходяться на планеті що кружиться у Полярної зірки, а розсилають посилки 📦 міжгалактичні 😆

 3 days ago 

Цікаві фантазії). Так може можна і книжки писати, фентезі там, і таке інше

 3 days ago 

Надіюсь і надалі будуть приходити якісь ідеї…
Я була б не проти 😅

 3 days ago 

Ну така цікава фантазія, я б такого точно не вигадала). Це ж яке у тебе уявлення, що все до деталей так описуєш.

 3 days ago 

Дякую. Це сюжет мого сну. Тому я просто описала все, що по суті бачила. І те, як зрозуміла 😆
Мабуть в такому не признаються, але я поки що так не вмію 😆

 3 days ago 

Неординарні сни).

 3 days ago 

Так. Часто такі. Дякую 🤩🌷

 3 days ago (edited)

Короче, режим баба Ванга у мені відкрився). До речі, щодо сну. Я може не вірно трактую, але, іноді ти так почуваєш себе самотньою, але є у тебе якась людина, котра для тебе вірний друг (собака у сні то трактується як друг). Ну принаймні ти його вважаєш своїм другом. Ну а далі все зрозуміло по допису, ти з тим і заради того друга готова пройти через всі свої негаразди, радощі. Цікаво, а про якого свого друга ти думала перед сном, що він тобі наснився в образі собаки?)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65628.71
ETH 2669.64
USDT 1.00
SBD 2.86