You are viewing a single comment's thread from:

RE: Огляд фільму "Сім сестер" 2017 року

in Ukraine on Steem3 months ago

Мені не було зрозуміло кінець )
Я не очікувала, що понеділок жива )
І не здогадалася про її особливий стан.
Лише коли дивилася вдруге помітила, причину чому їй було зранку погано, яка на це вказувала.
Є люди які кажуть, що їм не подобається фільм лише із за сцени з пальцем(
Але я, як і ти, вважаю, що це крутий момент, який ілюструє, що дівчатам не зручно було жити в «Карен Сетман».

Те , що кожен помічає своє це круто, і тому цікаво читати відгуки на фільми)))
Мені дуже сподобалась твоя рецензія ;)

Sort:  

TEAM 7

Congratulations! Your comment has been upvoted through steemcurator09.

Curated by : @sduttaskitchen
 3 months ago 

Дякую. Приємно читати такі коментарі. Ще приємніше, що вони тут справедливо оцінюються. Радий, що проламав твій спротив стосовно Steemit.

Про понеділок я здогадався, коли почув про контракт, а про особливий статус, коли побачив на що вона пішла...

 3 months ago 

Добре, що я нічого підозрілого в цьому не побачила.
Тому в мене була купа вражень.

Сім сестер ( ⭐️скупчення Плеяди, автори справді брали натхнення з міфів) це 6 зірок, одна з яких з часом втратила яскравість. Тому зараз помітно лише 6.

Тож одна , що видає себе за 7- ох, це був шикарний обернений хід.

А те що вони ховалися за дзеркалом взагалі. Ну ти розумієш… для мене це привід уявляти )))

Якщо в нашій сонячній системі є 7 планет, тож астрологічно, світло проходячи через них несе від них інформацію, яку наш підсвідомий радар може ловити як радіохвилю.

Тому дивлячись фільм я постійно думала про те, що таке єдність протилежностей 😂😂😂

 2 months ago 

Якщо я не помиляюсь у сонячній системі більше 7-ми планет. Правда, досить дого вважалось що їх там всього 7-м. Та це деталі. Я тебе розумію. Сам дивлюсь фільми зі схожим настроєм (розширити свій світогляд)

 2 months ago 

7 - видно з землі )
А далі Уран, Нептун і Плутон котрого понизили до звання карликова планета.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45