Огляд фільму "Сім сестер" 2017 року

in Ukraine on Steem23 days ago

Привіт друзі. Довго я набирався сміливості для того, щоб спробувати щось написати про дивовижний фільм «Сім сестер», який я подивився 11 червня 24-го року. Точніше – довго вагався. Фільм складний, цікавий і неоднозначний – від того і сумніви. Такі фільми важко описати об’єктивно не наклавши «відбиток свого чобота світосприйняття».

Перший епітет «дивовижний» вже написано. Фільм, м’яко кажучи, непрохідний. Один із тих, які залишається в пам'яті…

image.png

Кожна людина сприймає інформацію в цьому світі абсолютно по-своєму. Це важливе уточнення, адже я висловлюю свою власну думку, яка е обов’язково повинна співпасти з Вашою чи претендувати на право догми. Я всього лише намагаюсь підібрати слова для того, щоб описати що ж саме мені сподобалося в цьому фільмі…

image.png

Дуже сподобався сюжет фільму Не можна однозначно сказати, що хтось діяв правильно а хтось неправильно… Кожен герой фільму діяв в міру свого світогляду і своїх переконань від того ще цікавіше та приємніший після смак.

image.png

Дуже цікавим моментом було те, як одна з головних героїнь прямо таки повстала з попілу для того, щоб змінити світ в якому вона жила. Це дуже вдалий символічно хід режисера, який мені запам’ятався найбільше.

image.png

Психологічний портрет кожної з сестер по-своєму унікальний та по своєму цікавий. Не дивлячись на те, що я розтягнув перегляд фільму на кілька днів (щоб бути точнішим, це було три дні), сюжет був настільки цікавий, що було дуже складно відірватися від його перегляду🤩🤩🤩

image.png

І це при тому, що кінець фільму, та й взагалі, закінчення самого сюжету було досить передбачуване. Все ж таки основні питання - питання моралі, які режисери поставили в цьому фільмі є інтригуючи цікавими. Це й притягую…

Фільм досить складний в психологічному плані з масою неприємних фатальних подій і для певної категорії людей він може бути неприйнятним для перегляду (не даремно стоїть обмеження 16+) та саме ці моменти роблять його максимально реалістичним.

Дуже цікавим моментом був стрибок однієї з головних героїнь через прірву (символічно зображено на першому скріншоті) між багатоповерховими будинками. Те, чим закінчився цей стрибок, на мою думку, є ідеальним втіленням реальності. В самий непідходящий момент з'являється неочікуваний фактор, який повертає все на свої місця...

Не дивлячись на те, що фільм був дуже цікавий я навряд чи колись ще раз подивлюсь його. Хоча, повторюсь було дуже багато цікавих символічних моментів, чого тільки вартий приклад самопожертви і відродження з попілу… - Як на мене, це найкраща метафорична зображення процесу «Відродження», яке я бачив у фільмах.

Усі зображення яввляються скріншотами зробленими безпосередньо під час перегляду фільму.

Sort:  
 23 days ago 

Мені не було зрозуміло кінець )
Я не очікувала, що понеділок жива )
І не здогадалася про її особливий стан.
Лише коли дивилася вдруге помітила, причину чому їй було зранку погано, яка на це вказувала.
Є люди які кажуть, що їм не подобається фільм лише із за сцени з пальцем(
Але я, як і ти, вважаю, що це крутий момент, який ілюструє, що дівчатам не зручно було жити в «Карен Сетман».

Те , що кожен помічає своє це круто, і тому цікаво читати відгуки на фільми)))
Мені дуже сподобалась твоя рецензія ;)

TEAM 7

Congratulations! Your comment has been upvoted through steemcurator09.

Curated by : @sduttaskitchen
 21 days ago 

Дякую. Приємно читати такі коментарі. Ще приємніше, що вони тут справедливо оцінюються. Радий, що проламав твій спротив стосовно Steemit.

Про понеділок я здогадався, коли почув про контракт, а про особливий статус, коли побачив на що вона пішла...

 21 days ago 

Добре, що я нічого підозрілого в цьому не побачила.
Тому в мене була купа вражень.

Сім сестер ( ⭐️скупчення Плеяди, автори справді брали натхнення з міфів) це 6 зірок, одна з яких з часом втратила яскравість. Тому зараз помітно лише 6.

Тож одна , що видає себе за 7- ох, це був шикарний обернений хід.

А те що вони ховалися за дзеркалом взагалі. Ну ти розумієш… для мене це привід уявляти )))

Якщо в нашій сонячній системі є 7 планет, тож астрологічно, світло проходячи через них несе від них інформацію, яку наш підсвідомий радар може ловити як радіохвилю.

Тому дивлячись фільм я постійно думала про те, що таке єдність протилежностей 😂😂😂

 20 days ago 

Якщо я не помиляюсь у сонячній системі більше 7-ми планет. Правда, досить дого вважалось що їх там всього 7-м. Та це деталі. Я тебе розумію. Сам дивлюсь фільми зі схожим настроєм (розширити свій світогляд)

 20 days ago 

7 - видно з землі )
А далі Уран, Нептун і Плутон котрого понизили до звання карликова планета.

Дивився двічі, з проміжком в декілька років. Не розтягував, як ти ;-) , дивився одним махом. І другий раз вийшло навіть цікавіше, коли знаєш сюжет.

 21 days ago 

Я тільки раз і дуже радий що побачи, фільм бомба яку необмінно варто глянути, правда не всім будуть комфортні деякі сцени та без цього нікуди

 22 days ago 

Крутий фільм! Переглядав кілька разів і він мені дуууже сподобався!)

 21 days ago 

Дякую, що завітав та переглянув відгук. Планую вирватись на Таро, хочу в кінотеатр та не впевнений чи встигну вирватись до закінчення прем'єрного показу.

 20 days ago 

Планую вирватись на Таро

Я ще теж не дивився, але думаю фільм буде нічогенький!)

 20 days ago 

І в мене таке передчуття... Після перегляду неодмінно напишу.

TEAM 7

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator09.

Curated by : @sduttaskitchen
 21 days ago 

@sduttaskitchen, @steemcurator09, Thank you so much for your support and attention

 22 days ago 

Ні, ну кожен день питати де новий допис, якось не зручно(
Все добре?

 22 days ago 

Привіт так, все добре. Насичений день
Сідаю за написання. Думаю десь за хвилин 20-30- буде

Приємно, що запитала...

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54158.26
ETH 2857.74
USDT 1.00
SBD 2.01