You are viewing a single comment's thread from:

RE: Огляд фільму "Сім сестер" 2017 року

in Ukraine on Steem3 months ago

Дякую. Приємно читати такі коментарі. Ще приємніше, що вони тут справедливо оцінюються. Радий, що проламав твій спротив стосовно Steemit.

Про понеділок я здогадався, коли почув про контракт, а про особливий статус, коли побачив на що вона пішла...

Sort:  
 3 months ago 

Добре, що я нічого підозрілого в цьому не побачила.
Тому в мене була купа вражень.

Сім сестер ( ⭐️скупчення Плеяди, автори справді брали натхнення з міфів) це 6 зірок, одна з яких з часом втратила яскравість. Тому зараз помітно лише 6.

Тож одна , що видає себе за 7- ох, це був шикарний обернений хід.

А те що вони ховалися за дзеркалом взагалі. Ну ти розумієш… для мене це привід уявляти )))

Якщо в нашій сонячній системі є 7 планет, тож астрологічно, світло проходячи через них несе від них інформацію, яку наш підсвідомий радар може ловити як радіохвилю.

Тому дивлячись фільм я постійно думала про те, що таке єдність протилежностей 😂😂😂

 3 months ago 

Якщо я не помиляюсь у сонячній системі більше 7-ми планет. Правда, досить дого вважалось що їх там всього 7-м. Та це деталі. Я тебе розумію. Сам дивлюсь фільми зі схожим настроєм (розширити свій світогляд)

 3 months ago 

7 - видно з землі )
А далі Уран, Нептун і Плутон котрого понизили до звання карликова планета.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59249.61
ETH 2526.11
USDT 1.00
SBD 2.46