Лібідо - моє уявлення. 😅

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт 🙋‍♀️
Щось я прямо запалала творчою енергією, хочеться писати, писати і писати..
Тому, я продовжую свою трансляцію на тему Лібідо.
І зараз я ризикну описати саме свої уявлення про те , що це за енергія… у мене є два варіанта, один для пересічного громадянина виглядатиме чимось із області фантастики, а інший «лайт» варіант я представлю нижче.

Для того щоб відтворити картинку в своїй голові я використаю один фільм.
Просто тому, що зможу додати скриншоти з нього і таким чином візуалізувати свою думку.
Але цю історію можна трансформувати і змінювати - уявляючи інших героїв - музикантів, художників, психологів, письменників, фізиків, науковців, модельєрів, скульпторів, архітекторів… ;
Пристрасно захоплених відповідними видами творчості чі науки.

В моєму баченні наукові відкриття, технічні винаходи це - також певний вид творчості.
Щоб їх зробити треба мати активовану уяву, креативність і вміння дивитися на речі з різних кутів, не шаблонно та не стандартно - так само, як і в творчості.

Надіюсь ви зможете пробачити мені цю погрішність 🤭

Перейдемо до історії.
Моєю героїнею буде Маргарита.
Прекрасне імʼя якої походить від слова перлина.
Вона героїня фільму «Теорія простих чисел», сюжет якого я орендую для свого допису, та зовсім трішечки зміню додавши інші приправи.

IMG_5103.png

Марго не звичайна дівчина, котра має математичний талант.

Для мене лібідо це - коли ти відчуваєш таку пристрасть до того що робиш, що майже не їсиш, не п’єш і не спиш…
І виживаєш саме на цій енергії, тому що відчуваєш такий драйв, що навіть сну тебе не зморити.
( дозволю собі перейти в гіперфункцію і написати допис на максималках)

Подивіться на Маргариту…
Та вона шаленіє від математики так, що навіть стіни арендованої квартири пофарбувала в чорний колір, щоб довести гіпотезу, яку за 100 років, ще ніхто не довів.

IMG_5109.webp

Уявимо, що вона зробила це сама і за одну ніч, не одноразово збиваючи пальці в кров.

Уявляєте, як в ній щось пробуджується, що змушує її писати, потім стирати написане і знову, знову і знову виводити математичні формули, для того щоб довести гіпотезу.
Я думаю при такому охваті результат буде дорівнювати проробленій роботі, можливо не сьогодні. Можливо через тиждень місяць…десять років…
Чі можна таку енергію назвати Лібідо ?

А, може бути й інша історія в котрій Маргарита у своїх пошуках дійде до свого енергетичного дна…

І коли від тієї енергії вогню пізнання залишиться один попіл, вона відродиться і повстане з нього, як птаха Фенікс, і архетипічна велика Матір стане доброю та подарує їй нове народження, нові сили…
Енергетичне відновлення…

IMG_5108.webp
( захотілось обіграти «Маліфісьенту»🤭️⬇️, схоже ?)

IMG_5116.jpeg
скриншот з фільму Маліфісьєнта

Не дарма ж масони проводять обряд по виходу з тіні в світло.
Тобто з смерті в життя…
А ще влаштовують оті всі оргії та вакханалії. Чі як вони їх називали ?
Може заради ефірних резервів ?

От в моїх уявленнях Марго отримає той плідний результат, до якого йшла…
І оцю ефірну енергію творіння ( от тут я вже трішки перейшла на область фантастики ) чі лібідо.
Та в моїй історії , вона навіть магічним баченням зараз оволодіє - Ось дивіться :
Просто побачивши клаптик паперу з математичною пірамідою, перевернутим…. Марго зрозуміє як довести гіпотезу…
Яку 100 років ніхто не міг довести …

IMG_5101.webp

Чі може бути реальністю те, що після зупинки стрілки на нулі, в машину заллють краще паливо.. І сам всесвіт наповнить тіло таємничою енергетикою що зветься лібідо?

Хотіла додати авторитетних цитат з книжок, які навели мене на таке дивне уявлення, але здається свою добову норму енергії я використала.

IMG_5111.webp

На жаль про останній варіант того, що таке на мою думку лібідо я не готова написати …

Sort:  
 last month 

В моєму баченні наукові відкриття, технічні винаходи це - також певний вид творчості.
Щоб їх зробити треба мати активовану уяву, креативність і вміння дивитися на речі з різних кутів, не шаблонно та не стандартно - так само, як і в творчості.

Згоден. А головне, треба мати саму жагу щось робити, жагу щось залишити після себе, що переживе тебе, коли тебе не стане. Сама ця жага буде відсутня при низькому рівні енергії "лібідо" (Кундаліні, Вріл, Тантра чи ще як її назвемо, слово суті не змінить).

Коли кажуть що Бог створив все з нічого, можливо, це не обов'язково означає "з пустоти", це може означати "без усякої на те конкретної причини", просто з бажання творити, від надлишку творчої енергії. Тому саме по відсутності "вторичної програми" дій можемо судити, робимо на справжньому потоці творчості, чи не зовсім.

Дуже популярні в цьому світі люди аж наелектризовані сексуальною енергією (ну, от тут Анжелінка також в пості), це неспроста, і не просто тому, що вони магнетичні для оточуючих. Перш, ніж їх побачили, та енергія вела їх до успіху.

(сорі, аж три розкидані "гілки" думок, та стараюся вписатися в формат комента, а не написати в коментарях пост, тому втиснув лаконічно. Дякую, що навели зранку на цікаві роздуми).

 last month 

Згоден. А головне, треба мати саму жагу щось робити, жагу щось залишити після себе, що переживе тебе, коли тебе не стане. Сама ця жага буде відсутня при низькому рівні енергії "лібідо" (Кундаліні, Вріл, Тантра чи ще як її назвемо, слово суті не змінить).

Краще не скажеш. Дякую. 🙏

(сорі, аж три розкидані "гілки" думок, та стараюся вписатися в формат комента, а не написати в коментарях пост, тому втиснув лаконічно. Дякую, що навели зранку на цікаві роздуми).

Якщо у вас є час викласти свої думки, не обмежуйте себе кількістю символів.
Я обовʼязково прочитаю написане.

Дуже популярні в цьому світі люди аж наелектризовані сексуальною енергією (ну, от тут Анжелінка також в пості), це неспроста, і не просто тому, що вони магнетичні для оточуючих. Перш, ніж їх побачили, та енергія вела їх до успіху.

В любому випадку щоб витримувати навантаження знімального дня, треба мати потужний заряд енергії. Я не знаю як вони це роблять.

 last month 

Це вже не творче лібідо, а одержимість. Це точніше характеризує силу зацикленості на тих чи інших речах у деяких людей) Такого роду стан це спалах наднової... світиш в тисячі разів яскравіше, вивільняючи гігантську кількість енергії, з якої якраз і зароджується щось нове та величне...

 last month (edited)

Такого роду стан це спалах наднової... світиш в тисячі разів яскравіше, вивільняючи гігантську кількість енергії, з якої якраз і зароджується щось нове та величне...

Все по герметизму. 👍🏻👏

 last month 

Аплодую, стоячи.
Ну як стоячи. встаю йти знімати лінзи. Очі печуть пеком...

Ти колись цікавилась особливотями енергії на тій чи іншій чакрі?

Думаю ні. Тоді тобі до мурашок буде цікаво прочитати їх особливість. Почни з "вішудхи". Пробач, та очі не дають змоги сьогодні написати що я маю на увазі. Спробую завтра... Повинно бути цікаво...

 last month 

Дякую.
Я думала гнилими помідорами закидають.
😂
Хотілося щось написати саме - відсєбятіну.

В мене є книжка за чакри. Купувала коли в філармонії була книжкова ярмарка, почала читати, але закинула, не люблю коли автор багато говорить про себе. Думаю зможу знайти вішудху й прочитати за неї.

 last month (edited)

написати саме - відсєбятіну

Це саме цікаве і актуальне. Таке хочеться читати, читати і ще раз читати. Погнав переглядати коменти, потім з мене про чакри (вішудху).

не люблю коли автор багато говорить про себе.

Як ти досих пір про мене читаєш?

 last month 

Як ти до сих пір про мене читаєш?

Цікаве питання 👍🏻

Мабуть все залежить від автора і його вміння писати.
В основному ті автори книг які мене цим відштовхнули розтягують тексти…
Щоб було більше сторінок…
А може писати книги то зовсім не їх коник ))

До речі, останній не читала.
😂
Писати на ніч про пиріжечки з капустою - ая-яй.
Я відразу закрила сторінку 😅
І сказала що без пиріжечка в руках читати його не буду…
😃
Відразу пригадую історію про те, як в пекарні розкупили пиріжки, а поїздка в неї планувалася в основному через них, і я їла піцу зі сльозами на очах тому що, я хотіла не її, а пиріжечків з капустою. 😂😂😂

Ця рана ще свіжа 😅

 last month 

Писати на ніч про пиріжечки з капустою - ая-яй.
Я відразу закрила сторінку 😅
І сказала що без пиріжечка в руках читати його не буду…
😃
Відразу пригадую історію про те, як в пекарні розкупили пиріжки, а поїздка в неї планувалася в основному через них, і я їла піцу зі сльозами на очах тому що, я хотіла не її, а пиріжечків з капустою. 😂😂😂

Я ризикну поділитись що тут я їм ці пиріжечки 3-4 рази на день, до того ж, я вже швидко погодився, взяти ще цілий пакетик цих шедеврі з собою в дорогу 😅

Не даремно моя підсвідомість так раділа поїздці, думаю вона відчувала, що там пиріжечки 😍😍😍😋😋😋😋

 last month 

🤬🤬🤬🤬🤯🤯🤯🤬🤬🤯🤯😡🥵🤬😡🥵🤬😡🥵🤬😡🥵🤬😡🥵🤯🤬😤😤🤪

 last month 

Мда... В 4 години ранку прочитати такий коментар - це було жорстоко...
Навіть страшно уявляти які епітети приховані під цими смайликами

🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

 last month 

В мене є книжка за чакри. Купувала коли в філармонії була книжкова ярмарка, почала читати, але закинула, не люблю коли автор багато говорить про себе.

А що за книга? Заінтригувала ти мене розповідю про неї

 last month 

Знайду напишу назву.
Брала її в ванну 😝 десь заносила. Не має на тому місці де зазвичай.

 last month 

У ванну, книгу? Мені б було б страшно як мінімум намочити. Там би могла фарба потекти і як тоді її читати?

Як ти можеш так книгами? Ладно там взяти попідкреслювати як я, а в вану то вже кощунство🙄🙄🙄

 last month (edited)

А я лижу не подвижно і лише очами вожу. Всі цілі не переживай.

Ладно там взяти попідкреслювати як я, а в вану то вже кощунство🙄🙄🙄

Це кощунство.
Майже те саме як підти в Лувр взяти маркет і на картині «Мона Ліза» домалювати над загадковою посмішкою вуса.

 last month 

Ні, ну не зрівнюю

Ти, до речі, вже також ""підцепила" не саму приємну звичку, я за підкреслювання в книгах. Звісно, це псує книгу, та це в рази спрощує пошук в тих моментах, коли очеш повторно перечитувати цю книгу

 last month 

Я так зробила тільки з однією книгою про яку написала мабуть пʼятірку дописів 😂
З ким поведешся від того й наберешся. Народна мудрість. Ми стадні істоти, тому не дивно, що я набралася від тебе поганих звичок 😂💦.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56836.82
ETH 2341.45
USDT 1.00
SBD 2.41