You are viewing a single comment's thread from:

RE: Лібідо - моє уявлення. 😅

in Ukraine on Steem2 months ago

Аплодую, стоячи.
Ну як стоячи. встаю йти знімати лінзи. Очі печуть пеком...

Ти колись цікавилась особливотями енергії на тій чи іншій чакрі?

Думаю ні. Тоді тобі до мурашок буде цікаво прочитати їх особливість. Почни з "вішудхи". Пробач, та очі не дають змоги сьогодні написати що я маю на увазі. Спробую завтра... Повинно бути цікаво...

Sort:  
 2 months ago 

Дякую.
Я думала гнилими помідорами закидають.
😂
Хотілося щось написати саме - відсєбятіну.

В мене є книжка за чакри. Купувала коли в філармонії була книжкова ярмарка, почала читати, але закинула, не люблю коли автор багато говорить про себе. Думаю зможу знайти вішудху й прочитати за неї.

 2 months ago (edited)

написати саме - відсєбятіну

Це саме цікаве і актуальне. Таке хочеться читати, читати і ще раз читати. Погнав переглядати коменти, потім з мене про чакри (вішудху).

не люблю коли автор багато говорить про себе.

Як ти досих пір про мене читаєш?

 2 months ago 

Як ти до сих пір про мене читаєш?

Цікаве питання 👍🏻

Мабуть все залежить від автора і його вміння писати.
В основному ті автори книг які мене цим відштовхнули розтягують тексти…
Щоб було більше сторінок…
А може писати книги то зовсім не їх коник ))

До речі, останній не читала.
😂
Писати на ніч про пиріжечки з капустою - ая-яй.
Я відразу закрила сторінку 😅
І сказала що без пиріжечка в руках читати його не буду…
😃
Відразу пригадую історію про те, як в пекарні розкупили пиріжки, а поїздка в неї планувалася в основному через них, і я їла піцу зі сльозами на очах тому що, я хотіла не її, а пиріжечків з капустою. 😂😂😂

Ця рана ще свіжа 😅

 2 months ago 

Писати на ніч про пиріжечки з капустою - ая-яй.
Я відразу закрила сторінку 😅
І сказала що без пиріжечка в руках читати його не буду…
😃
Відразу пригадую історію про те, як в пекарні розкупили пиріжки, а поїздка в неї планувалася в основному через них, і я їла піцу зі сльозами на очах тому що, я хотіла не її, а пиріжечків з капустою. 😂😂😂

Я ризикну поділитись що тут я їм ці пиріжечки 3-4 рази на день, до того ж, я вже швидко погодився, взяти ще цілий пакетик цих шедеврі з собою в дорогу 😅

Не даремно моя підсвідомість так раділа поїздці, думаю вона відчувала, що там пиріжечки 😍😍😍😋😋😋😋

 2 months ago 

🤬🤬🤬🤬🤯🤯🤯🤬🤬🤯🤯😡🥵🤬😡🥵🤬😡🥵🤬😡🥵🤬😡🥵🤯🤬😤😤🤪

 2 months ago 

Мда... В 4 години ранку прочитати такий коментар - це було жорстоко...
Навіть страшно уявляти які епітети приховані під цими смайликами

🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

 2 months ago 

В мене є книжка за чакри. Купувала коли в філармонії була книжкова ярмарка, почала читати, але закинула, не люблю коли автор багато говорить про себе.

А що за книга? Заінтригувала ти мене розповідю про неї

 2 months ago 

Знайду напишу назву.
Брала її в ванну 😝 десь заносила. Не має на тому місці де зазвичай.

 2 months ago 

У ванну, книгу? Мені б було б страшно як мінімум намочити. Там би могла фарба потекти і як тоді її читати?

Як ти можеш так книгами? Ладно там взяти попідкреслювати як я, а в вану то вже кощунство🙄🙄🙄

 2 months ago (edited)

А я лижу не подвижно і лише очами вожу. Всі цілі не переживай.

Ладно там взяти попідкреслювати як я, а в вану то вже кощунство🙄🙄🙄

Це кощунство.
Майже те саме як підти в Лувр взяти маркет і на картині «Мона Ліза» домалювати над загадковою посмішкою вуса.

 2 months ago 

Ні, ну не зрівнюю

Ти, до речі, вже також ""підцепила" не саму приємну звичку, я за підкреслювання в книгах. Звісно, це псує книгу, та це в рази спрощує пошук в тих моментах, коли очеш повторно перечитувати цю книгу

 2 months ago 

Я так зробила тільки з однією книгою про яку написала мабуть пʼятірку дописів 😂
З ким поведешся від того й наберешся. Народна мудрість. Ми стадні істоти, тому не дивно, що я набралася від тебе поганих звичок 😂💦.

 2 months ago 

Отакої... Чому саме поганих?

Як на мене, вміння фокусуватись на суті то досить позитивний навик, і те що доводиться приносити за це жертву - лиш неодмінна плата, як за все цінне в нашому житті

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63286.07
ETH 2472.36
USDT 1.00
SBD 2.66