You are viewing a single comment's thread from:

RE: Лібідо - моє уявлення. 😅

in Ukraine on Steemlast month

Я так зробила тільки з однією книгою про яку написала мабуть пʼятірку дописів 😂
З ким поведешся від того й наберешся. Народна мудрість. Ми стадні істоти, тому не дивно, що я набралася від тебе поганих звичок 😂💦.

Sort:  
 last month 

Отакої... Чому саме поганих?

Як на мене, вміння фокусуватись на суті то досить позитивний навик, і те що доводиться приносити за це жертву - лиш неодмінна плата, як за все цінне в нашому житті

 last month 

Так ТИ фокусуєшся на суті , а страждає книга ))))
🥲
Це не поганий інструмент, я жартую.
В книгах , які несуть якусь суть, можна таке собі дозволити.
Це може принести користь не тільки тому хто користується книгою..

 last month 

В книгах , які несуть якусь суть, можна таке собі дозволити.

Все, після таких слів я відчуваю в собі моральне правобрати маркер і не стримуватись у фокусуванні на суті. 😅

 last month 

Будуть сліди на іншій сторінці.
Не раджу брати маркер 🫗

 last month 

Дивно, звучить ніби вже хтось щось подібне робив 😥
Аяяй 🤣🤣🤣

 last month 

Не робила я такого. Не намовляй на мене. Це логічно - і все.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56554.08
ETH 2343.73
USDT 1.00
SBD 2.41