Як же гарно "сходить" Сонце

in Ukraine on Steem2 months ago

Привіт друзі. От і настав вечір п'ятниці - час коли робочий тиждень уже позаду, а вихідні ще треба пережити🤣😅😥

20240809_054814.jpg

В такі моменти дуже сильно не вистачає часу на відпочинок… Та, саме такі моменти і роблять життя тим прекрасним – «насиченим пам'ятних моментів»

20240809_054552.jpg

Обманю, все ж таки моральний Я сьогодні добряче відпочив… Відпочив під час ранкової прогулянки. Прокинувшись о 5:00 ранку, вже в 5:40 я був свідком того, як гарно сходить сонце…

20240809_054835.jpg

Далі, буквально 5 хвилин, - цей момент уже був позаду. Та телефон, який був в моїх руках, допоміг мені зберегти красу цього моменту на довгий час…

20240809_054842.jpg

Я рідко зустрічаю схід сонця, а на воді так взагалі раніше ніколи не зустрічав… Ви знаєте, в цьому є щось містичне.

20240809_054623.jpg

Я дивився на те, як джерело світла, енергії, життя дюйм за дюймом випливало за горизонтом, ніби виходячи із води…

20240809_054615.jpg

Картина була настільки гарна, що я навіть не візьмуся словами описати її… Словами таке не передати.

Стосовно коментарів, які накопилися ще з понеділка, напевно все ж таки доведеться зробити виключення з своїх правил і швидко перечитати їх не відповідаючи на кожен з них, а якщо відповідаючи то забути про правила 120 символів…

Єдине що не так образливо у цьому тижні мого робочого застою так це те, що я завчасно був до цього готовий і зараз майже спокійно сприймаю в той момент що часу на блогін у рази менше… Навіть менше ніж година на добу…

Пора завершувати, а той щось такий оптимістично розпочатий пост повільно перетворився в розпускання нюнь, а я не хочу цим займатись🤣🤣🤣

20240809_055548.jpg

Всім гарних вихідних. До скорого!


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 2 months ago 

Краса 😍 Кілька хвилин споглядання цього дива і день вже добрий!)

Картина була настільки гарна, що я навіть не візьмуся словами описати її… Словами таке не передати.

Слів тут і не потрібно, вони зайві)

 2 months ago 

Дякую, краса сказала все сама за себе

 2 months ago 

Якби на більшості фоток не позавалював горизонт, то я б сказала, що ти зробив АXYENNI світлини.

Пора завершувати, а той щось такий оптимістично розпочатий пост повільно перетворився в розпускання нюнь, а я не хочу цим займатись🤣🤣🤣

Гарне рішення 👍🏻

 2 months ago 

Дійшло, горизонт не рівний... А він повинен був бути рівним?
Фото без будь-якого редагування, тому я читою совістю можу їх рахувати для себе як Ахх.... гарні

 2 months ago 

Це треба , типу , контролювати коли робиш фото.
По правилам фотографування.
І це важливо для фотографів.
Та забий я сама завалюю його 😅
А потім засмучуюсь, що вийшов завалений.

 2 months ago 

Якщо чесно, вперше від тебе почув про "завалювання горизонту"... Що ж, надалі буду більше звертати увагу на геометрично важливу частину фотографії

 2 months ago (edited)

Якщо чесно - я закінчила курси фотографії 😂😂😂😂
Ділюсь досвідом, за котрий заплатила. Ціни !)

 2 months ago 

Якщо чесно - я закінчила курси фотографії 😂😂😂😂

Якщо чесно, я це пам'ятаю, і вірю в це, хоч ти і не поділилась гарненьким сертифікатом про участь...

Ціни !)

цню

TEAM 1

Congratulations!

THE QUEST TEAM has supported your post. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags


post.PNG

Curated by : @sduttaskitchen

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65811.45
ETH 2675.69
USDT 1.00
SBD 2.88