You are viewing a single comment's thread from:

RE: Як же гарно "сходить" Сонце

in Ukraine on Steem3 months ago

Якби на більшості фоток не позавалював горизонт, то я б сказала, що ти зробив АXYENNI світлини.

Пора завершувати, а той щось такий оптимістично розпочатий пост повільно перетворився в розпускання нюнь, а я не хочу цим займатись🤣🤣🤣

Гарне рішення 👍🏻

Sort:  
 3 months ago 

Дійшло, горизонт не рівний... А він повинен був бути рівним?
Фото без будь-якого редагування, тому я читою совістю можу їх рахувати для себе як Ахх.... гарні

 3 months ago 

Це треба , типу , контролювати коли робиш фото.
По правилам фотографування.
І це важливо для фотографів.
Та забий я сама завалюю його 😅
А потім засмучуюсь, що вийшов завалений.

 3 months ago 

Якщо чесно, вперше від тебе почув про "завалювання горизонту"... Що ж, надалі буду більше звертати увагу на геометрично важливу частину фотографії

 3 months ago (edited)

Якщо чесно - я закінчила курси фотографії 😂😂😂😂
Ділюсь досвідом, за котрий заплатила. Ціни !)

 2 months ago 

Якщо чесно - я закінчила курси фотографії 😂😂😂😂

Якщо чесно, я це пам'ятаю, і вірю в це, хоч ти і не поділилась гарненьким сертифікатом про участь...

Ціни !)

цню

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 68462.20
ETH 2502.02
USDT 1.00
SBD 2.52