Враження від фільму "Неймовірний Халк" 2008 року Marvel

in Ukraine on Steemlast month

Привіт друзі. Після невеликого відхилення від курсу в перегляді «Марвеловського сюжету» на перегляд «шокуючого» фільму «Сонцестояння», про який я писав в цьому дописі - https://steemit.com/hive-145157/@cranium/vrazhennya-vid-filmu-soncestoyannya-2019-r, я повернувся до Марвелу🎞

За хронологічним порядком в сюжетні лінії після «Залізної людини» йде фільм – «Неймовірний Халк». Вчора, перед сном, мені вдалося переглянути цей, не побоюсь цього слова, - неймовірний фільм. Довелось трохи пожертвувати сном та перегляд був того вартий. Сьогодні я спробую поділитися з вами своїми враженнями від перегляду цієї кінострічки…

Перше, що я хотів сказати - неймовірний фільм. Ой, я вже це сказав в попередньому реченні😅
З усіх - усіх елементів «Марвеловського сюжету», що були до цього моменту, «Неймовірний Халк» - по-справжньому Неймовірний. Ой, знову проскочила тавтологія, яка ще раз демонструє те, що фільм НЕЙМОВІРНИЙ (в сенсі - неперевешений) !!!

Чесно, те що я був захоплений сюжетом, так як минулий раз дивився цей фільм досить давно (і більше всього, що в поганій якості) не завадило мені роздивитися деякі деталі, на які варто акцентувати уваги…

Мені досить приємно що головний герой цього кінофільму шукає допомоги в контролі своєї агресії саме в тих практиках, в яких шукав я, (так, я доволі агресивна людина, хоч до «Неймовірного Халка» мені ще далеко), коли намагався стримати свою агресію, яка розривала мене зсередини🤯🤬😈

image.png

Дуже сподобався сцена де він в Бразилії займається із вчителем який розповідає йому, як правильно виконувати ті чи інші Паранаями.

image.png

Ну, і в самому завершенні фільму, принаймні мені так здалося, саме медитація допомогла йому впоратися із цієї нестримною «гамма силою», яка циркулює в його крові…

image.png

image.png

Це стосовно тих моментів з фільму, які однозначно були варті моєї уваги😍 Як кажуть кожна жаба хвалить свою стаю.

Та, було і дуже багато символічного. Перше, і напевно найцікавіша і найсимволічніша сцена було в тому, що перший крок до нового життя головний герой зробив в печері, до якої як справжній «Самець» приніс свою кохану, щоб захистити від дощу та небезпеки.

image.png

Ну, і розв'язка самого фільму (на мою думку справжня вишенька на тортику) - перед тим, як усвідомити, що «від своєї долі не втечеш» герой обирає вільне падіння із гелікоптера, яке і слугує «передосновою» до майбутніх подвигів Халка, яких ще уде ціла купа в майбутніх фільмах Марвела.

image.png

Найцікавіше те що навіть під час самого падіння розуміючи, що все повинно бути ОК, принаймні теоретично, головного героя спіткало величезна несподіванка…

image.png

Ще, мені дуже сильно сподобалась особистість головного героя, яка можна сказати є справжнім антиподом до особистості головного героя «Залізної людини». На початку фільму, коли демонструють молоду, прекрасну гарячу бразильську дівчину, яка відверто душі нечає в головному геро, Халк продемонстрував, що в його в серці є місяць тільки для однієї…

image.png

Це зворушливо і дуже мило… Думаю саме на цьому милі потрібно закінчувати опис своїх вражень, вийшло ніби нічогенько…


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 last month (edited)

Браво маестро !!!!
🎆🎇🎆🎇🎇🎆🎆🎇
Саме в агресії на мою думку і заключається та сила вогню, що є тим самим лібідо.
Яку треба як коней підкорити. Щоб не випасти з колісниці. Чі випасти щоб переродитися, знову ж таки, на мою скромну думку.
Дівчина на останньому кадрі видається вродливою. Люблю коли у фільмах красиві жінки. Так милують око.
Молодець. Від мене 5))
Піду інформувати Андрюху про свій вибір на цій неділі.

 last month 

Thanks you 💋❤️

 last month 

Браво маестро !!!!
🎆🎇🎆🎇🎇🎆🎆🎇

Не смущай, а то засмущаюсь 🤣🤣🤣

Саме в агресії на мою думку і заключається та сила вогню, що є тим самим лібідо. Яку треба як коней підкорити.

Згодний, от тільки порівняння "розриває з середини" тут підходить більш влучно ніж аналогія із осідлання коней. Хоча, поки написав зрозумів, що і твоя аналогіяя дуже влучна...

Дівчина на останньому кадрі видається вродливою. Люблю коли у фільмах красиві жінки. Так милують око.

Ооо, тоді ти розділиш мою думку про фільм "Залізна людина 2", що тьоска була головною героїньою.

Піду інформувати Андрюху про свій вибір на цій неділі.

дякую, тільки диви не забудь 😅

 last month 

Ооо, тоді ти розділиш мою думку про фільм "Залізна людина 2", що тьоска була головною героїньою.

Це треба дивитися дві частини фільму відразу, щоб розділити.
В Вікі, Крістіна, Барселона вона сексі.
В цьому можу тебе підтримати.

дякую, тільки диви не забудь 😅

Це було перше, що я зробила, після того як відправила коментар.

 last month 

Зараз протестю пару програм, щоб по швидкому обрізати частину фільма і завантажити на ютуб. Тут буквально 15-30 секунд, як одним поглядом можна нокаутувати усю чоловічу стать...

 last month 

Міг би просто зробити запис екрану якщо в тебе є така функція.

 last month 

Є така функція тільки на ПК вона так просто не працює, пів вечора програвся. Зараз запущу з телефону і спробую зробити, а то вже заінтригував і залишати без морковки не хочу...

 last month 

Я завжи роблю записи екрану.
З телефону, це досить зручно, але в мене це стандартна функція, яка з‘явилася після останніх оновлень.

 last month 

От і я робив з телефону. От тільки я майже постійно з ПК, тому довелось побігати з бубном, та цей уривок був вартий того

 last month 

Thank you so much for your support and work done. Your attention is a huge motivator to continue active interaction with other users on the platform.

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62017.93
ETH 2409.75
USDT 1.00
SBD 2.65