You are viewing a single comment's thread from:

RE: Враження від фільму "Неймовірний Халк" 2008 року Marvel

in Ukraine on Steemlast month

От і я робив з телефону. От тільки я майже постійно з ПК, тому довелось побігати з бубном, та цей уривок був вартий того

Sort:  
 last month 

я його бачила)))
Іноді трейлери і огляди на фільми дивлюся. Так вона тут не погана згодна))

 last month 

не погана?????

Мені здалось чи увімкнулась непомітна електрична віс натяжіння під назвою жіночі ревнощі?

 last month 

Мені не має чого ревнувати до Скарлет. В любому випадку між мною і нею прірва, і я в низу а вона голівудська зірка :)
А ще проти цієї пані, я взагалі генетичний брак.
😂😂😂
Так вона молодець класно зіграла, не хай буде так. :)

 last month 

А ще проти цієї пані, я взагалі генетичний брак.
😂😂😂

Ти чого так. В кожному є своя унікальність, і думаю (хоча ні - впевнений) в тобі унікальності не менше ніж в Скарлет...

 last month 

Моя унікальність в тому, що я генетичний брак.
А всесвіт своїх не кидає. 😆😆😆😂😂😂
А намагається переробити сміття.
Це як раніше тару від молочки носили і її знову наповнювали. 😂😂😆
Ну це вигідніше ніж нову випускати.

 last month 

Я думаю, що не варто на цьому акцентувати увагу... та якщо ти наполягаєш... можеио проговорити

Хз, мене завжди тягнуло до таких через їх загадковість... е часто зустрінеш людину з феноменом що ррапляється маже 1 раз на 200 випадків

 last month 

😂😂😂
Ніхто не акцентує увагу на поганому.
Тільки на хорошому.
Ти феномен, дивись до мене притягнешся я у випускному альбомі - міс загадковість 😂😂😂🤣

 last month 

Ти феномен, дивись до мене притягнешся я у випускному альбомі - міс загадковість 😂😂😂🤣

Вже наврядчи притягнусь, хоча зарікся зарікатись

Ти ж розумієш що тут повинно бути якесь логічне продовження, бажано із фото з випускного...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61726.97
ETH 2392.47
USDT 1.00
SBD 2.60