Враження від фільму "Сонцестояння" 2019 р.

in Ukraine on Steem3 days ago

Привіт друзі. Вчора, нарешті закінчив переглядати фільм «Сонцестояння» 2019 року і вирішив надовго не відкладати запис своїх вражень. Можна сказати майже по-свіжому записати і опублікувати…

image.png

скріншот фільму (треба віндовс активувати, ніяк руки не доходять)

Перше що хочу сказати про цей фільм - не можу радити його переглядати для широкої публіки. Я такий щоб встановив обмеження на перегляд цього фільму не тільки 18+, а можливо навіть 21+, бо контент явно шокуючого характеру.

Якщо спробувати описати сам фільм, як і його сюжет, то на мою думку найбільш підходящим словом буде – «дивний».

З іншої сторони, цей фільм гарно ілюструє той момент що в нашому житті далеко не всі люди є добрими, не кажучи вже про те, що далеко не всі люди бажають добра іншим людям…

На жаль, я періодично стаю свідком досить неприємних життєвих обставин, які можна сказати за неприємним збігом «випадкових випадковостей» передують розвитку психічних захворювань… Можна сказати, що багато з цілого спектру ритуалів та обрядів є своєрідною мішурою, серед якої дійсно приховані одиничні випадки, які дають «бажане» людині яка їх виконує…

З іншої сторони, дуже багато хто починає експериментувати не задумуючись над наслідками І взагалі не думаючи за ціну, яку доведеться заплатити за свої бажання…

Далеко не всі бажання, які ми хочемо, насправді потрібні нам. Перед тим, як чогось побажати краще 10 раз подумати, що це бажання може здійснитися абсолютно непередбачуваним для людини шляхом…

Відразу пригадується фільм Тараса 60 і прекрасний уривок, де бізнесмен дуже сильно невдоволено причитає на те, що збив велосипедиста і втратив свій телефон у самий не підходящий на його думку момент, та в момент «емоційного зриву» висловлює бажання щоб цей випадок ніколи траплявся… Що буде далі можна побачити ось в цьому уривку. (Вирішив нарізати трохи відео до свого ютуб каналу, щоб зручніше було писати блоги).

Ще, досить гарно описаний цей феномен в книзі «Алхімік» Пауло Коельйо. Де Себастьян згадує про ті моменти, коли в нього схватив живіт і він не зміг зрушитися з місця. Як стає відомо по розгортанні сюжету книги, саме цей момент врятував його від смерті, яка очікувала його в місці куди він так намагався відправитись.

Тож, повертаючись до фільму, хочу сказати що він мені сподобався. Але я не раджу його дивитись людям до 21 року та людям із підвищеною чутливістю до сугестії (навіювання).

Взагалі, буває досить корисно черговий раз задуматися, що далеко від неї всі навколо бажаю тобі добра, але це не повинно заважати «творити добро», якщо цього дійсно хочеться.

Довгий час уникаю знайомства з рунами (сам не знаю в чому справа, напевно не на часі для мене) та для любителів цих символів, Сонцестояння може бути значно цікавішим ніж для мене. Та й так, той символізм який я сприйняв за фільми, мене не залишиш байдужим…

З професійної точки зору мені сподобалося як режисери втілили «візуальне переживання ілюзорного викривлення реальності», яке в свою чергу фантастично демонструє життєву силу природи (життя рослин).


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 2 days ago 

Льоша,

З іншої сторони, цей фільм гарно ілюструє той момент що в нашому житті далеко не всі люди є добрими, не кажучи вже про те, що далеко не всі люди бажають добра іншим людям…

Хто у фільмі був не добрим ?)

 2 days ago 

Всі по-троху
Комуна "заманила" жертв
Чоловіки взагалі Ггггг (кожен по своєму, лицемірство зашкалювало), разом з Пеле, який заманив (обманув) людей.

Простіше сказати хто на мою думку добрий - весняна королева, і пара 72 річних людей які вирішили відсвядкувати прірву.
По іншим людям складно сказати, вони були мало в центрі уваги

 2 days ago 

А мені от здається, поганим лише хлопець головної героїні.
Всі інші виглядають як безневинні жертви обставин.
Хоча згодна, я тут зовсім не права.
Але цікаво, можливо якби дехто не робив знімків книги, не вівся на дівчат, може б і залишився живим.

 2 days ago 

цікаво, можливо якби дехто не робив знімків книги, не вівся на дівчат, може б і залишився живим.

Я сумніваюсь... І приклад 2 інших гостей тоу підтвердження... Точніше дівчини тих гостей... Там хлопець зірвався з гальмів і почав всих обзивати а вона, з моєї точки зору зовсім нічого "поганого" не зробила...

Я не осуджую нікого, кожен вчиняв у міру своїх поглядів, та мені цей фільм нагадав про "зворотню сторону медалі", що ховається в тіні кожної людини

 2 days ago 

З тією парою хороший приклад. Що 100% -ково вказує на те, що вони, живими не покинули б те місце.
Але все ж. Ну не могли ж вони просто взяти їх в замочити. 🥺
Без отих всіх випадковостей.

 2 days ago 

А чому ні, могли тим більше, судячи з сюжети їх саме для цього і запросили...

 2 days ago 

Ну вони ж мали 100% на якусь спокусу повестися, щоб їх нашинкували.
А як же важко боротися з спокусами …

 2 days ago (edited)

щоб їх нашинкували.

тут трохи не зрозумів, точніше не помітив зв'язку зі спокусами і тим як їх привнесли в кінцевому будинку піраміді. Поділись спостереженням, будь-ласка

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59391.37
ETH 2525.88
USDT 1.00
SBD 2.47