Від тортика до тортика - Flashmob goodmood

in Ukraine on Steem5 days ago

Привіт друзі.

Сьогодні видався досить приємний і не самий насичений день на роботі. Напевно тому я навіть встиг відповісти на всі коментарі, які зібралися до цього часу 😅

Повернувшись додому на мене чекав мега прекрасний сюрприз, який надихнув мене на нову серію дописів.

Не знаю як її обізвати, напевно, нехай ці дописи буде в рубриці Flashmod goodmood (приємний настрій)

Отож, повернувшись додому я побачив два прекрасних тортики? які спекла моя кохана дружина🥰😍😍😍

20240619_180615.jpg

Не дивлячись на те, що я в останній час я намагаюся не їсти багато солодкого, від таких прекрасних на вигляд тортиків я не зміг втриматись (не наважився відмовитись).

20240619_180532.jpg

А які ж вони смачні на смак 😋😋😋

20240619_180625.jpg

Взагалі-то, це торт Наполеон, який зверху полили розтопленим шоколадом і прикрасили нарізаними подольками полуниці.

20240619_180604.jpg

Не куштувавши його, я вже отримав величезне естетичне задоволення від того як він виглядає.

20240619_180551.jpg

Чого тільки варта та Квіточка, яка знаходиться в самому епіцентрі цього тортику.

20240619_180545.jpg

На смак він ні на грам не поступається зовнішньому вигляду💯

20240619_180540.jpg

Один тортик видався світлим, а інший темним. Напевно на темному шоколад було нанесена уже зверху полуниці.

Коли приходиш додому і бачиш от такі от шедеври, які готувалися з думкою про тебе, то розумієш, що давня мрія: «повертатися додому, де є людина яка з любов’ю підтримує сімейного вогнище» реалізувалась. Це не означає, що це треба сприймати як даність, навпаки – зі своєї сторони робити ще більше подібних приємних сюрпризів.

Якби мені хтось позаминулої зими сказав, що я буду «в такому шоколаді», як ця полуничка на тортику, я б не повірив…

Та, в цьому житті дива трапляються! На своєму прикладі можу сказати, що це маленьке диво трапилось після того, як я полетів в саму, що не є бездну.

Так, а тепер спробую пояснити чому я з самого початку говорив, що починаю нову рубрику. Ось такі от тортики вже стали для мене майже регулярним приємним сюрпризом.

Ну, принаймні як мінімум кілька разів на тиждень, ось такий от витвір мистецтва, зроблений руками коханої дружини, чекає на мене ❤❤❤

20240619_180918.jpg

Я б відправив всім читачам шматочка, для того щоб ви могли насолодитися його смаком, та не думаю, що в оцифрованому вигляді, через фото, ви зможете отримати те саме задоволення що Я отримував від ніжного крему на домашніх вершках із смачнючими медовими коржами…

20240619_180928.jpg

Як же було смачно!!!😋😋😋 Сподіваюсь ніхто не читає цей пост пізно вечора, коли уже не збирався йти до холодильника, та на те, що ні одна язва не буде загострена після цього посту.

Дякую всім за увагу, до наступного тортика😜

Sort:  
 5 days ago (edited)

Сміливо , о 19:00 викласти світлини торта. Якраз за 3 години до сну, коли всі пані зачиняють на замки свої ротики та холодильники.

Добре, що я надаю перевагу іншим смакам, і можу пройти повз солодке з покерфейсом :)
Але викладеш ось такі штуки - 🍔 , я за себе не відповідатиму 😂😂😂😂😂🤣

 5 days ago 

Ооо, зрозумів. Тобто тепер всі походи до Маку, і Бкргер Кінга треба буде знімати на фото.

Єдина, я там буваю куди рідше ніж бачу ось такі тортики

 4 days ago 

Я ось що для тебе про Анубіса знайшла. А ти дразнишся.
( думаю те, що виділила буде тобі цікавим)

Как и в случае с Тотом, связи Анубиса с семьей Исиды несомненны. Несмотря на то что в Текстах пирамид его называют четвертым сыном Ра, Анубис более широко известен в качестве отпрыска Нефтис и Осириса; здесь мы вновь имеем дело со случаем, когда психологический смысл аллегории с участием Осириса становится очевидным. Нефтис, Скрытная, Открывательница, с психологической точки зрения, рассматривается как глубоко бессознательное; первоначально она была женою Сета (Хаоса). Их отношения были исключительно платоническими, что вполне понятно. Плодом же ее союза с Осирисом (Стабильностью, Порядком) стал Анубис — Защитник души во мраке. Это подразумевает, что хаос не страшен тому, кто овладел скрытыми аспектами глубоко бессознательного, — тому, кто способен взглянуть на лик устрашающей реальности, без чего невозможно открытие правды и гармонии. Анубис был (и остается — к сведению тех, кто захочет вызывать его энергию) покровителем анестезиологов, психиатров и психологов; он также может помочь в поисках чего-либо утраченного или недостающего. Этого бога также называли «Открывающим пути», и в этом качестве Анубиса вызывал тот, кто желал выбраться из лабиринта земного существования или кому надоедало бродить в потемках сомнений и неопределенности.

 3 days ago 

Прямо таки протопомп.

Сюди ж сиволічне зображення напів людини та напів пса.

Чуйка знову не підвела, не даремно мені так "підсвітився" Анубіс із усієї Єгипетської братії богів

 5 days ago 

Ні твоє то тортики, дивись які вони, красиві, з полуницею, тобто корисні, як ти любиш. Їж краще тортики.

 4 days ago 

А чому не бургери, сендвічи та все інше ГМО ?

В мене був однодисятник, який завжди повторював, що краще всього після похмілля допомагає ГМО з Мака

 4 days ago 

Краще від похмілля допомагає - не вживати алкоголь.
Тому що, в тебе дружина пече гарні тортики ))) 😂
А їсти і тортики і 🍔, то вже, перебір.

 5 days ago 

Смакота

 4 days ago 

Дякую, сьогодні зранку, під чайьок, ммм - ідеальний сніданок

 5 days ago 

Сподіваюсь ніхто не читає цей пост

не сподівайся😁

Як же було смачно!!!😋😋😋

капець 🤦‍♀️

 5 days ago 

Вибачай, сподіваюсь в холодильнику щось було... Не хотів так сильно дразнитись яяк вийшло. Ну, напевно все ж таки трохи хотів

 3 days ago 

Наполеон з медовими коржами то щось нове.😊 Тепер і я хочу тортика😊, завтра піду куплю

 3 days ago 

Смачного (на майбутнє)!!!

Дружина частенько використовує мед на заміну цукру, треба використовувати ресурси, не пропадати ж добру 😅

 3 days ago 

А он воно шо, бо я ж думаю, наче про Наполеон, а в ньому коржі зі слойоного тіста, який мед😅. Не медовик же. Поняла, я теж мед часто замінюю цукром

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61430.70
ETH 3318.28
USDT 1.00
SBD 2.49