Тварини = good mood. Моя меліса, то кращі ліки

in Ukraine on Steem17 days ago

Привіт друзі.

Вчора так задивився прекрасним фільмом «Шоу Трумена», що після його перегляду не знайшов у собі ніякого бажання та сил робити щоденну публікацію. Сачконув, і таке буває…

Сьогодні, новий день - нові сили 💪😎. Це прекрасна можливість поділитися тим гарним настроєм, який в мене зараз є. Тим більше, що на Стімі зараз проходить чудовий #fleshmob good mod.

20240401_192429.jpg

Гарний настрій, в першу чергу, залежить від нашого оточення. Хто б що не говорив, а ті люди і тварини, які нас оточують - наповнять нас, точно так само, як ми наповнюємо їх. Про яке я наповнення? Як це пояснити… Скажем – емоційне напвнення, щоб не відволікатись від теми.

20240401_191810.jpg

Вже точно не пам'ятаю,в якійсь із мотиваційних бізнес-книг читав, що ми являємо собою середнє п'ятьох людей з якими ми спілкуємося найбільше. З цією аксіомою важко не погодитися. Та, ніде не написано і мало хто про це говорить. що ми точно так само дуже схожі на своїх тварин.

20240401_191813.jpg

Вже майже рік я живу із найкращим заспокійливим під назвою «Меліса». Її ніби спеціально було названо з бажанням, щоб ця королева миле створіннячко стало тим еліксиром, який вилікує в складні моменти та підніме настрій.

20240401_191816.jpg

Цей рік у нас був не самим простим. У мене і в Меліси досить складні характери і коли ми намагалися вияснити хто із нас головний - було не весело обом.

З того моменту, коли ми знайшли спільну мову, ми КД (це як ЛД тільки в українському варіанті). А питання було всього-на-всього в наркотичному котячому кормі Purina в жестяних баночках. Не знаю, які котячі наркотики туди додають, та вже знаю що коти без нього переживають ще ту ломку і краще їм дати нову дозу ніж намагатися їх відучити.

20240401_192357.jpg

Ну що ж, треба якось розраховуватися за лікувальні та відновлюючі властивості своєї заспокійливої кішки. Тим більше, якщо врахувати всі ті пости, які були написані про неї, то можна сказати, що вона добряче заробляє сама собі на корм. От якби ще й сама писала 🤣🤣🤣

Наші домашні улюбленці, як справжній терапевти, вони відчувають коли вам погано і, якщо ви з ними в гарних стосунках, (не жалієте їм корму, так як робив я) то вони завжди прийдуть до вас на допомогу і хоча б своїм зовнішнім виглядом - піднімуть вам настрій.

На цих фото, що я поділився цьому пості, Меліса активно допомагала мені скопувати ділянку городу. А зараз - активно допомагає писати цей пост. Піду, напевно дам її корму… На цій гарній ноті буду я закінчувати 🤣🤣🤣

Sort:  
 15 days ago 

Ой, яка краса! А ім'я якесь чудове)) І допис цікавий! Фотки - диво) Дякую! 🐱,🌹🌹🌹👏👏👏

 15 days ago 

А я як Вам дякую за такий позитивний коментар!!!
Прям наповнили мене бажанням писати. Дякую!!!

 14 days ago 

Обов'язково пишіть, ви самі дуже славна і позитивна людина) З вами спілкуватися - одне задоволення) 🙋🌅✍️☀️🌹

 11 days ago 

дякую!!!!
Я вже підсів на цей наркотик під назвою письмо (творчість) а злізти з нього ой як не просто, та і не хочеться )))


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 17 days ago 

Thank you!!!

 16 days ago 

Боже, яка вона красуня! А я свого вивела, він злякався перехожого та як дременув. З переляку навіть вискочив за своєї шлейки. Ледве упіймала. До речі, ось міні відео прогулянки ☺️

https://vm.tiktok.com/ZMMQGN1wg/

 16 days ago 

Дякую вона дійсно ще та красунька :)
Зараз третья об ногу, щось в неї невмотивований прилив ніжності. Напевно весна )

 16 days ago 

Котика треба, але краще не треба☺️. Відчуває чоловічі гормони. Мій теж оно хвіст пістолетом, нявчить не відлазить, проте кастрований, але природу не надуриш.

 16 days ago 

Так, краще не треба бо потім не знатиму що робити з кошенятами. Ми свою ніяк не стереалізуємо. Не можу вмовити дружину на цей логічний крок...

 16 days ago (edited)

Вмовляйте, інакше кішка помре від онкології. Якщо вона не гуляє та не народжує, а гормон виробляється, дуже часто у них проблеми з молочною залозою. То не жарти. Краще стерилізувати.

 16 days ago 

Вже раз народжувала. Тепер у нас взаємні вмовляння. Я вмовляю на серилізацію, дружина вмовляє на відпутити до котика.

 16 days ago 

Ага, ну то добре, кошенятки то така краса. Але куди їх потім.

 16 days ago 

Глянув відео. Крусень.
Таке враження, що це його перший вигул, аж так сильно він злякався )))

 16 days ago 

Так перший☺️. Він сцикує ще. Зате вдома дражне собак з підвіконня, герой, бо на 4 поверсі☺️

 16 days ago 

У нашої це вже за 2 десяток входів перевалив. То вона вже більш/манш адаптувалась. Перші рази була дуже дика і всього-всього боялась

 17 days ago 

Якщо ми дійсно є ото з пʼяти людей, з якими спілкуємося найбільше, то одразу зрозуміло, чого це я така навіжена, бо там середня температура по лікарні капець яка :)))

Мої дівчатка завжди мені у всьому допомагають. І дописи писати, і по стінах бігати, і найголовніше гризти дверні косяки))

IMG_3840.jpeg

 17 days ago 

Красуньки, думаю вони не зі зла.

Хто знає, що в їх маленьких головах робиться. думаю там ще вееліше ніж в наших головах?

 16 days ago 

Звісно не зі зла, вони в мене взагалі дуже чемні та виховані собаки))
Малій зараз лише сім місяців, то вона взагалі всіх обожнює, на вулиці майже до кожної людини біжить вітатися та грати, така смішна))

 16 days ago 

Ого, ще геть малесенька)
напевно поки маленька - поки і все цікаво. Прямо, як люди

 16 days ago 

Саме так, у неї весь час щось викликає захоплення, іноді це по три-чотири різні речі на хвилину))

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 16 days ago 

Вираз обличчя безцінний 😁
IMG_3774.jpeg

 16 days ago 

Та да, видно, що вперше на прогулянці на цій локації

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60345.08
ETH 2986.57
USDT 1.00
SBD 3.81