You are viewing a single comment's thread from:

RE: Тварини = good mood. Моя меліса, то кращі ліки

in Ukraine on Steem5 months ago

Якщо ми дійсно є ото з пʼяти людей, з якими спілкуємося найбільше, то одразу зрозуміло, чого це я така навіжена, бо там середня температура по лікарні капець яка :)))

Мої дівчатка завжди мені у всьому допомагають. І дописи писати, і по стінах бігати, і найголовніше гризти дверні косяки))

IMG_3840.jpeg

Sort:  
 5 months ago 

Красуньки, думаю вони не зі зла.

Хто знає, що в їх маленьких головах робиться. думаю там ще вееліше ніж в наших головах?

 4 months ago 

Звісно не зі зла, вони в мене взагалі дуже чемні та виховані собаки))
Малій зараз лише сім місяців, то вона взагалі всіх обожнює, на вулиці майже до кожної людини біжить вітатися та грати, така смішна))

 4 months ago 

Ого, ще геть малесенька)
напевно поки маленька - поки і все цікаво. Прямо, як люди

 4 months ago 

Саме так, у неї весь час щось викликає захоплення, іноді це по три-чотири різні речі на хвилину))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59368.30
ETH 2461.60
USDT 1.00
SBD 2.45