The Steemit Awards 2023steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. Ох і відклав я важливу справу, та ще й як на довго... Виправляюсь, не даремно ж говорять, що краще пізно чим ніколи.

image.png

Найкращий автор

У цій категорії я номіную не українського автора, що досить не очікувано. Спробую пояснити. Згідно умови конкурсу, найкращий автор повинен створювати якісний контент постійно, тобто нонстоп. В Українській спільноті, на мою думку, є одна така людина, але в моїй номінації їй більше підійде наступна роль найкращий внесок. Тому, найкращий автор Steemit, на мою думку, - @stef1. Ця авторка, з якою я в далеких 2018-2019 роках активно спілкувався на Steemіt, є взірцевим прикладом того, як потрібно підходити до створення контенту найкращої якості. Я досі пам’ятаю її прекрасні картини. Приємно, що настільки обдарований митець цифрує свою творчість на Steemit. Не знаю, чи можна тут згадувати інших, я наважусь. Якби було друге місце, я б віддав його дивовижному фотографу, кожне фото якого як справжня картина - @axeman. Чому я згадав, @axeman? Якщо чесно то віддати комусь пальму першості дуже складно, але я все ж таки віддаю її @stef1, як і кілька років тому… @axeman, вибачай )


image.png

Найкращий внесок

В цій категорії мій вибір падає на @o1eh. Тут все значно простіше. Саме завдяки старанню @o1eh, я не тільки продовжую публікувати на платформі Steemit, а й активно накопичую STEEM POWER. Рідко можна зустріти людину, яка відверто хоче допомогти. Після посту https://steemit.com/hive-166405/@o1eh/weekly-report-as-steem-representative-20-09-2023, мої старі уявлення про Steemit, як централізовану платформу повністю рухнули. @o1eh демонструє, що завдяки своїм старанням навіть одній людині можливо змінювати спільноту на краще. Що це, якщо не приклад децентралізації, коли якісна модерація допомагає розвитку. Дуже приємно, що @o1eh не обмежується діяльністю тільки в спільноті Ukraine on Steem, а активно топить за розвиток і популяризацію Steemit.

image.png

Найкраща спільнота

Тут все просто. Кожна жаба - своє болото хвалить. От я - така жаба). Якщо серйозно, то рівень підтримки та взаємодії в Ukraine on Steem на порядок вищий ніж в інших спільнотах. Свідченням цього є взаємодія в коментарях під повідомленнями, яких не має в інших спільнотах. Також, найактивнішими користувачами тут сформований аккаунт, від імені якого відбувається модерація. Тож, користуючись можливістю - низький уклін і велика дяка тим хто створив @ukraine-steem та щоденно модерую повідомлення спільноти. Хоч ваших логінів не має в цьому пості, (одна з причин – я їх усіх не знаю) Ви відчуваєте що ця подяка саме Вам!!!

image.png

Ось така от номінація. Скромно, лаконічно. Сподіваюсь, що хоч хтось із моїх номінантів десь та переможе )))

Sort:  

Thank you Alexey for nomination, it is true we came across each other even before the separation of Steemit and Hive, I am glad that my posts and my blog was chosen, I try my best to make my posts personal with a feeling of soul behind the text and of course, I love to decorate them with my drawings.

I also agree with your choice @o1eh and his contribution to Steemit live but also the community Ukraine on Steem, which is a home for many users from other countries too due to engagement and contests :)

 7 months ago 

Thank you. It is especially nice to read your praise for the 2nd and 3rd nominees.
Inspiration to you and good luck

 7 months ago 

Так, відчувається, що Стіміт зумів вижити і втриматися наплаву, зумів здивувати і зацікавити людей, що його покинули. Але щодо децентралізації я все же не певеню

 7 months ago 

Не посперечаєшся, є централізація, але я не можу сказати що прям таки утопічний варіант, який веде внікуди. Тим більш, якщо до "модерації підходять" об'єктивно.

 7 months ago 

Все має свої плюси і мінуси

 7 months ago 

Оце ви мене шокували! Ще ніхто так мене не хвалив, мені аж незручно. Дякую. Ваші слова мотивують :)

 7 months ago 

Що, що, а мотивувати я вмію немогано )
Та і похвала - той рідкий випадок, коли ні більше ні менше. Я не написав нічого вигаданого, сугубо по справі. То все Ваша заслуга

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53