The Diary Game: "Ніколи не грай з Богом"

in Ukraine on Steem2 months ago

Привіт друзі. Сьогодні був гарний день. Не дивлячись на те, що починав я його, як напищений індик з больною головою. Про голову треба пояснити 😅 – боліла вона в мене зранку, дуже боліла. І тільки після того, як почав посміхатись людям – пройшла. Парадокс? Чи то наглядний приклад фрази «Ніколи не грай з Богом»? Заплутав 😊, давайте по порядку.

20240603_202214.jpg

Вчора, користуючись своїм вихідним я влаштував релакс вечір і таки додивився кінець 7-ї та 8-у серію дивовижного серіалу «Проблема трьох тіл». Сам серіал заслуговує окремої уваги, та той факт, що на годиннику вже початок, дванадцятої а я тільки починаю писати щоденний пост (щоденник) обмежує мене. Тож зупинюсь тільки на анекдоті, який розповіла одна героїня серіалу іншому перед своє смертю. (Трохи відступлю, той факт що до кінця першого сезону майже половина героїв помирає – гарне підтвердження, що серіал знімали автори серіалу «Гра престолів»).

20240603_202218.jpg

Анекдот: «Отже Ейнштейн помирає і опиняється в раю. А з ним його скрипка, він дуже щасливий, він любить свою скрипку більше за фізику. Навіть більше за жінок. Він дуже хоче дізнатись як буде грати у раю. Уявляє, що це буде геніально. Тож він налаштовується і підлітають ангели…
-- що це ти робиш? -- питають,
-- я готуюся грати
-- не роби цього, Бог буде не в захваті. Він сексофоніст – тож Ейнштейн зупиняється. Він не грає. Та це складно. Він любить музику, і в раю, відверто – робити нічого. І одного дня із гори він чує як грає саксофон. Він грає "Take the A Train".


Ейнштейн також чув цю пісню. Думає: «я хочу зіграти. Я хочу зіграти з ним. Ми звучатимемо чудово разом». Він починає грати "Take the A Train". Саксофон замовкає і Бог з’являється. Він підходить до Ейнштейна і вдаряє йому по яйцям, а це боляче навіть в Раю. А потім розбиває його улюблену скрипку на друзки.
Вічність без музики. Рай перестав існувати для Ейнштейна. І коли він тримався за яйця і корчився від пекельного болю, ангел підійшов до нього і каже: «Ми попереджали – ніколи не грай з Богом».

20240603_202223.jpg

Що ж, думаю тепер ви розуміли, що я мав на увазі в першому абзаці під цитатою «Ніколи не грай з Богом».

20240603_202227.jpg

Об’єм роботи зріс в рази і забрав те, що я цінував чи не найбільше своїй роботі – вільний час, в який я міг займатись творчістю. Напевно, це та остання капля. Яка могла тільки бути…

20240603_202233.jpg

З приємних новин – я привів, мотивував, можна сказати змусив спробувати себе на Steemit дуже цікаву особистість @diodao. Що б вона про себе не говорила, я не перестаю повторювати, що це дуже мудра людина. Можливо, трохи хитра, та в хорошому сенсі. Прошу підтримати увагою нового українського користувача, який тільки вчиться на Steemit. @diodao вела активний та цікавий блог на #hive, та хтось із «мисливців на відьом» побачив у діях @diodao спробу «видоїти» пул нагород, та щедро осипав її купой «дизлайків».

І на завершення, про фото з цього посту. Ці троя нди я подарував коханій дружині, користуючись можливістю я зрізав невелику (напевно соту) частину тих троянд, що ростуть у моїх батьків, коли смажився на сонці під час приготування крилець і шашлика, та про це вже в наступний пост. Зараз вже час закурглятись… Троянди стоять у домі та наповнюють мій простір своєю красою.

Що мала на увазі «Доктор Е», розповідаючи цей анекдот Солу? – ми дізнаємось у наступних сезонах. Та думаю, вибір скрипки, як струнного інструменту був не даремний. Думаю відповідь була у сцені перед телефонним дзвінком солу:

image.png

image.png

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  
 2 months ago (edited)

Тільки прочитала.
Анекдот цікавий.
Для мене абсолютно не зрозумілий.
Але інтуїція торочила, що вся сіль 🧂 у ньому.
Треба було слухати ))
А не гуглити.
Троянди дуже красиві.
Смажилися, смажилися на пательні, а виглядають ніби нещодавно повернулися з двотижневого відпочинку.

Ця відьма Diodao, вже видалилася і я забрала її нік. 😂😂😂
Вона справді хитра як лисиця.
Я - не така.

Сьогодні пророчать часті відключення(
Так що «готуємось».

 2 months ago 

Дякую за такий довгий пост.

Ця відьма Diodao, вже видалилася і я забрала її нік. 😂😂😂
Вона справді хитра як лисиця.
Я - не така.

Ага, і я не такий 😅

Смажилися, смажилися на пательні, а виглядають ніби нещодавно повернулися з двотижневого відпочинку.

ні на сонці, згорів як рак. Скоро буду скидати шкіру, як змія

Сьогодні пророчать часті відключення(
Так що «готуємось».

Ти не повіриш, я ще той щасливчик. Про мене чомусь забувають і я постійно зі світлом, або в післявоєні роки люди які там жели перестраховувались і заживились відразу від кількох ліній...

 2 months ago 

Ти не повіриш, я ще той щасливчик. Про мене чомусь забувають і я постійно зі світлом, або в післявоєні роки люди які там жели перестраховувались і заживились відразу від кількох ліній...

Не дарма ж тебе 5-ки зацікавили )
Ось воно просвітлення 🧘

 2 months ago 

5-ки це про символіз "3 тіла проблем". Якось напишу. Дуже цікава гілка про покатушки у човниках...

 2 months ago 

@diodao ось де я тебе бачила, на хайві. Мене теж один час дизлайкали, я навіть зробила другий ак, але потім все стихло. Я вирішила там загубитися, пішла з укр спільноти і почала получати винагороду без неї. А потім я не знала про що писати, тому що мені вистачало стиму. Іноді заскакую і пишу.

 2 months ago 

Я думала ви зрозуміли, що я була на хайві коли написали, що десь мене бачили.
У вас також той самий нік :)
Ваша історія мотивує :)
Вулик мені подобався, та він не дає права на помилку.
🌹

 2 months ago 

Це прям як реферальна система, поверни краніума на стіміт і отримуй бонус у вигляді нових користувачів. Якщо серйозно, то мені дуже приємно, що я тепер не буду розриватись на кілометрове спілкування в коментарях з Діо і постінгом на Steemit

 2 months ago 

Згоден
І я твій реферал )

 2 months ago 

Дивився цей серіал, якщо ні рекомендую. Сюжет - 🔥🔥🔥

До тогож дуже цікаві теорії обговорюються в ньому. З мінусів - є тільки 1н сезон

 2 months ago 

Не дивився, дякую


curation-post.webp

We invite you to continue publishing quality content. In this way you could have the option of being selected in the weekly Top of our curation team.

 2 months ago 

@steemcurator06, @inspiration, thank you for your support and attention 🙏🙏🙏

 2 months ago 

Thank you Kakasi 😉

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

The Yeh Hai Chahatein delves into their evolving relationship, highlighting how they balance their responsibilities, confront their pasts, and protect their family against adversities.

 2 months ago 

Spam never leads to anything good. stop it it will not make anyone better

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49