You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game: "Ніколи не грай з Богом"

in Ukraine on Steem3 months ago (edited)

Тільки прочитала.
Анекдот цікавий.
Для мене абсолютно не зрозумілий.
Але інтуїція торочила, що вся сіль 🧂 у ньому.
Треба було слухати ))
А не гуглити.
Троянди дуже красиві.
Смажилися, смажилися на пательні, а виглядають ніби нещодавно повернулися з двотижневого відпочинку.

Ця відьма Diodao, вже видалилася і я забрала її нік. 😂😂😂
Вона справді хитра як лисиця.
Я - не така.

Сьогодні пророчать часті відключення(
Так що «готуємось».

Sort:  
 3 months ago 

Дякую за такий довгий пост.

Ця відьма Diodao, вже видалилася і я забрала її нік. 😂😂😂
Вона справді хитра як лисиця.
Я - не така.

Ага, і я не такий 😅

Смажилися, смажилися на пательні, а виглядають ніби нещодавно повернулися з двотижневого відпочинку.

ні на сонці, згорів як рак. Скоро буду скидати шкіру, як змія

Сьогодні пророчать часті відключення(
Так що «готуємось».

Ти не повіриш, я ще той щасливчик. Про мене чомусь забувають і я постійно зі світлом, або в післявоєні роки люди які там жели перестраховувались і заживились відразу від кількох ліній...

 3 months ago 

Ти не повіриш, я ще той щасливчик. Про мене чомусь забувають і я постійно зі світлом, або в післявоєні роки люди які там жели перестраховувались і заживились відразу від кількох ліній...

Не дарма ж тебе 5-ки зацікавили )
Ось воно просвітлення 🧘

 3 months ago 

5-ки це про символіз "3 тіла проблем". Якось напишу. Дуже цікава гілка про покатушки у човниках...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.61
ETH 2321.35
USDT 1.00
SBD 2.51