You are viewing a single comment's thread from:

RE: Підведемо підсумки.

in Ukraine on Steemlast month

аінтригувала так заінтригувала...
Давай по фільмам...
Акторка що розробила нановолокна в проблемі 3-х тіл красива жінка? Якщо ні, скинь будь ласка артинку, яка по твоєму красива... Не можу залишити цю тему просто так😋

Sort:  
 last month 

Красива. Мені сподобалась як вона так і її подруга. Останнім часом помітила , що мені подобається азіатська зовнішність у жінок, щось в них є, дуже подобається , що вони мініатюрні.

 last month 

Фух... тоді все ок... А то я вже подумав, що я пересстав розбиратись у жіночій красі. Ти не лякай так, то і заїкатись так можна почати...

 last month 

Ось мій фаворит. Звісно це фото в молодості, але дуже подобається ця фотосесія.
Там фотограф іменитий і звісно сама модель.
Очі, губи, фігура, неймовірна вона.

IMG_6135.jpeg

 last month 

Згодний!
Ще та красуння...
Та тут так гарно підчеркнуті ... очі.. що від них ну ніяк не вдається відвести погляд.

 last month 

Патрік Демаршельє, французький фотограф, дуже гарно знімав, він не міг не зробити акцент на тому прекрасному, чим наділила природа цю неймовірно красиву модель.

 last month 

О да, очі немовірна і груди немов намальовані... Розкішні фото розкішого фотографа розкішної моделі. Той момент коли навіть зорі встали в лінію, щоб це фото відбулось

 last month 

Щоб помилувати сауронове око DioDao і не таке трапляється і не говори.
От набралась від тебе нарцистмчних рис. 🍚
😂😂😂
Скоро буду писати оди собі )

 last month 

Точно від мене? Може то більше від Локі ніж від мене?
Все ж таки я значно поступаюсь в нарцисизмі що Локі що старку, про якого так багато пишу в останній час.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61726.97
ETH 2392.47
USDT 1.00
SBD 2.60