You are viewing a single comment's thread from:

RE: Підведемо підсумки.

in Ukraine on Steemlast month

Точно від мене? Може то більше від Локі ніж від мене?
Все ж таки я значно поступаюсь в нарцисизмі що Локі що старку, про якого так багато пишу в останній час.

Sort:  
 last month 

Та я вже давно перестала дивитися цей серіал.
Тому в мене один варіант - ти.
А як там воно на справді не знає ніхто.

 last month 

Ех, ладно... Що тут відговорюватись. Я ще ой нарцис, можливо не самий явний та точно є чому можу навчити в цьому складному процесі обожнювання себе.

 last month 

Ні дякую.
Не хочу померти дивлячись на своє відображення. І переродитися квіткою. 😂😂😂😂😂😂

 last month 

Давай про квітку подумаємо в іншому ключі?! (якщо читаєш цей коментар то вибору в тебе вже не має 😅, хіба що зупинитись зараз)

Якщо ж "переродитис квіткою" спробуємо інтерпретувати як "прородити и пробудити власну квітку" по типу лотоса/папорті чи тд...

То, можливо (це просто моя думка, яка заслуговує більш глибокого опису) любов до себе і є той шлях який призводить до майбутнього "пробудження власної квітки"...

Що скажеш? Якщо в тебе буде бажання додумати цю думку чи доописати - буду тільки за ☺

 last month (edited)

Чи зможе нарцис прийняти , що він частина колективного? душа не білосніжна перлина , а чорная жемчужина, тіло звір, ми маріонетки і як дурнями народилися так і помремо ??

IMG_6243.webp

 last month 

Глибока думка ЄГО мудрої людини. А чому зачеркнула?

Зараз не в ресурсі, вести настільки глибоку розмову, тому скажу що на цій картинкі перлина вийшла накращою...

 last month 

От зʼїхав на ні. Чекаю ресурсу і відповіді. Цікаво мені, що ти відповісти на це.
Так що, так просто не отпущу тебе )))
Навіть не розраховуй сховатися чі нересурсністю оправдатися.

IMG_6394.jpeg

 last month 

От зʼїхав на ні. Чекаю ресурсу і відповіді. Цікаво мені, що ти відповісти на це.
Так що, так просто не отпущу тебе )))
Навіть не розраховуй сховатися чі нересурсністю оправдатися.

Ух ти, так і думав, що треба було все ж таки детально відповісти...

 last month 

Чи зможе нарцис прийняти , що він частина колективного?

Так, адже він частина такогож прекрасного колективного як і він.

душа не білосніжна перлина , а чорная жемчужина?

Хз, не бачив

тіло звір?

можна і так сказати

ми маріонетки?

більшу частину свого несвідомого життя

як дурнями народилися так і помремо ??

  • Якщо дуже сильно пощастить. "осібавший тигра спішиться не може".
 last month 

Не нарцис ти.
Дістаю список нарцисів. Викреслюю звідти Олексія :)
Все. Ось і закінчилась твоя карʼєра нарциса.

 last month 

Пиздець. Я ж тільки раз обписався. Замість осідлавшого написав осібавшого... І що церез це мене черкати, та щей олівцем?

І ключове, чого черкати?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62036.41
ETH 2418.43
USDT 1.00
SBD 2.61