Підведемо підсумки.

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

Всім привіт.
Пропоную підвести якийсь підсумок після обговорення сузірʼя Ерідан.
Думаю ви запамʼятали , що Ерідан це священна річка.
Всі міфи складалися по принципу подоби.
І звісно ж першопочатковими водами був хаос.
Є міф, що бог-творець зʼявився з первісних вод, космічних вод, Нілу. ( думаю вже можна сказати, що кожна річка в якійсь мірі є мікросомом цих вод)

Ми памʼятаємо що в цій річці на сонячній колісниці розбивається Фаетон.

Астрологічно одне з виражень сонця - свідомість.
Якщо зміксувати символізм колісниці з сонцем, виходить щось типу свідомої душі. Ну ніби щось таке може бути.

Так як при розливі Ніл, міг принести руйнування, він приносив і плідність.
Так само як вода дає життя і розчиняє форми.

Щось з цього вібрує з моєю уявою про колективну свідомість.

Якщо ми подивимося зображення зіркового Ерідану, поруч ми побачимо сузірʼя Фенікса.

«Уявіть, що з первозданних вод піднімається гніздо. На ньому стоїть сіра чапля і сповіщає про появу всього сущого. Вона відкриває свій дзьоб і перериває мовчання первозданної ночі закликом до життя та долі, яка «визначає, що є і чого нема». Фенікс, отже, включає поняття Логосу (світового розуму), Слова, або проголошення долі, яка є посередник між божественним розумом і творінням речей... У певному сенсі птах Фенікс, що видає свій первозданний крик, ініціює всі (календарні) цикли, тому вона виступає патроном всіх одиниць часу, та її храм у Геліополі стає центром календарної регламентації»

РОБЕРТ Б'ЮВЕЛ, ЕДРІАН ДЖИЛБЕРТ «МІСТЕРІЯ ОРІОНА»

Ми з вами, розібрали що Фенікс називають душею Осіріса.
Якого я називатиму батьком світу, щоб узагальнити всі поняття і звести до одного.
Не акцентуючи увагу на понятті душа. Та узагальню такі імена як Осіріс, Ра, Логос, Атум словом батько.
Це знову ж таки спрощуючи.

До чого ж тоді колективне несвідоме, яким я так безпардонно охрестила Ерідан?

Для мене колективна свідомість це розсипані 🧩 пазли, з яких можна скласти світ.

IMG_5920.png

tengr.ai

Також мені про це поняття нагадує термін «ячейки вселенной».
Що це, я можливо, згадаю пізніше, в іншому дописі.

Кожна людина є частиною всесвіту, разом ми колектив.

Свідомість розбита на частини.

В цю психічну область ніби є вхід.
Через підсвідомість.

Юнг це все повʼязує з поняттям самість та індивідуація …
Та там є ці архітепічні боги.
Які згадуються в міфах.

Я ж звісно, намагаюся щось віщати, звичайними словами…
Зрозумілими кожному.
( надіюсь вдається 🫣)

Давайте на кінець подивимося визначення колективного від Карла Юнга. Все ж він ввів цей термін в психіатрію.
З однієї книги я безпардонно викрою з величезного визначення, те, що резонує з тим, що я описала вище.

КОЛЕКТИВНЕ - Юнг розвинув свої власні ідеї колективної несвідомої як сховища психічної спадщини та потенційних можливостей людини.

Е. СЕМЮЕЛС, Б. ШОРТЕР, Ф. ПЛОТ

«Критичний словник аналітичної психології К.Юнга»

І для більшого розуміння додам текст з вікі

Останнє Юнг постулює як психічну спадщину людства, яка, подібно до людського тіла, розвивалась шляхом еволюції й позначена численними людськими досвідами. Усе, що коли-небудь було виражене індивідуальною психікою окремої людини, стає складовою психічної структури людини, а на рівні колективного — складовою колективного несвідомого.[1] За Юнгом, колективне несвідоме є надіндивідуальним і незалежним від культури. Його можна досліджувати через порівняння різних культур (міфи, уявлення про чари, казки, легенди). Загалом це поняття близьке до поняття колективної свідомості Еміля Дюркгайма. Колективне несвідоме є чимось більшим, ніж проста сума індивідуальних форм свідомості.

Wikipedia

Я б багато чого б сюди додала. Та зараз не про це.

В першому визначені я виділила гладким шрифтом потенційних можливостей людини.

Чому потенційних можливостей ?

Думаю ця штука мотивує на творчість

image.jpeg

tengr.ai

Просто сиди й складай свій пазл ;)

Сонце можеш виразити Левом, сльозу Ісіди супутником «Сіріус» падіння котрого помітив Трумен, після чого зрозумів, що з його уявленнями про світ, в якому він живе, щось не так… Далі він знайомиться з «творцем» свого світу.

Звісно до всіх міфічних пазлів додається прекрасна фантазія авторів сценарію.

( вище згадуються роботи «Король Лев» та «Шоу Трумана»)

IMG_5936.webp

IMG_5927.png

Скриншоти з фільму «Шоу Трумена»

IMG_5925.jpeg

Скриншоти з мультфільму «Король Лев».

На обох кіноплівках, виражено батька, зустріч з яким розпочинається з води.
Після котрої починається конкретне розуміння, того хто я є. ( в випадку Сімби він це згадав).
Є тут щось від тих міфів про які я писала в цьому блозі.
Звісно в тому, що ці шедеври створені на основі колективної підсвідомості наврячі хтось би зізнався.
Та їх зміст тонко натякає, дуже тонко натякає, що авторам відомий цей термін.
Особливо у фільмі.

Sort:  
 3 days ago 

Класний допис, Наташ 👍 Картинки дуже сподобалися)

Кожна людина є частиною всесвіту, разом ми колектив.

З якоїсь точки зору ми не просто колектив, а одне ціле, один організм... а от вже під мікроскопом - окремі "молекули" 😁

 3 days ago 

Мені з дівчатками подобається.
👍🏻
Дякую Андрюх.

З якоїсь точки зору ми не просто колектив, а одне ціле, один організм... а от вже під мікроскопом - окремі "молекули" 😁

А з якоїсь точки зору, ми при цьому ще й мікроскопи 😂🤣🤣

 3 days ago 

Ваххх. Які ж шедеври народжуються до сходу сонця😍😍😍 Я в захваті!!!

Тепер по тому, що хотілось написати:

  1. Іван Єфремов "Лезо Бритви" (є аудіокниги в гврній озвучці) - тобі сподобається. (більше нічого писати на цю тему не буду).
  2. У кожного "Я" є своє ім'я,
    На всіх не нагримаєш грізно,
    Ми — не безліч стандартних "я",
    А безліч всесвітів різних.
    Ми — це народу одвічне лоно,
    Ми — океанна вселюдська сім'я.
    І тільки тих поважають мільйони,
    Хто поважає мільйони "я".

І на завершення ще раз - БРАВО!!!!!

 3 days ago 

🤩 дякую.
Дуже приємнно бачити подібні коментарі.
Стараюсь потрапити до топ-5 випустивши хоча б один допис, над яким доводиться попітніти.

1 - надіюсь згадаю почитаю хоча б рецензію ;)
Зараз не той стан.
2 - знайомий вірш.
💪👍
Ще раз - дякую.

 3 days ago 
  1. Ти чула її від мене, я вже не раз писав, що це моя улюблена книга. Якщо не помиляюсь ти її ще не читала.

Цей точно вартий топа, @andrea.boji, можна завчасно проголосувати за свій вибір до топ 5?

 2 days ago 

Ну раз улюблена книга.
Треба слухати.
Щоб проникнути в таємниці черепа.
🏴‍☠️
Шо ж там за улюблена книга.
Xm..
Заінтригував.

 2 days ago 

приємно книга діййсно цікава, правда доволі довга. Та від того як усі випадкові випадковості складаються щоб наступила розвязка кожна волосинка на тілі дибки стає

 2 days ago 

Почитала на Вікіпедії про книгу.
Справді опис дуже цікавий.

«Лезо бритви» (рос. «Лезвие бритвы») — роман російського письменника Івана Єфремова, написаний в 1963 році. У сюжеті переплетені пригодницькі мотиви, психіатричні теорії і практики, любовні лінії, філософські та наукові роздуми. Заслуговує на увагу новаторство Єфремова в царині широкого застосування науки до життя. Багато місця приділено містичній філософії Реріха. Є тут і елементи наукової фантастики, зокрема, візуалізація генетичної пам'яті людини.

Останне речення прямо чіпляє.

Безперечним здобутком Єфремова є введення в літературний обіг самого поняття «лезо бритви». У романі воно трактується як своєрідна золота середина між двома крайнощами.

ось і золота середина.

Для мене це отой міст між правою та лівою півкулею.
Чисто якщо символічно на це дивитися.

Дуже цікавий опис. Повторюсь )))

 20 hours ago 

Саме колективне підсвідоме чи генетичний досвід минулих поколінь це саме те, через що я тобі її і радив.
А от золота середина - це те, чаради чого я періодично раз по раз перечиую її...

Радий, що зацінила опис

 11 hours ago 

Та від того як усі випадкові випадковості складаються щоб наступила розвязка кожна волосинка на тілі дибки стає

Без якихось божественних проведінь чи підключки до яких неусвідомлених ресурсів - не можливі, на мою думку ….
Ну не здатен людський мозок, на такий детальний аналіз. Планування та підтримання деталей сюжету, щоб вони ставали потім родзинками від яких все стає дибки.

Тому мабуть автор знає що пише.

 2 days ago 

Цей точно вартий топа, @andrea.boji, можна завчасно проголосувати за свій вибір до топ 5?

Звісно!) Я завтра перенесу голос до посту ТОП5 ;)

 2 days ago 

Ви такий милий Андрію)))

 16 hours ago 

Може так, а може й ні 😏😀

 12 hours ago 

Може так, а може ні.
Повідомив ти мені.
😂😂😅

 2 days ago 

Клас!!! Приємно що вдалось по гарячим слідам віддати голос за маленький шедеврс...

Хоча, думаю цей голос не допомже мені реабілітуватись в очах @diodao після знущань пиріжечками з капусти 😅

 2 days ago 

Ну ще 9 голосувань за мене. І я пробачу 😂😂😂😅😅😅

 2 days ago 

Ні, так не піде. З такими темпами я явно в мінус піду. За час 9 голосувань як мінімум пара постів про пиріжечки щи щось інше проскочить, що знову затягне період голосувань 🤔

 2 days ago 

Число колеса фортуни всерівно 10 :) буде тобі складно.


Hello there, you have posted a great quality post and we are happy to support you, stay up with good quality publications

Curated by : @enamul17

 2 days ago 

Thanks you 😍😍😍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59281.73
ETH 2525.99
USDT 1.00
SBD 2.47