You are viewing a single comment's thread from:

RE: Невдача з переглядом астропогоди.

in Ukraine on Steemlast month

Пробач, я просто гіпотезу висловив... НЕ думав, що це так може задіти. Тому точно не буду писати, що із віком шкіра навіть змінює свій запах... Ой, написав...
Щось я сьогодні (та взагалі на ижні) десь загубив інстинкт самозбереження.

Sort:  
 last month (edited)

Ну, взагалі-то я не образилась.
Зазвичай, я абсолютно не реагую на людину якій вдалося мене зачепити за те, живе, що ще в мені залишилось. В моєму то віці. 🐍🐍🐍🐍🐍📇

 last month 

Та ладно, в кожному залишається щось живе, скільки б йому не було років. До того ж, як не як а ти спілкуєшс з людиною яка професійно вивчала в теорії і практиці розпізнавання слабкостей людей для того щоб --- (тут складний вибір) допомогти...

Так, так і стьоб над проблемами це також варіант пропрацювання, "жорстокий" првда, тригерних моментів.

 last month 

Ти, мені поки що тільки привив комплекс віку.
В мене його не було.
Так як я реально на рахую роки.
І добре що розповів про це.
Буду з тобой обережніше спілкуватися 😂😂😂

 last month 

І добре що розповів про це.
Буду з тобой обережніше спілкуватися 😂😂😂

Це правильно, а то все одно до кінця нікли не знаєш хто спілкується з тобою по ту сторону інтернет мережі...

 last month 

Так.
Може взагалі якийсь бот рашиський.
Чи маніяк, якийсь, ще й роздає безстрокові запрошення.
Треба триматися по далі від таких.

 last month 

100-500%
Маньяк ще той. От тільки моя манія чимось схожа з твоєю тому і роздаю запрошення, навіть тим людям, з якими "страшнувато" зайвий раз зустрічатись (завжди страшнувато було з розумними людьмми зустрічатись, в цьому контексті)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62017.93
ETH 2409.75
USDT 1.00
SBD 2.65