Невдача з переглядом астропогоди.

in Ukraine on Steem4 days ago (edited)

Всім привіт.
Відключення світла, спонукає працювати над дописами самостійно опираючись лише на себе, і на те, що відбувалося з тобою.
Заряд з пристроїв зникає з шаленою швидкістю.
І чомусь так повільно поповнюється ….
Доведеться крутитися.

Нещодавно наснилося сузірʼя Кассіопеї.
Ось так зі мною вперше, щоб я не писала за якесь сузірʼя, а воно прийшло в сон.
От цікаво тепер, може воно якось програється у транзитах 😂
Також був міст, і було дуже цікаво дізнатися, що скоро парад планет чисто символічно це міст. ( підглянула інформацію, за парад планет в конкурсі від @cranium 😆, рекомендую познайомитись з цим конкурсом, там може бути цікаво, а ще пан cranium крім звичайних, ще й мотивуючі призи роздає 😉, хоча ви , звісно , не могли не чути за цей конкурс. )

Думаю так і бути зайду в одну програму.
Подивлюсь, що до чого.
Там відразу вбиті мої циферки і відкривається відразу мій гороскоп, і є прогноз для зодіакальних дів, на зараз, прямо під картою.
Щоб подивитися астропогоду треба було змінити дату на сьогоднішню.

Але зацікавив той прогноз, що типу мій.
( не особливо вірю в них, та все ж зачепилася за слово Фенікс, яке підморгнуло мені з тексту, я ж писала за це сузірʼя.)

І те, що там пишуть, ну просто жесть - Вам знову належить відродитися з попелу. Можна з упевненістю сказати, що для багатьох із вас цей період символізує друге народження.

І знаєте, що мені аж дуже сподобалось?
Слово «знову» 🤣🤣🤣

Закрила я ту сторінку, не треба мені вже тих транзитів 😂🤣🤣

Не треба мені знати, що там з мамським сузірʼям Касіопеї. І всим іншим. Коли ж жити, якщо постійно повставати з попелу 😂?

Ну раз про знову, значить всесвіт натякає мені розповісти, що колись мені і Фенікс снився.
Гніздо в нього було в “sandbox” на дитячому майданчику, що знаходиться в дворі будинку.

IMG_5820.jpeg

Кажу ж любить він пісок.

Більше не можу витягувати допис за вуха.
Буду закінчувати.

Всім добра 💗💗💗

Sort:  
 4 days ago 

Не дивлячись, що допис реально написаний без ніяких інших джерел інформації (мій конкурс не рахується) - вийшло цікаво.

Правда, я очікував прочитати про касіопею і те як вона пов'язана з майбутнім парадом планет, то ж трохи засмутився 😅

 4 days ago 

Парад планет символічно виглядає як міст, по якому можна протопати.

В в моєму сні був міст над річкою і зверху Касіопея.

Не думаю що є збіг та хто знає.

 3 days ago 

О так. Хто знає?

Гарне питання, я часто собі це задаю в спілкувані з тобою 🤣🤣🤣
Щось не виходить в мене з тобою спілкуватись на серьозі

 3 days ago 

От блін скажи, що лотоси в вольєрі з вовками також випадковий збіг!

IMG_8123.jpeg
Canis - вовк ( псові )

IMG_8124.jpeg

Альфа каніс мажор = Сіріус Сіріус = лотоси.
По моїм математичним розрахункам.
😂

 3 days ago 

Ой та не кажи за ці ВВ (випадкові випадковості), щось прям таки зачастили. Знаєш де ще є лотос в нашому зоо? _ правильно біля пеліканів 😅

 3 days ago 

Неймовірно. Не помічала.
Дуже символічно.
Навіть не віриться :)

 3 days ago 

А я помітив і здивувався.
Щого б це саме біля цих "санітарів"???

Я завжди швидко біля них проходив через нестерпний запах, та в цей раз трохи затримався і побачив що в їхньому озері кілька лотосів. Не пам'ятаю скільки, думаю 4-ри.

 yesterday 

Чому мені від них немає запаху ?
Можливо секрет в тому, що я оминаю зоопарк в спеку. ( ходити тими лабіринтами під пекельним сонечком не ок )
Я завжди навпаки любила. Вони дають можливість сфотографувати себе. І досить близько. Можуть плавати прямісінько біля тебе.

 4 days ago 

Яка я не ввічлива.
Дякую за підтримку ;)

 3 days ago 

🤣🤣🤣

 4 days ago 

Я навіть не знаю як постити зараз, без інету ніфіга не зробиш 😅 Все ж якось протримаємось ;)

Коли ж жити, якщо постійно повставати з попелу 😂?

Як кажуть: в самурая немає цілі, лише шлях)))

 4 days ago 

Куди ділось привіт Наташ?
От я тепер, відчуваю, що щось не так 😂
Не знала таких цитат. Цікава дякую. Прислухаюсь.
Буду просто йти своїм Дао.
🤣
Не повезло вам з світлом.
Співчуваю. В нас все більш менш ок.
Жаль буде якщо Ви, пропадете. Тримайтесь. 💜

 3 days ago 

Куди ділось привіт Наташ?
От я тепер, відчуваю, що щось не так 😂

Привіт, Наташ 😀

Не повезло вам з світлом.
Співчуваю. В нас все більш менш ок.
Жаль буде якщо Ви, пропадете. Тримайтесь. 💜

Дякую) Та це просто неприємні дрібнички, переживемо ;)

 3 days ago (edited)

Привіт Андрію! ✨
Приємних вам дрібничок , у противагу)
Щось я сьогодні любʼязна.

image.png

 3 days ago 

Приємних вам дрібничок , у противагу)
Щось я сьогодні любʼязна.

Дякую вам, фройлєн Наташа. Знаю багато таких дрібничок))

 3 days ago 

Не буду втомлювати вас питаннями, що то за дрібнички ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59281.73
ETH 2525.99
USDT 1.00
SBD 2.47