You are viewing a single comment's thread from:

RE: Невдача з переглядом астропогоди.

in Ukraine on Steemyesterday (edited)

😳
Так мене ще не ображали 😭

Піду розпилювати в повітрі навколо себе - Dolce&Gabbana L'Imperatrice Eau de Toilette
, щоб пахнути чимось іншим.

😳😂😂😂😁

Sort:  
 13 hours ago 

Пробач, я просто гіпотезу висловив... НЕ думав, що це так може задіти. Тому точно не буду писати, що із віком шкіра навіть змінює свій запах... Ой, написав...
Щось я сьогодні (та взагалі на ижні) десь загубив інстинкт самозбереження.

 13 hours ago (edited)

Ну, взагалі-то я не образилась.
Зазвичай, я абсолютно не реагую на людину якій вдалося мене зачепити за те, живе, що ще в мені залишилось. В моєму то віці. 🐍🐍🐍🐍🐍📇

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59101.88
ETH 2521.38
USDT 1.00
SBD 2.47