Ого, я вже дельфін... Чи спроба згадати: "як баба - дівкою була"

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт друзі. На написання сьогоднішнього посту мене надихнуло прекрасна робота куратора української спільноти та Steemit та загалом мого співвітчизника - @o1eh Народилася нова морська істота - Косатка | A New Sea Creature Was Born - Orca.

Читаючи пост про досягнення рівня «касатки», для досягнення такого рівня потрібно накопичити 50 000 steem power, зі сторони (так би мовити з моєї колокольні) - це досягнення видається дуже вагомим.

Паралельно. Відповідаючи на коментарі, наткнувся на переписку з іншим своїм другом по блогінгу @yetaras, який нагадував про його конкурс фото спогади "My photo memories" contest #9 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №9.

Тож на перехресті двох різних і одночасно схожих бажань: написати пост про своє досягнення (я уже майже на 1000 з Steem Power як переступив рівень дельфіна - 5000 SP) так і згадати? як це було раніше (за період мого попереднього активного блогінгу на Steemit.

image.png

Не знаю чи можна цю роботу буде віднести як конкурсну для конкурсу фото меморіас, принаймні я спробую. Якщо ж @yetaras скаже що це не те пальто – в мене буде змога ще раз написати новий пост.

Сідаємо в машину часу. Замикаємо паски безпеки, щоб раптом не випасти на кульбітах.

І так ось ми в 2018 році. Ого, як то було давно… Якщо задматись, то це майже 6 років тому…

Чому я зараз пишу за 2018 рік. Саме в той момент я вперше став дельфіном. Ось в цьому повідомлені я ділюсь цією новиною (цей пост я шукав довше ніж написав увесь попередній текст до цього посту) - cranium twitter Feed: Я став дельфіном! Чи варто радіти?.

Дивно, в той момент я напевно був менш задоволений цим досягненням ніж зараз. Всі ми робимо помилки і я наробив свій мішок помилок. Частину з них і на Steemit. Я це прекрасно усвідомлюю і розумію що тільки за допомогою якісної взаємодії і найбільшої якості (яку тільки в можете створити) – можна досягнути дійсного процвітання. Життя циклічна річ. Хто знає як би склалось моє, знай я цю, банальну на даний момент річ в 2018 році…

Що ж, з дельфіном мене, знову. Сподіваюсь на цей раз мій курс не зібється як в минулих роках…

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  
 6 months ago 
 6 months ago 

Дякую, Ваш тег виявився везучим!

Вітаю з новим (старим) досягненням ;-)
Бажаю здобути нових успіхів не лише на теренах Steemit,
а у всіх починаннях

 6 months ago 

Дякую!!!, буду рухатись до поставлених цілей. З такими коментарями це зробити значно простіше

 6 months ago 

Вітаю першим дельфінчиком! Нехай їх буде тільки більше і більше 😄.

 6 months ago 

Дякую :) Буду колекціонувати :)
Головне тримати якість та активність і результат не змусить себе довго чекати, з такою то підтримкою від спільноти 💙💛

 6 months ago 

Мої вітання, це дуже круто)) мій короткий період дельфінизму приходився іще аж на самий початок стімету як такого, і взагалі великого сенсу воно не мало, а зараз от хочу спробувати ще раз))

 6 months ago 

Впевнений що вийде. зараз куди зручніші та комфортніші умови ніж в 2016 та 2017 роках. Тож головне не лінуватись (а на вас це не схоже )

 6 months ago 

Вітаю з цим повторним досягненням! Це важливо)) А я тепер довго намагатимусь догнати. 😉 .Ну якби був у клубі100 досі, то догнав би швидше, але так на жаль не можу, але я гадаю колись дожену. Здорова конкуренція, хіба ні?)))

 6 months ago 

О так, о так)))
Доганяйте а я буду доганяти в інших місцях. Гарно коли є хтось, до досягнень якого хочнеться дотягнутись. Як мінімум це підтвердження що все реально 🤣

 6 months ago 

Ну а щодо участі у конкурсі фотоспогадів, то мабуть ні, бо ж фото немає😄 . Не варто лінитися, треба пошукати ще якісь гарні фотографії (чи просто пам'ятні).)))

 6 months ago 

Прийняв. Пошукаю, Як мінімум рекламу конкурсу зробив - це вже добре. Спробую щось знайти з фото. Якщо щось знайду то фантазії повинно вистачити на те, щоб це гарно офрмити

 6 months ago 

Я певен, що вистачить фантазії 😄.

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 6 months ago 

Дуже рада за народження нового дельфінчика! Щіро вітаю з цією приємною подією! Ї хай життя складується так, щоб не було потреби знімати стіми!)))

 6 months ago 

дякую!!!

Дуже мудре і приємне побажання. І я сподіваюсь, що зможу "збирати та не знімати стіми"

 6 months ago 

Вітаю! Бажаю, щоб був цілий дельфінарій 😉

 6 months ago 

Це по типу 9 дельфінів, які в 10-му перетворюються в касатку?

Дякую за побажання - буду намагатись , а там я к вийде

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61821.96
ETH 2402.01
USDT 1.00
SBD 2.57