"гурманний вечір мужиків"

in Ukraine on Steem8 hours ago

Привіт друзі, повернувся після прекрасного дня мужиків і, як завжди з радістю, починаю ділитися з вами враженнями про пережитий день😍😍😍.

Сьогодні забрав сина із футбольного табору де, судячи по його враженням, йому пипец як подобається…

Сина потрібно було забирати о півна шосту вечора. Я приїхав хвилин на 10 раніше. В той момент коли я його знайшов, він знаходився в компанії друзів у воді, плаваючи, бовтаючись, та граючи з тренером. Звісно в такий момент я навіть не наважився окликати його, щоб дати зрозуміти що я вже на місці і чекаю на нього.

Благо, що поряд були лавочки і я зручненько вмостився на одну із них, привертаючи погляди всіх відпочиваючих на пляжі. Ну а як тут не привертати поглядів, коли мужик в кросівках, штанах та футболці сидить на лавочці і дивиться на те, як у воді купаються малі діти? Виглядав я як мінімум підозріло і дуже смішно одночасно.

Дочекавшись поки син закінчить свої водні процедури і тренер дасть команду виходити на берег, я з радістю його покликав. Він, не поспішаючи, довго вимивав свої шльопки, потім знову їх обнова, потім іще раз їх обмивав, аж доки не вийшов…

Перед тим як забрати сина я отримав мегадетальну інструкцію того, що мені робити з дитиною від колишньої дружини🙄🙄🙄, тому взяв його за руку і повів до найближчого душа. Біля душа розпочалася перша непередбачувана ситуація, з якою ми дуже швидко справились, - душ не працював! Ми пішли до іншого. Інший також не працював…

Добре щоб поряд були фонтани, що б'ють прямо з підлоги, не встиг ще їх сфотографувати, знімав на відео для того щоб з часом викласти в tiktok, (На Steemit не вистачає відеоплатформи) можливо навіть сьогодні… Тож, ми вмостилися в машину і швиденько приїхали до цих фонтанів…

Син спочатку почав вередувати стосовно того, що він не хоче в них митися, аж допоки я не запропонував йому альтернативу - піти в громадський туалет з меганеприємними запахами і помити там ноги в умивальнику. Після такої альтернативи він з радістю погодився на фонтани😅😅😅

На фонтані повторилася ситуація із шльопанцями. Син раз обмився, потім другий раз обмився, потім третій раз обмився і десь так раза з 15-го-17-го все-таки вийшов з фонтану🙄

Попереду на нас чекала можливість посмакувати морозивом Файні Льоди (про яке я взагалі записав і виклав одне з найбільш креативних, на мою думку, відео на тіктоці) та катання на роликах.

20240717_194250.jpg

Ми з сином в процесі запису відео

Приїхавши на місце, біля Файних Льодів, нас чекало колосальне розчарування - вони були зачинені… Сильно засмутившисс пішли і купили собі літрову бутилочку холодної води, витягнувши її з самого заднього відділу холодильника та відправились на роледром.

На Роледромі ми каталися понад годину і докатались до того стану, що в мене вже добряче почали боліти ноги від постійного статичного навантаження. Та не дивлячись на втому я дуже органічно себе почував в компанії дітей( максимальним віком 10 років) як чи неєдиний дорослий, хто одягнув ролики і разом з дітьми намотував круги. 🤣🤣🤣

20240717_184533.jpg

Крім мене серед дорослих був лише один тренер, який надавав індивідуальні уроки посередині роледрому. Накатавшись до упаду ми переодягнулися і вийшли на вулицю. Тут на наше величезне здивування Файні Льди були відчинені😮😮😮 Виявилось, що продавець також людина і періодично їй треба відходити від прилавка по фізіологічним потребам.

20240717_184614.jpg

Я був шокованим тим вибором смаків, який був в них😋😋😋 Чого-чого, а смаку борща я не очікував побачити в морозиві, тому не зміг втриматись і обрав для себе Саме цей неперевершений смак… Син поступив більш прагматично і мудро – вирішив, що він у мене скуштує борщ, а сам з'їсть морозиво зі смаком Ferrero Rocher…

Не знаю наскільки відповідає по смаку морозиво Ferrero Rocher, ту я не великий знавець, а от моє морозиво зі смаком борща на 100% передає смак борщу.

image.png

Скріншот відео

Лінк на саме відео - https://www.tiktok.com/@bik.toy/video/7392688017606987014?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7357627564405655045

Це досить перчене, солоне, зовсім не солодке, яке після деяких спроб його розкуштувати виявилося навіть дуже смачним, тому я з радістю його доїв і після того ще довго насолоджувався його приємним борщовим після смаком.

Саме про це я і знімав свій tiktok. Думаю, жителям Черкас, Львова та Києва, де я точно впевнений що є ці магазини, я раджу спробувати міні гастрономічний туризм і скуштувати за 50 грн морозиво, з такими смаками якій ви раніше і уявити не могли. На мою думку, ці 50 грн за кульку морозива зі смаком борщу були самим креативним моїм придбанням та емоційним наповненням, яке колись отримав за таку суму після морозива.

Після цієї пригоди ми вирішили заїхати і купити кілька качанів молодої кукурудзи, так як син дуже сильно просив. І тут в нас спіткало розчарування, так виявилось що майже всю кукурудзу скупили, а та яка була не продана мало того що коштувала 25 грн за один качанчик (обдираловка), так ще і була явно суха. А на моє прохання дати спробувати підколупати і з'їсти одну насінину, на мене подивились як на не з повна розуму. Довелось обходитись без морозива.

Ось такий от досить гурманний видався у нас вечір мужиків. Дякую всім за увагу, гарного настрою та позитиву. Тримаємося, всі проблеми з війною, енергохарчуванням та спекою ми обов'язково поборемо.


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 5 hours ago 

😂😂😂
Блін це так смішно, коли знаєш яке в тебе прізвище 😂
Чі не воно причина гастрономічних експериментів з борщем?

З таким насиченим днем мужиків, це майже те саме , що похід до спортзалу.

👍🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64658.37
ETH 3421.84
USDT 1.00
SBD 2.52