Фото пост, типу фото і опис до них, вийшло ніби нічогенько😅

in Ukraine on Steem2 days ago

Привіт друзі. Як ваше нічого?

З моменту написання свого вчорашнього посту я так і не знайшов часу зайти переглянути всі ті коментарі, які ви встигли написати за цей час, за що дудддуже перепрошую😔😔😅

От тільки-тільки надиктую цей пост, розміщу і вставлю в потрібні місця потрібні фотографії і … якщо встигну😅, обов'язково доберусь до ваших коментарів…

Щось дуже знайоме… десь я це вже читав?🤔 чи читав? навіть не знаю🤣🤣🤣

20240724_190700.jpg

Першими фотографіями для сьогоднішнього посту я хочу зробити ось ці дивовижні квітки лотоса, які ростуть у вольєрі із вовками.

20240724_190613.jpg

Досить дивно що ці неймовірно прекрасні квіти, які не дивлячись на весь бруд навколо, завжди залишається чистими і гарними, ростуть у вольєрі з хижаками.

20240724_190636.jpg

З минулого року вони досить розрослися, зараз це вже не поодинокий кущик, а можна сказати - цілий лілійний масив, який майже повністю закриває поверхню невеликої водойми.

Про сьогоднішній робочий день писати не буду, так як крім цікавих робочих моментів у роботі не було нічого крім самої роботи. Така от тавтологія життя.

20240725_054849.jpg

Також, хочу додати до цього послугу фотографії, які я зробив під час сьогоднішньої ранкової прогулянки. Все ж таки, ніщо не покращує ранкове пробудження так як вчасний відбій.

20240725_055205.jpg

Дуже приємно, що кохана дружина вчора з розумінням поставилась до мого стану і не чіпала мене з 10:00 вечора. Я ж, тільки відчув подушку, майже відразу відрубився і прокинувся вже по першому будильнику о 5:00 ранку.

20240725_055211.jpg

За всю ніч жодного сну і таке відчуття – «ліг і встав», при цьому добряче відпочив, так як зникла і головна біль і втома. Це дало можливість сьогодні находити добрячу кількість кроків.

20240725_055216.jpg

Поки йшов на роботу із роботи (вирішив останнім часом дати собі досить інтенсивне і приємне фізичне навантаження у вигляді піших прогулянок) насолоджувався прекрасною книгою «Ангели і демони» Дена Брауна. Дуже крута книга, не дивлячись на те що я ще тільки на 20 главі, впевнений що найближчим часом буду шукати якомога більше часу на її прослуховування, вона ну дуже цікава.

Чого тільки варта основна тема, навколо якої вона написана, а саме - намагання видатного вченого поєднати наукою релігію…

Своїми роботами він намагається довести те, що релігія і наука ніколи раніше не конкурували, просто наука настільки молода, що не здатна в повній мірі зрозуміти релігію.

Ну що, якось так. О гарних фоток вам накидав, сподіваюся що вони будуть гарними не тільки для мене. Піду закінчувати деякі маленькі справи на сьогоднішній вечір щоб знову побалувати себе раннім відходженням до сну та раннім пробудженням.

Ах так, стосовно коментарів, я таки до них доберусь😅😅😅


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 2 days ago 

Квітка лотосу, з якої зʼявився Будда і у вольєрі з вовками, це ж треба так.
Дуже цікаво звучить.
Обожнюю лотоси і глечики. 🪷
Це такі квіти які трохи важко побачити в дикій природі, тому завжди ціную миті в які ці квіти трапляються мені на очі.
Здається так само як і ви пане @cranium :)
Фільми відзняті по Дену Брауну круті. Але «Янголи і Демони» мені не дуже сподобався. А от «Код да Вінчі» супер )😎

 17 hours ago 

Це такі квіти які трохи важко побачити в дикій природі, тому завжди ціную миті в які ці квіти трапляються мені на очі.
Здається так само як і ви пане @cranium :)

Таки так 😅

Фільми відзняті по Дену Брауну круті. Але «Янголи і Демони» мені не дуже сподобався.

Не дивно. там чи не треть діалогів говориться з обмовкою, що те чи інше подумав той чи подумав інше. Не уявляю, як фільм може передати думки ...

Я кайфую не тільки від сюжетй, а й від манери письма.

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

 17 hours ago 

Thank you so much for your support and attention 🙏

dcffmeo-e27d2167-3100-4beb-a2de-d95bf43a7917.gif

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 17 hours ago 

Thank you so much for your support and attention 🙏

kakashi-dancing.gif

 19 hours ago 

Наступний допис в процесі ?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68147.96
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.66