View From My Window [Contest Post] | #9steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Пост на конкурс View from my window; ініціатора конкурсу – @strecoza.




Покажу вам види з вікон і балконів усіх осель, які так чи інакше можна назвати моїми.




Квартира, в якій я зараз живу.

Ну, тут все банально: наші вікна виходять акурат на лохів, які думали, що купили квартиру з видом на захід сонця. Тому я ніколи не фоткаю вид з вікна: нема що там фоткати.

Але перерила всю фотогалерею: все ж є фото, де видно, що там в мене за вікном. Прошу дивитися)))

20200518_121105-01.jpeg
Травень 2020



Квартира, яку я здаю в оренду.

Неодноразово розказувала вам, що в 2020 році інвестувала в нерухомість для комерційних цілей. І навіть робила великий пост-огляд всіх затрат на цю справу. Так от: сьогодні я була на цій квартирі, знімала показники лічильників.

Квартирантка зі своїм хлопцем поки там не живуть: вони не витримали ходити пішки на 25-й поверх, та й готувати їжу без електрики не навчилися (салаги, не могли купити собі туристичну газову горілку). Одне слово, сказали, що якщо відключення не припиняться до середини січня, то вони з'їжджають, і шукатимуть щось газифіковане та на нижніх поверхах. Ну й добре, мабуть. Бо 100 доларів / міс. – це реально смішна рента на сьогодні, коли ціни виросли, а наступному жильцю я назву трохи вищу ціну.

Тьху ти, я заговорилася. Показую вид з вікон цієї квартири.

20221227_162529.jpg
Вид із загального балкону, 27.12.2022

20221227_162136.jpg
Вид із вікна на загальних сходах, 27.12.2022

20220529_195938.jpg
Вид із балкона в квартирі, червень 2022



Квартира, в якій я (може) колись житиму.

Голі стіни, а дім не зданий в експлуатацію. Досі. Вічне будівницво. То який там може бути вид з вікна? Відповідний... Фото зроблені в липні 2021 року. Відтоді там майже нічого не змінилося.




Батьківська хата в Кам'янці-Подільському.

Сильно вид не побачите, але якийсь шмат вулиці видно)))

20210101_164148-01.jpeg
Грудень 2020 року



Було цікаво подивитися фото минулих років, позгадувати все... Наступного разу треба буде зробити добірку фото з готелів, де я бувала, теж має бути ностальгійненько😌

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Оо, гарні види))
Там он хтось у вікно ломиться на крайній фотці 😆

 last year 

ага, гад якийсь Тімку страшить)))

 last year 

Переваги багатоповерхівки - вже ніякий гад не буде лякати кота!)))) Чудової відпустки тобі, Юлечко!!!)))

 last year 

Ахах)) дякую, дорога, щасливих Вам свят і тихих🥰

 last year 

Навзаєм, сонечко!

 last year 

З балкону гарний вид.
В мене так зовсім нема що знімати, тільки що небо, або людей які кудись поспішають)).

 last year 

Так, це мій перший в житті гарний вид:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67863.38
ETH 3708.58
USDT 1.00
SBD 3.65