Вид з мого вікна #29steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Привіт! Вчора я провела день і вечір у Вінниці, тож маю вид з нового вікна :) Показую, розказую.

Я їздила на день народження до подруги Олі. Виїхала з Києва об 11 годині дня, а вже о 13:34 була в Вінниці. Таку рекордну швидкість добирання забезпечує потяг Інтерсіті сполученням Київ – Пшемисл (Перемишль).

Ось сиджу на вокзалі, чекаю потяга назад, то чому б не накатати поки пост.

День народження святкували в ресторані "Нова провінція" за адресою: м. Вінниця, просп. Космонавтів, 30-А. Ресторація знаходиться на 10-му поверсі бізнес-центру, тож з її вікон відкривається чудовий вид на місто.

Ця сторона мені сподобалася найбільше: тут поменше сталінок видно⬇️
20230528_171336.jpg

А це ті самі сталінки, такий вид з більшості сторін⬇️
20230528_171325.jpg

Трохи ближче те саме, що в попередньому фото⬇️
20230528_171318.jpg

Ну і раз я згадала, що була на дні народженні, не можу не запостити шматочок цього свята⬇️
20230528_195214_exported_6199.jpg

Ресторація мені сподобалася. Там 2 рівні: 10 поверх в приміщенні і типу тераса на даху. Їли ми на 10-му, а кальян курили на даху. Цінова політика, припускаю, дуже адекватна, бо почула, що кальян коштує 360 гривень.

Звісно, я шкодую, що не сфотографувала нічне місто, адже ми були на тій локації до 22:15 години (саме тоді зафіксовано дзвінок таксиста зі словами "Виходьте, під'їхав". Але вже як є. Може, колись ще раз там побуваю, хтозна.


Ініціаторка конкурсу "Вид з мого вікна" (і не тільки цього!) – @strecoza.

Sort:  
 last year 

Чудовий вид)

 last year 

Непогано, так)

 last year 

Оце так вид! - просто суперовий!)))

 last year 

А вночі який!)))

 last year 

Я вірю!))) Треба було і вночі сфотографувати!))

 last year 

Чудові фотки, люблю вид з висоти :)

 last year 

І я люблю:)

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator07. We support quality posts anywhere and with any tags. Curated by: @chant

 last year 

Merci☀️

 last year 

Так гааарнооо))

 last year 

Сиджу - любуюсь ... Свобода ... краса ... Просто дух захоплює ... я, правда, боюся висоти, але свободи душі не вистачає ... Дякую за ковток кисню)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50