Ukrainian Shopping Game : Ціна на лате, мийку, молоко

in Ukraine on Steem2 years ago

Вітаю, друзі.

Ціна на лате з кавової машини в нашому офісному кафетерії в довоєнні часи (тобто, січень-лютий 2022) складала 28,50 uah (тоді 1 usd = 27 uah). Виходить, лате коштувало 1,05 usd.

Зараз же лате коштує 32 uah. Як не парадоксально, в доларовому еквіваленті ціна тепер нижча: 0,8 usd (бо тепер 1 usd = 40 uah)🙄

20220905_150656.jpg

20220905_150735.jpg

Зарплата ж майже в усіх не просто залишилася в гривнях, а (увага!) скоротилася! Тобто, замість індексації (перерахунку відповідно до курсу американського долара) нам "подарували" хрін на паличці і урізали виплати. Я, наприклад, втратила 30 % своєї колишньої зарплати тільки якщо глянути поверхнево. А якщо врахувати інфляцію, то ооооооо... І то, 30 % – це було зрізання вже за липень. А за червень і раніше зрізали по 50 і більше відсотків. В таких умовах хочеться вити!

До речі, влітку 2020 року кляте лате коштувало 25 uah. В мене нема про це чеків, але є чек на американо з молоком тих часів. І я добре пам'ятаю, що лате було на 2 uah дорожче.

А зарплату мені піднімали востаннє знаєте коли? 2018 року. Відтоді без індексацій чи перерахунків. Хоче, сука, ціна на товари всі ці роки повільно піднімалася.



Стало цікаво, а як ще змінилися ціни. Я знайшла свій щоденник за 26 січня 2022 року. Ось, будь ласка, мийка для кухні коштувала 2658 uah

3jpR3paJ37V8JxyWvtbhvcm5k3roJwHBR4WTALx7XaoRovtx9qVLrDUweJvCichyw8KsZSjKCCRkUZpvqYPv3ErgvGSCwk4w7AjA9rcNaK59xhEHa9R1xsj4wnqy2ng3L1rHt.jpeg

А зараз скільки? Вводимо артикул на сайті, вуаля:
SmartSelect_20220905-230333_Chrome.jpg

2658 uah тоді = 98,44 usd
2880 uah зараз = 72 usd
АЛЕ Ж ЗАРПЛАТА У НАС НЕ В ДОЛАРАХ! Де брати долари?!


А це чек з мого недавнього походу в магазин:
20220905_225603.jpg

Нема з чим зрівняти, таких продуктів у моїй The Shopping Game за 2020 рік нема. Але я добре пам'ятаю, що в січні 2022 пряжене молоко коштувало 36-38 uah. А зараз що? 41,89 38 uah (1,04 usd).


А ще – гляньте на чек за 17.07.2020. Там є артикул – безлактозне молоко "На здоров'я", 40,29 uah. А зараз воно скільки коштує?! 49,49 uah!!! На цілих 9 гривень виросло за ковідно-воєнні часи!

Screenshot_20220905-232922_Chrome.jpg


Я відчула себе бабкою на лавці, яка сидить і бубнить про ціни і дешеву ковбасу. І не подобається мені так бубніти, але ж бля!!! Нас ставлять в такі умови...


Всім акцій в магазинах...

Sort:  
 2 years ago 

І в нас в городі на каву зросла ціна, на декілька гривень

 2 years ago 

На все зросло(((

 2 years ago 

Мдаа... ціни випробовують нас. Якщо ситуація не зміниться, то буде ще гірше. Ціни вище, доходів менше.
Доведеться передивитися всі серії Ultimate Survival з Беаром Грілзом, будемо виживати в диких умовах)))

 2 years ago 

в нас в кафетерії до війни на телеекранах його постійно крутили)))) тепер я зрозуміла чому)))) готували)))

 2 years ago 

Ахаха)) Допомога від братської Британії))
Я обожнював це шоу, особливо моменти коли він жер те, що будь-яка інша людина навіть в руки не взяла б, навіть за гроші 😆

 2 years ago 

він мені теж подобається, такий маскулінний мужик)))) раз я їла суп, а він в джунглях стоїть, стоїть, і хоп - спустив із себе штани, що видно навіть сідниці було, і якусь хрінь, що присосалася, від паху свого відірвав)))))

 2 years ago 

Так, мужичара дуже крутий))

раз я їла суп, а він в джунглях стоїть, стоїть, і хоп - спустив із себе штани, що видно навіть сідниці було, і якусь хрінь, що присосалася, від паху свого відірвав)))))

Ахахах 😆 Мені більш за все запам'яталося коли він будучи в морі на саморобному плоту з гівна і палок, зняв штанці і почав ґвалтувати себе знайденою трубкою))) То була клізма з морською водою, але виглядало і чулося то, саме як зґвалтування самого себе)))

 2 years ago 

Бляха🤣🤣🤣 Я це пошукаю, щоб побачити😄

 2 years ago (edited)

Чувак взагалі без комплексів))

"Думай про Англію" 😆

 2 years ago 

Ахах, бля, що за дич🤣. Оце без комплексів

 2 years ago 

Йоб йогомать, як я ору😅😅🤣🤣 давно такого потішного контенту не бачила😆😆

 2 years ago 

Дуже гарний пост з цінами в Україні до і зараз. Це сумно, що люди зараз на межі виживання із-за клятих педерацистів. Дякую🤗

 2 years ago 

Віримо всіма фібрами в краще!

 2 years ago 

Чудовий пост! Буду знати, як робити пост на конкурс!)))

 2 years ago 

Дякс, обов'язково робіть)))

Ось він, ріст інфляції в реальності. Взагалі це навіть добре, передивлятися старі чеки.

 2 years ago 

Не забувайте ссилку на шопінг гру прислати мені під пост в анонс " Шопінг гра" в коментар. Дякую! То мені для звіту, не ображайтеся.

 2 years ago 

точно, я забула!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57831.03
ETH 3136.64
USDT 1.00
SBD 2.42