The Diary Game : 26/01/2022 : Вибираю мийку на кухню! Вже вибрала холодильник і витяжку. Прицінююсь до диванів...

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Привіт, друзі! Весь вчорашній день я присвятила вибору і купівлі всього, чого не вистачає в квартиру:

  • холодильника
  • витяжки на кухню
  • варильної поверхні
  • пральної машини
  • мийки на кухню
  • дивана

Чорити перші назви товарів я вчора успішно купила (в безвідсоткову розстрочку — була така акція в АльфаБанку). І обійшлась мені покупка в 30 934 грн (приблизно 1085 USD). Фото не робила, бо все відбулося в жахливій спішці (на роботу ж вертатись). Ааа, і ще до цієї суми я доплатила 1500 грн (52 USD) за доставку техніки аж у квартиру (тобто, занос).

І якщо ці товари доставлять вже завтра, то мийку я на теперішній момент все ще не купила! Але наробила фото тих, які мені підходять:

20220126_201429.jpg

20220126_201301.jpg

20220126_200943.jpg

Що скажете, яку мийку брати? Круглу, прямокутну на 75 см чи прямокутну на 77 см? Йду в торговий зал буквально за годину!

Чому я поспішаю із цим всіх аж так сильно, що оформила розстрочку (благо, безвідсоткову)? Бо я вже замовила проєктувальнику кухню. А для правильного проєкту треба мати точні розміри всієї техніки, що буде на кухні.

Зараз базовий проєкт (до того, як ми отримаємо точні розміри техніки) виглядає так:
Screenshot_20220126-160936_Viber.jpg

Правда, прямо над холодильником також буде модуль шафки. Бо там буде замаскована трубі-гофра від витяжки.

Ох-ох, дуже мрію якнайшвидше зробити кухню. Покажу неодмінно!

Поки не буде готова кухня, диван купувати немає смислу, бо ж при збірці шафок буде багато пилу. Тому до диванів я тільки приглядаюсь. Ось які мені сподобались:

20220127_151945.jpg

20220125_195308.jpg

20220125_195057.jpg

А вам який з них найбільше зайшов?

Ще — я замовила шафу на балкон, там якраз круте місце для неї (плюс шафа замаскує замазану штукатуркою трасу від кондиціонера). Ось така шафа:
image.png
https://maxmebel.com.ua/tokio_shkaf_2d

Шафу привезуть 4 лютого, раніше не можуть. Ну, і за збірку та доставку шафи доведеться доплатити (280 та 460 грн). Здається, ще 150 грн за підйом у квартиру на вантажному ліфті. Але то вже несуттєво.

Отакі в мене турботи поки... Дякую, що завітали!

Sort:  
 3 years ago 

Моя дочка взяла керамическую мойку...))) "На вкус и цвет...")))

 3 years ago 

А в мене матеріал мийки написано "композит", я абсолютно не знаю, що це)))

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

Happy every day, upvoted ,see you 😊! witnesses vote for me get daily upvote. Thank you for your support,Avoid useless information. I won't leave messages often, but I will upvote

 3 years ago (edited)

Кругла мойка красивая. Так заразили что мне захотелось обновить тоже свой диван. Белый диван вообще бомба

 3 years ago 

Вирішила, що кругла непрактична, квартиранти сушитимуть посуд прямо на столешні, і вона може пошкодитись від мокроти. А так буде міце на мийці, щоб сушити каструлі, наприклад

 3 years ago 

Обновки в квартиру - это такая радость:)

 3 years ago 

Да🤩вот холодильничек уже привезли:
20220128_131900.jpg

 3 years ago 

Happy-people-walking-and-having-fun-in-winter-park.png

 3 years ago 

Удачных покупок))

 3 years ago 

Дякую)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65777.74
ETH 2616.43
USDT 1.00
SBD 2.68