The Diary Game : 26-28/11/2022 : I am catching the light as it is a bird...

in Ukraine on Steemlast year

Електрику вмикають дуже рідко, друзі. Я не встигаю нічого за цей період опублікувати. А на роботі в офісі сильно зайнята в ці дні.

Наприклад, вчора я прийшла додому о 20:00, а в 20:40 світло вже капут. І його ввімкнули аж о 2 годині ночі (якраз телефон підзарядився до ранку, бо в 7 ранку вже вимкнули знову). Тобто, зранку я знову збиралася на роботу без електрики. І майже так щодня – світло є тоді, коли я сплю або коли я на роботі.

Щоб ви розуміли, в моєму ЖК світло = ще й мобільний інтернет. Тобто, нема електрики – нема мобільного інтернету (та й антенка телефона, щоб просто подзвонити є не завжди). Тому такі реалії… Тому в мене часто простій батареї…

Зазвичай, коли нема світла, я просто читаю книжки. Або сплю.

20221127_172025.jpg

Іноді запалюю свічку, яка імітує потріскування комину, і дивлюся на неї. Вогонь заспокоює, як і легке тепло в руках.

20221127_213127.jpg

На вихідних світла не було і вдень, тож поки надворі видно, чистила старі клавіатури, пришивала світловідбиваючі смайли на рюкзачки, знову читала... Складати речі в шафах не хотілося – нудно.

20221126_112814.jpg

Взагалі, темрява мене не сильно напрягає. Лиш би вода була (поки є, але під час аварійних відключень не було).

original_a42de3ad-709c-4aae-b83d-614fecc4fca0_20221125_182402.jpg


Тепер до сумних новин... ДНК-аналіз підтвердив, що в братський могилі на Ізюмщині таки був похований і письменник Володимир Вакуленко-К...

11150950_10205284878996011_1930172191695576478_n.jpg

Я хочу не просто написати, як мені жаль, і як я сподівалася, що Володимир вижив, і то не його тіло було в братській могилі... Я хочу поділитися рядками закатованого росіянами Українця. В іпостасі панка чи дитячого письменника, Володимир був насамперед Письменником. І навіть його репліки в соцмережах можна розібрати на цитати. Бо Володя говорив тільки те, що насправді відчував:

  • "m0ск0вcькy нечисть потрібно з країни витурити"
  • "Я не віруючий. Слухати панк і ходити до церкви – це вищий пілотаж блюзнірства."
  • "я рокер з 30-літнім стажем"
  • "...не у ФБ. Він злодій часу."
  • "Я доварив свій борщ, за обрій іду працювати / Там на блакитних полях пращурів вірне коло."

Про свої переклади пісень Лєтова Володя писав: "То давні переклади, я давно росіян не перекладаю. Але вони все ж таки вартують публікації. Гидко коли у Львові чи Києві щось під гітару російською виконують. А так і прикольно і ефективно".

Я часом донатила на книжечки шрифтом Брайля, які самотужки видавав Володя і роздавав "особливим діткам" (як він сам говорив). Це завжди було на межі магії. Хто тепер робитиме цю необхідну справу?.. Пам'ятаймо Володю. Не забуваймо, яким він був.

А тепер 2 його тексти: "дорослий" і "дитячий":


Снимок6.JPG


Снимок4.JPG

Sort:  
 last year 

Світла пам'ять Володимиру Вакуленко....

 last year 

І вічна...

 last year 

Світла Пам'ять Володимиру Вакуленко!.. На тлі його смерті всі наші негаразди здаються такими незначущими дрібницями...

 last year (edited)

Так((( І його неповнолітній син з аутизмом лишився ще... мати давно його покинула, то на бабці і дідові тепер...

 last year 

От кляті рашисти!!!! Скільки горя всім принесли!!!(((

 last year 

Скільки людей на той світ відправили... Падли!
Вічна пам'ять Володимиру.

 last year 

Буду пам'ятати...

 last year (edited)

Ми теж майже постійно без світла, ну а автоматично без води. Пристосувалися вже.

Теж читала про Володимира. Страшно подумати, скільки ми ще дізнаємось(

 last year 

І неповнолітній Володин син з аутизмом лишився... на бабці і дідові тепер. Страшно.

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

TEAM 4 CURATORS

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator07.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @adeljose

 last year 

Я згадую ваші слова. Які ви говорили " Що читита по одній сторніці, на ніч. Через час так і унигу прочитати можно ". Точніше не пам'ятаю як говорили. Останій час почала читати книгу, і мені все більше подобається це .

 last year 

Це одна з доступних нам розваг, треба полюбити читаня))) Заодно і для мозку корисно

 last year 

Світла пам'ять Володимиру Вакуленко ... Як же метафорично він розповів про борщ ... у душу запали рядки про те, що він "доварив свій борщ і за горизон іде працювати ... Там на блакитних полях пращурів рідних коло." Просто диво як чіпають за душу ці слова непереможної людини...дякую за допис.

 last year 

Так, він ще мав жити і жити. Мріяв одружитися... На жаль, росія вбила його.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01