The Diary Game : 20/10/2022 : Вишебаба, якась брюнетка, Джонсонюк

in Ukraine on Steem2 years ago

Не хочу так пізно не спати, бо ж завтра робочий день ще, але не можу заснути, втратила щось сон. Ви спитаєте, від чого. А я вам зараз покажу! Чи розкажу. Чи і покажу, і розкажу.

Перекладала я, значить, вірш Павла Вишебаби на англійську, і так красиво переклалося, що в мене почалася ейфорія від проробленої роботи, і сон начисто зник😆

А Павла Вишебабу ви, мабуть, бачили й самі: це рудоволосий красень-військовий, який знімає багато відосиків, пише багато публічних постів, топить за веганські сухпаї для армії, щоб вегани могли слідувати своєму стилю життя навіть у війську. Коротше, він класний.

FB_IMG_1666302747734.jpg
Фото з публічної сторінки Павла Вишебаби

Але вірш не викладатиму поки. Скоріш за все, до виходу альманаху цього робити не бажано (хоча умови ми не обговорювали).

Так, Вишебаба красунчик, але тепер і на красуню подивіться😆 Як вам таки моє нове волосся, хто ще не бачив?🤣

20221020_221532.jpg

Я вже трохи звикаю до себе-брюнетки. Я ж була колись темноволосою, то в чому проблема знову прийняти себе такою? Мабуть, образ білокурого ангела не відпускає😆

З новим іміджем завжди допомагала зжитися красива фотосесія. Але на професіональну грошей я не витрачатиму, бо їх і так катма. Хіба, попрошу Григорія мене пофоткати на вихідних (він жахливий фотограф насправді).

О, ще є варіант! Сусідка психологиня. Вона тогоріч кликала мене на фотопрогулянку. Ми фоткали одна одну. Але потім вона продала фотоапарат. Але ж є наш, напівдзеркалка, теж підійде. Точно, напишу на днях їй. Настя звуть. Підемо фоткатися. Тільки ж де?))) Весь ліс в траншеях і бліндажах🙂

20221011_173246.jpg

Чули, що Борис Джонсонюк знову балотуватиметься на пост Прем'єра Великобританії?😃 Це неймовірно крута новина!!! Обожнюю Борьку. Щиро вболіватиму, щоб у нього вийшло. Ну а тепер – баю-бай. Емоції від власної геніальності вляглися трохи😆 Можна пробувати заснути🥱

Sort:  
 2 years ago 

Чудовий колір, тобі пасує 😁

О як вийшло, тільки пішов Боря, як доля знову кличе назад))

 2 years ago 

Боря, ти же звьоздний воін, Боряяяя!)))))

 2 years ago 

😆😆

 2 years ago 

))) теж думаю перефарбуватись в свій природній темний) ну ось не відчуваю я себе блондинкою (хоча я разар і не дуже блонді))

 2 years ago 

а я от відчула себе в блонді, та ще й з кучерами, і прощатися з цим не хотілося)))) але або так, або відпали б начисто коси)))

 2 years ago 

Колір агінь!
Був теж агінь, але з Джонсонюком канешно конкурувати складно))

 2 years ago 

подякувала)

 2 years ago 

От і не знав, що Павло ще й поет. Геніальна людина одним словом.
За Бориса теж тримаю кулаки)))

 2 years ago 

Так, так, Павло який нереальний, як ніби людина не з цього часу, а з майбутнього.
Ось як він пише😇

Але тут не дуже класний переклад, зроблю ліпший)

 2 years ago 

Буду чекати на твій)

 2 years ago 

А цей я якраз переклала, теж крутий текст.

 2 years ago 

Щиро дякую

 2 years ago 

Гарний вірш... нічого не додати ні відняти

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

TEAM 4 CURATORS

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator07.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @adeljose

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62668.27
ETH 3332.07
USDT 1.00
SBD 2.46