The Diary Game : 13/10/2022 : Дурний день. Хоча, нормальний

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Так мені тяжко зранку вставати, ніби на каторгу йду. Не знаю, що з цим робити. Будильник переводжу разів 6 по 10 хвилин. Виходить, встаю щоразу на годину пізніше, ніж треба.

Колись досиджую до законних 20:00 в офісі, колись ні. Тікаю тихенько то в 18:00, то в 19:00. Якщо начальниця візьме в СБ роздруківку моїх приходів і відходів, мене чекає жорстокий виговор щонайменше. Або штраф який. Не знаю. Але нічого зробити із собою не можу. Бо вранці мене не підняти, а ввечері мене ніби чорти мордують – тяжко сидіти за компом і очі на лоба вилазять від перенапруження😖 Плюс, рука ниє (тунельний синдром).

Сьогодні мені теж треба було сидіти до 20:00... але:
Screenshot_20221013_235412.jpg
Air alert! Air alert!!!

Звичайно, ми приготувалися потусити під офісом, а потім вернутися на робочі місця. Але раптом всі отримали повідомлення в робочі чати: "Всі по домах, сьогодні не повертаємося в офіс".

Бляха, вам не описати, як я зраділа🥲 Ракетні удари – це, звісно, погано, але моя кукуха вже така зайобана, психіка така зламана, а професійне вигорання таке сильне, що я радію повітряним тривогам, а ще більше – загрозам масованого обстрілу. Я зійшла з розуму?..

Вдома я так і не змогла змусити себе підключитися до робочого комп'ютеру і попрацювати – вирішила, що завтра все надолужу. А сьогодні сяду за переклади віршів.

О, я вам ще не розповідала про ці переклади. Значить, перекладаю римовану поезію про війну на англійську мову для майбутнього альманаху. Не свої вірші, а відібрані організаторами. Вони планують видати двомовний альманах, а гроші від продажу переведуть на ЗСУ.

Оскільки це благодійно-волонтерський проєкт, я роблю переклади безоплатно. І мені така діяльність заходить. Переклад (особливо рими) – це потужний тренажер для мозку. Така діяльність відкладає розвиток вікової деменції (як пишуть джерела). Та і покрашує мої навички англійської мови. Дуже захопливо. Жаль тільки, що тексти до видання набрані під зав'язку, і організатори не можуть взяти жодного мого вірша. Ех.

Ввечері написала колега Владислава (це та, яка читає слонячими порціями), попросила дати їй почитати щось, бо в неї вже книжкова ломка, а жодної нової книжки в хаті нема (вона по книжці за 5-7 днів читає, і так без перерв).

Я підібрала їй шість книг, завтра віднесу, їй на півтора місяці має вистачити У мене ще дві її книги двома, але я їх досі не прочитала (вже розказувала, що мені читання після 24.02 туго дається, зі швидкістю равлика).

20221013_220352.jpg

Ще зробила собі такий⬇️ скрін: щоб не забути подивитися цей фільм. Зняли його чеські і словацькі фільммейкери. Там про корупцію на рівні шкільної вчительки у комуністичній Чехословаччині. Мене рецензія дуже зацікавила.

Screenshot_20221012-204120_Facebook.jpg

Власне, такий день. Багато їла, багато злилася на все і на всіх. Стала на ваги: 74 кг. Блін, тиждень тому було ще 73 кг. Набір маси не припиняється, апетит неконтрольований... Не знаю, що із собою робити.

Sort:  
 2 years ago 

Колись бачила в просторах інтернету книгу " Люди в гніздах". Все хотіла замовити, але відкладала на потім.

 2 years ago 

Та не скажу, шо прямо мій топ :) Не раджу, коротше :)

Hello friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

що я радію повітряним тривогам, а ще більше – загрозам масованого обстрілу. Я зійшла з розуму?..

Мабуть і мені лікуватися треба... 😆
Просто нас коли бомбили, я так гарно спав... Мене відрубало в момент, і то був такий гарнючий солодкий сон!) Мабуть, бо знав, що можу не прокинутися)
Вертатися в ті часи я звісно не хо, а ось за тим екстремальним сном трохи наче сумую 😅

 2 years ago 

Блін, ото ми странні😅

 2 years ago 

Блін, ото ми странні😅

Ахах може й не так сильно, могло б бути значно гірше))

 2 years ago 

апетит неконтрольований...

Краще коли є апетит, ніж тоді коли його немає)

Logopit_1664225486855.png

 2 years ago 

Ой, не скажи)))

 2 years ago 

То не ти кукухою поїхала, а психіка потроху звикає до всього того пиздеця😁

 2 years ago 

Головне щоб той писець не ставав нормою.

 2 years ago 

Це точно

 2 years ago 

Це точно. Нехай той писець іде геть на м'яких лапках🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66566.79
ETH 3333.81
USDT 1.00
SBD 2.70